yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim özellikle nadir arkadaşımız sağol sözlerin için.nedved ne dediğini sen bilmiyorsun ki anlamamn normal.ama asıl sözüm preator a o lafı söylemek sana yakışmadı.aslında cevap verirdim sana ama buna terbiyem müsade etmez.ne demek fasulye açılımını yap baklım.ne kadar sorumsuz birisisin sen!!!!önce karşındaki insan ile konuşmayı öğren bide admin olmuşsun ama hiçbişe olamamışsın aslında......buda son sözüm daha konuşmuyorum...