Sony Ercsson'larda Güncellemeler Oluyor mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maydin95

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ercsson'larda Güncellemeler Oluyor mu?
Arkadaşlar bende 2 buçuk yıl önce başka bir ülkeden aldığım SE W580i var. Sonra onu bir telefoncuda Türkçe'ye çevirdik. Ben geçenlerde PC Suite'den ve telefonun üzerindeki GÜncelleme YÖneticisinden bakmama rağmen hiç bir zaman güncelleme olmuyor. Telefonunuz hep güncel yazıyor. Halbuki arkadaşın Nokia'sında her ay yeni güncelleme oluyormuş. Telefonumu her ne kadar sevsem de bazen güncellenmiş olması gerekiyor. BT Hack ten girince telefonun her yeri görünüyor. Yani güvenlik açıkları da çok.

Şimdi soruyorum SE güncelleme yayınlamıyor mu yoksa benim telefonda bir sorun mu var?

Ayrıca internet üzerinden telefon yazılımının en son güncellenmiş halinin numarasını öğrenebilir miyiz. Böylece GÜncelleme yöneticisini açmadan kısaca bakabiliriz güncelleme var mı yok mu diye.
 
  • Beğen
Tepkiler: DavidCoulthard


alimesut21

alimesut21

Üye
bende 1.5 yıl önce w910i aldım hala onu kullanıyorum bendede aynı sorun war.tel her zaman güncel yazıyor gücellee servisinde...bilen biri bilgilendirirse sevinirim...
 
ouzqan

ouzqan

Üye
Arkadaşlar bende 2 buçuk yıl önce başka bir ülkeden aldığım SE W580i var. Sonra onu bir telefoncuda Türkçe'ye çevirdik. Ben geçenlerde PC Suite'den ve telefonun üzerindeki GÜncelleme YÖneticisinden bakmama rağmen hiç bir zaman güncelleme olmuyor. Telefonunuz hep güncel yazıyor. Halbuki arkadaşın Nokia'sında her ay yeni güncelleme oluyormuş. Telefonumu her ne kadar sevsem de bazen güncellenmiş olması gerekiyor. BT Hack ten girince telefonun her yeri görünüyor. Yani güvenlik açıkları da çok.

Şimdi soruyorum SE güncelleme yayınlamıyor mu yoksa benim telefonda bir sorun mu var?

Ayrıca internet üzerinden telefon yazılımının en son güncellenmiş halinin numarasını öğrenebilir miyiz. Böylece GÜncelleme yöneticisini açmadan kısaca bakabiliriz güncelleme var mı yok mu diye.

dostum senin telefonun db 2020 en iyi yazılımı ise R8BE001 moding dersteği olan sürümü internet te bunla ilgili dünya kadar konu var ben beceremem dersen pm at halledelim .
bende 1.5 yıl önce w910i aldım hala onu kullanıyorum bendede aynı sorun war.tel her zaman güncel yazıyor gücellee servisinde...bilen biri bilgilendirirse sevinirim...

bende w910 kullanıcısıyım ilk başta a2 uploader indir telinin yazılımı ile cid öğren . cid :53 ise ve yazılımı R1FA037 ise son sürüm yüklüdür zaten.

update servis arada bir öle der siz kendi telefonunuzun farklı sürümünü yükleyip tekrar update bağlarsanız en son yüklenecek yazılımı yükler
 
kajmeranx

kajmeranx

Üye
ya sony ericssonun sayfasına girip bişey indiriyosun senin telefonunla ilgili o güncelleme varsa güncelliyo telefonu
 

tek_0003

Üye
kardeş sadce o model ing oluyor .Diğer modeller tr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt