|-ERKAN-|
Üye
faydalı olmak gazetelerden haber alıp siteye koymaksa söyleyecek daha hiçbirşeyim yok.alıntı bile yazılmamış.ben arkadaşlarıma faydalı olmak için bir tema yapmak için yarım saatten fazla uğraştığım zamanlar oldu.madem öyle diyorsunuz tamam siz haklısınız demekki fayda insana göre çeşitlilik gösteren birşeymiş.admin konuyu kilitle daha fazla konuşmak istemiyorum diyecek birşey kalmadı...




olması lazım
Bu arkadaş yazdıklarında ciddi mi ?