mutluadam
Üye
zezu hadi bakalım Allahtan hayırlısı. ben dün verdim hala kayda geçmemiş. ama büyük ihtimalle yarın geçer.
ben sana kvk teknik servis sitesinde cihaz takibi var ime numarası ile durumuna bakıyorsun onu soruyorum.swap değişim demek oluyormuş galiba. böyle yazmıyormu? istersen durumunu kopyala buraya bakalm.
ben sana kvk teknik servis sitesinde cihaz takibi var ime numarası ile durumuna bakıyorsun onu soruyorum.swap değişim demek oluyormuş galiba. böyle yazmıyormu? istersen durumunu kopyala buraya bakalm.

ben başka bi siteden bakıorm senin baktığın site kvk.com mu?
bu günde yeni aldığım lg süpermulti dvd-ram imi sewrvise gönderdim dvd leri okumuyor diye iyi gidiyoz bakalım 