Master of Jedi
Üye
Nokia 5800 XM ISINMA SORUNU
Merhaba bir kaç gün önce fark ettim cihazı 1 haftadır kullanıyorum kamerayı açıp video çekimi yapsam da yapmasam da video mod'da durup kapatınca cihaz ciddi derecede ısınmaya başlıyor telefonu komple kapatsam da bir süre pili çıkartmadan soğumuyor. Ve şarjım bitmeye yakın oluyor acaba video modunda takılma mı? oluyor versiyonu v5.0
Herhangi bir tehlike arzeder mi normal mi bu?
Herhangi bir tehlike arzeder mi normal mi bu?

Tırstım ya! Kitapçıkta ne yazıyor?
Patlasaydı benimki çoktan patlamıştı. Çünkü ben telefonda torrent kullanıyorum geceleri. Acayip ısınıyor( üstüne 9cmlik bi fanda koyuyorum ) ama hiç patlama olmadı daha 
