iguanam...bitanem :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d::d:
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:aha::aha::aha: Ebuş o iguana senin kadar var yaaaww..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben korkarım valla..
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
bendende büyük :d: 2 metre olup tek kuyruk darbesiyle koca bir geyiği öldürebiliyolarmış ne kadar ilginç :hmmm
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
evet geyik muhabbetini severlermiş :d:
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
:d: çakma dinazor diyorlar bunlara doğada ciddi boyutlara geliyolar walla ... bide korkunç oluyolar :islik
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
aboov sen fazla büyütme Ebuş..:zong::zong::zong::zong:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bu iguana ne yer ne içer?:d:
Neyini seviyorsun yahu:D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
zaten cok büyürse babam istemiyo onu bu evde :( neyse büyüyünce sana veririm nadir abi olurmu :D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Bu iguana ne yer ne içer?:d:
Neyini seviyorsun yahu:D


sebze ve meyve yiyiyor salata kıvırcık kabak havuç elma vs.vs. arada bi dondurma yerken dondurma tabağımın içine hopladığıda oluyor tabii :d:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hıım şimdi sebze meyve sonra Ebuş...:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
valla çok tatlı bende beslemek isterdim ama benim kedi yer onu
 

Yağmur

Üye
walla bende her türlü hayvanı besleyen biri olarak hiç iguana düşünmedim doğrusu elime bile almam :allalla:
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
walla bende her türlü hayvanı besleyen biri olarak hiç iguana düşünmedim doğrusu elime bile almam :allalla:

bende tam tersi hayatım boyunca kertenkeleyi sevmek istemişimdir benimki kertenkele değil ama hiç değilse biraz olsun o ihtiyacımı karşıllıyor :evet: :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:aman2::aman2::aman2:
 
00akvaryum00

00akvaryum00

Üye
Hayvan sevgisi ne diyim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt