Mygse
Üye
Zor karar: SE X10 - iPhone 3GS - Nokia X6
Evet yine ben, yine kararsız ben
Bu sefer durum biraz daha farklı ve buyrun seçeneklerimiz...
Yılların alışkanlığı, başarılı capacitive ekranıyla Nokia X6
Dikkat çeken uygulamalarıyla havalı Apple iPhone 3Gs
Diğer yanda ise Android işletim sistemli, harika özellikleriyle Sony Ericsson X10
Her üçünde de birçok güzel özellik mevcut.
Üçünde de kapasitif ve geniş dokunmatik ekran seçeneği mevcut (benim için en önemli özellik, bu yüzden listede N900 yok)
Fakat aralarında bazı farklar var ki , ne yapacağını şaşırıyor insan.
Nokia X6
Güzel özelliklere sahip olmasına karşın 5800 dan tek belirgin farkı kapasitif ekranı gibi gözüküyor.
iPhone 3GS
Kendine özgü bir havası var. Dokunmatik ekran teknolojisinde bir numara.
600 Mhz işlemcisi ve 256 MB ram i ile hızlı bir telefon.
Uygulamalarına ise diyecek yok. 1 Numara. Ama fazlasıyla geniş ve kullanışsız bir telefon bence...
Xperia X10
SonyEricsson lar ile aram pek iyi olmasa da bu telefon gerçekten beni şaşırttı.
1Ghz mükemmel işlemcisi , 384 MB ram olanağı onu diğerlerinden hızlı kılıyor.
8MP kaliteli kamerası ve en önemli farkı : Android 1.6 (donut) işletim sistemi.
Google Goggles özelliği gerçekten hayret verici.
İlgili video:
Ayrıca 480x854 pixel ekrana sahip.
Fakat dier 2 telefonda 16Milion renk ekran warken, X10 yanlızca 65.536 renk desteği sunuyor. Ayrıca yanlızca 1 Gb olan dahili hafızası sizi hafıza kartına mecbur ediyor.
Accelerometer desteği olmasına karşın Proximity Sensor içermiyor.
Güvenilir ve yılların alışkanlığı kaliteli Nokia X6 mı?
Havası ve özellikleriyle zevk veren bir telefon olan iPhone mu?
Yoksa Android işletim sistemi ve şık tasarımıyla hayrete düşüren Xperia X10 mu?
Ben karar veremedim, peki ya siz?
Not: Telefonu Ağustos gibi yurt dışından getirteceğim
Bu sefer durum biraz daha farklı ve buyrun seçeneklerimiz...
Yılların alışkanlığı, başarılı capacitive ekranıyla Nokia X6
Dikkat çeken uygulamalarıyla havalı Apple iPhone 3Gs
Diğer yanda ise Android işletim sistemli, harika özellikleriyle Sony Ericsson X10
Her üçünde de birçok güzel özellik mevcut.
Üçünde de kapasitif ve geniş dokunmatik ekran seçeneği mevcut (benim için en önemli özellik, bu yüzden listede N900 yok)
Fakat aralarında bazı farklar var ki , ne yapacağını şaşırıyor insan.
Nokia X6
Güzel özelliklere sahip olmasına karşın 5800 dan tek belirgin farkı kapasitif ekranı gibi gözüküyor.
iPhone 3GS
Kendine özgü bir havası var. Dokunmatik ekran teknolojisinde bir numara.
600 Mhz işlemcisi ve 256 MB ram i ile hızlı bir telefon.
Uygulamalarına ise diyecek yok. 1 Numara. Ama fazlasıyla geniş ve kullanışsız bir telefon bence...
Xperia X10
SonyEricsson lar ile aram pek iyi olmasa da bu telefon gerçekten beni şaşırttı.
1Ghz mükemmel işlemcisi , 384 MB ram olanağı onu diğerlerinden hızlı kılıyor.
8MP kaliteli kamerası ve en önemli farkı : Android 1.6 (donut) işletim sistemi.
Google Goggles özelliği gerçekten hayret verici.
İlgili video:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca 480x854 pixel ekrana sahip.
Fakat dier 2 telefonda 16Milion renk ekran warken, X10 yanlızca 65.536 renk desteği sunuyor. Ayrıca yanlızca 1 Gb olan dahili hafızası sizi hafıza kartına mecbur ediyor.
Accelerometer desteği olmasına karşın Proximity Sensor içermiyor.
Güvenilir ve yılların alışkanlığı kaliteli Nokia X6 mı?
Havası ve özellikleriyle zevk veren bir telefon olan iPhone mu?
Yoksa Android işletim sistemi ve şık tasarımıyla hayrete düşüren Xperia X10 mu?
Ben karar veremedim, peki ya siz?
Not: Telefonu Ağustos gibi yurt dışından getirteceğim
ymbian isletim sitstemi uygulamalari bulmak kolay. bir cogunu bedava yada ilacli olarak rahatca bulabiliyorsunuz. ve symbian programlari acikcasi daha cok ise yariyor. oyun veya saka programlari beni pek ilgilendirmiyor. iphone icin saka programi cok daha fazla mesela.hava atmaya birebir. benim icin onemsiz. symbian9.4lu bir ericsson olsa cok iyi olur aslinda. fiyatta onemli tabi. bilemiyorum zor karar. ama ben olsam b 3 telefon arasindan x6yi tercih ederdim sanirim...
dedigim gibi sonyercssonu seviyorum bende ama symbianlar daha kullanisli geliyor. iphone sona gider bende. android uygulamalariyla cok hasir nesir olmadim acikcasi. iyi arastirmak lazim

Gelelim asıl noktaya;
)
