
Hakan N95'in nesi var Allahını seversen..hiç sevemedim o telefonu..arkadaşım ben 5800 kullanıyorum iyi hoş güzel telefon ama n95-8gb yi tutmaz
çok doğru 5800 küçümseyenler acaba hiç 5800 eline almışlarmı sormak lazım biz 5800 ıphone ile yarıştırıyoruz bazıları n95 8gb ile kıyalıyor pis kediler yok size çiğer (5800) yani ah bide 5800 ekranı ıphonedeki gibi dirençli ekran yani ekrana aynı anda farklı noktalara dokunmaları algılama özelliği olsa ozaman fiyatı bukadar düşük olmazdıvalla burda 5800 xpressmusic karalıyanlar.. Kedi hikayesinine döndürüyorlar işi. Kedi ulaşamadıgı cigere mındar dermiş..
kardeşim eger 500-550 tl paran varsa. gidip n95 in ikinci eliyle hıc ugrasma.. Git sıfır 5800 al
takasda yapıcaksan temiz kullanılmıs 2.el bul bir tane al ve . müzigin ve pc nin tadına var.. Ben cep telefonu diyemiyorum cunkü o 5800 xpressmusic![]()
![]()
Takas düşünüyorsan acele etme temizini bulunca hemen al derim
5800 XpressMusic'i Diger telefonlardan ayırın lütfen.. KULLANMAYANLAR....

dostum yazan arkadaşlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorlar sonuçta ben hem n95 kullanıyorum hemde 5800 n95 cebimden çıkartmıyorum bile 5800 elimden düşmüyor%1500 5800 N95 Diyenler Nedenlerini'de Yazssınlar BariOlmuyor BÖyle 5800'cılar Nasıl Yazıyor Bakın !
çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş
ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi
kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba
allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi
olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo
nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır
iyi günler herkeseya bişe diyimmi geziniyordum sırf bu konuyu gördm die üye oldm .. ya kardeşm siz 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kapştryrsunz akıl var mantık war göz war nizam var ... biri n serisi nokianın en uç teli diğeri sadece bi müzeik telefonu ... 3. aydan garantiye gidiyo 5800 ekranı çok çbk çiziliyo görnümü desen berbat aynı sarelle kasesi gibi üstüne kapak koymşlar sanki kamerası dandik bu sevirde 3.2 mi kaldı daha .. wireless hızı çok düşük arkdşla kapşrdk yanyana adam face e girmeye çlşrken bn ark ekleme taleplerni kbl ediyordm ... 3.5 G DEsteği yokyakında 4g gelicek buna da destek vermiyicek demektr . aletin net hızı bağlantı hızı n 95 ten çok yawaş ... dedmya 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kaştryrsnz ... resmen ferrarimi bmwmi der gbi
![]()
çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş
ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi
kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba
allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi
olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo
nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır
o da çok aslında da nokia olduuna dua etsin
iyi günler herkese

arkadaşım sen 5800 kullandığına inanmıyorum çünkü saydığın hiçbirşey doğru değil tek kamera konusu hariç elbette n95 kamerası süper başkada hiç bir özellği 5800 kadar üst düzey değil kullanmadan anlayamazsın şimdi ben sayayımya bişe diyimmi geziniyordum sırf bu konuyu gördm die üye oldm .. ya kardeşm siz 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kapştryrsunz akıl var mantık war göz war nizam var ... biri n serisi nokianın en uç teli diğeri sadece bi müzeik telefonu ... 3. aydan garantiye gidiyo 5800 ekranı çok çbk çiziliyo görnümü desen berbat aynı sarelle kasesi gibi üstüne kapak koymşlar sanki kamerası dandik bu sevirde 3.2 mi kaldı daha .. wireless hızı çok düşük arkdşla kapşrdk yanyana adam face e girmeye çlşrken bn ark ekleme taleplerni kbl ediyordm ... 3.5 G DEsteği yokyakında 4g gelicek buna da destek vermiyicek demektr . aletin net hızı bağlantı hızı n 95 ten çok yawaş ... dedmya 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kaştryrsnz ... resmen ferrarimi bmwmi der gbi
![]()
çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş
ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi
kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba
allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi
olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo
nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır
o da çok aslında da nokia olduuna dua etsin
iyi günler herkese
5800 amerikada üretilen bazı partları toplandı bunu diğer ülkedeki cihazlarla ne alakası var anlamadımya genel anlamda kamerası ve net hızıyla her türü n95 ... e bunlarda kötüyse ne die gidip 5800 alıyımki .. fiyatını geçtm koy bakalm kafa kafaya iki telefonu hangisinn özellkleri daha fazla ya hiçbişe yapamıyorsanız çou sitede tel karşlştrma war n 95 in aldıı puanları 3-4 tel alıyo o da iphone / n96 /n97 ..bunlarda iyatları 1000 liranın üstndeki telefonlar ... diyorm işte arkdşmla yanyana bağladnık wirelessa adamın face sayfası açlmadan bn talepleri kbl ediyordm daha ne canlı şahidiyim işte ..o ciğer konusu çok komik ya n 95 parasına 2 tne 5800 alınır neyi ulaşmlmaz çok mrk ettm ...illa doknmatik alıcaksanız gidin n97 alın doknmatik görün 5800 ın ekran algılaması çok iyi dğl bazen basmadııda oluyo ...yıllardır tel kullnyrm neyn nlduunu çok iyi bilyrm .. tek tavsiyem tel alıcaklar n serisi alsın gerisi yalan
--------------- Ekleme ---------------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu 1 .. bakın bakalm bi kişi 5800 ı övmüşmü![]()
"Telefonun eksi özellikleri yok mu derseniz elbette var. Herkesin değindiği gibi 5800′ün kamerası muadili cihazlara göre biraz daha alt sınıfta kalıyor. Carl Zeiss lense rağmen 3.2 megapiksel kullanıcı beklentilerin altında kalıyor. Bununla birlikte yaptığım testlerde internet tarayıcısının biraz daha kullanıcı dostu olması gerektiğini de gördüm. Yeni nesil telefonların ilgi gören yanlarından birinin de telefona çeşitli uygulamaların yüklenebilir olması. Nokia’nın bu amaçla geliştirdiği bir uygulama sitesi var. Fakat içerik olarak çok zengin olduğunu düşünmüyorum.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız‘un kazandığı başarı göz ününe alınırsa sanırım kısa vadede Nokia’nın da bu yönde bir atılım yapması gerekecek."
BU DA Bİ ALINTI ...
"arkadaslar sakın KANMAYIN..BEN 10 GUN ONCE ALDIM INTERNETTE DOLASAN SIKAYETLERIN COGU DOGRU SIMDIK SAYAMAYACAM HEPSINI.BEN TEKNOSADAN ALMISTIM 15 GUN ICINDE GERI IADE EDEBILIYORDUM VE YUZDE 15 LIK KESINTI ILE BUGUN TELEFONU IADE ETTIM..AYRICA BEN SIMDIYE KADAR NOKIA GIBI BIR TELEFONDA YENI CIKMASINA RAGMEN 10 GUN ONCE VE SONRAASINDA 750 DEN 550 YE FIYAT DUSMESI HIC GORMEDIM..BU FIYATIN KIRILMASININ TEK BIR SEBEBI VAR URUNLERIN HEPSI BOZUK VE ARIZZALI BIZZAT KULLANDIM GORDUM..PARASINI SEVEN BANA INANSIN VE BU FIYAT DUSMESINE KANMAYIN SAKIN COK PISMAN OLURSUNUZ… alırsan basına bela alırsın secım senın"
BU BŞKA BİR ALINTI.. BÖYLE YÜZLERCESİNİ BULURUM SİZE .. tawşanla kaplmbağayı karşılaştırmayın .. geride kalırsınız
YENİ Bİ ALINTI ... daha 5 gün öncesine kadar 2 senelik N95 8GB kullanıcısıydım... şu anda N97 kullanıyorum... ondan önce E65 vs.vs.
5800'ı da bir çok kez kullanma fırsatım oldu.. ne yazık ki forum çoluk çocuk dolu olduğu için saçma sapan yorumlar gelebiliyor.. N95 8GB, NOKIA'nın N serisinde bu zamana kadar üretmiş olduğu en iyi ve en olgun cihazdır (yazılım, donanım ve sorunsuzluk olarak)... bunu sadece ben değil tüm cep telefonu otoriteleride böyle belirtiyor.. tıpkı 2003 yılında NOKIA 6600'da olduğu gibi aynı başarı yakalandı.. telefon piyasaya çıkalı 2.5 sene oldu.. KVK fiyatı hala 1.300TL...
BUDA İPHONE LA KAPIŞTIRIYORUZ DİYENLERE .. BAKIN BAKALIM İPHONE LA NELERİ KARŞILAŞTIRIYORLAR
firware v31 yada v40 güncellemesi yapanların yorumlarını bir dinleyin hiç bir eksiği kalmadığını duyacaksınız çünkü bizzat ben kullanıyorum hem n95 hemde 5800 halada kullanıyorum yorum yaparken gercekleri yazın
