n95 8gb ? 5800 xpressmusic ?

Sponsorlu Bağlantılar

omer1230

omer1230

Üye
n95 8gb daha rahat kullanılır bence
 


xc2000

Üye
Grafik hızlandırıcısı var bence de N95 8gb (her ne kadar 5800 kullansam da)
 
haytaefendi

haytaefendi

Üye
n95 dursun bnce smdki aklım olsa 5800 almazdım
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
[COLOR="]Blue"n 95 8gb sağlamlıkta 5800'a 5 basar .. .8gb 'ın telefon hafızası 140 mb.5800 'tel hafızası 80 mb bağışıklığı sağlam insan gibi sağlam bünyesi var bende bugünlerde 5800 alacaktım ama vazgeçtim n 95 beni hiç yarı yolda bırakmadı ...tek sorunu kızağı ve 5800 dan önce çıkması ..bazı 5800 kullanıcıları çok pişman[/COLOR]
 
lasvetorus

lasvetorus

Üye
şu adresteki işlemci hesaplamalarını kıyaslarsan neden 5800 dediğimi anlarsın.İşlemci hızlarını öğrenmek istersen 5800 434 Mhz , n95 8gb ise 332 Mhz işlemci hızına sahip.Ram olarak araştırmamdan çıkan sonuç n95 boş ram olarak 18MB ram kullanırken , 5800ımda birkaç uygulama açıkken geriye kalan ram miktarı 42 MB.Bu ne demektir?Bu şu demektir.Birden fazla uygulama çalıştırmak istediğinde veya yüksek performans isteyen bir oyun oynaman gerekirse n95te donmalarla karşılaşabilirsin.5800da ise bu ihtimal minimum düzeye indirilmiş ve telefonda akıcılık dediğimiz seri tepki süresi yakalanmış.N95 in + yönü yok mu dersen var.N95 + olarak bana göre sadece 3d grafik hızlandırıcısıyla yarışabilir.Ancak düşük ram miktarı teknolojik gelişmeyle çok yetersiz kalacaktır ve çok sorun çıkartacaktır...
 

OğuzcanAbi

Üye
n900:ehe
 
omer1230

omer1230

Üye
şu adresteki işlemci hesaplamalarını kıyaslarsan neden 5800 dediğimi anlarsın.İşlemci hızlarını öğrenmek istersen 5800 434 Mhz , n95 8gb ise 332 Mhz işlemci hızına sahip.Ram olarak araştırmamdan çıkan sonuç n95 boş ram olarak 18MB ram kullanırken , 5800ımda birkaç uygulama açıkken geriye kalan ram miktarı 42 MB.Bu ne demektir?Bu şu demektir.Birden fazla uygulama çalıştırmak istediğinde veya yüksek performans isteyen bir oyun oynaman gerekirse n95te donmalarla karşılaşabilirsin.5800da ise bu ihtimal minimum düzeye indirilmiş ve telefonda akıcılık dediğimiz seri tepki süresi yakalanmış.N95 in + yönü yok mu dersen var.N95 + olarak bana göre sadece 3d grafik hızlandırıcısıyla yarışabilir.Ancak düşük ram miktarı teknolojik gelişmeyle çok yetersiz kalacaktır ve çok sorun çıkartacaktır...

n95 8gb in değerleri nerdeyse n73 le aynı :D birden fazla programı zor açıyor n73 hemen kapatıyo uygulamayı:ah
 

mnemosynee

Üye
valla burda 5800 xpressmusic karalıyanlar.. Kedi hikayesinine döndürüyorlar işi. Kedi ulaşamadıgı cigere mındar dermiş.. :)

kardeşim eger 500-550 tl paran varsa. gidip n95 in ikinci eliyle hıc ugrasma.. Git sıfır 5800 al ;)

takasda yapıcaksan temiz kullanılmıs 2.el bul bir tane al ve . müzigin ve pc nin tadına var.. Ben cep telefonu diyemiyorum cunkü o 5800 xpressmusic :) ;)
Takas düşünüyorsan acele etme temizini bulunca hemen al derim ;)

5800 XpressMusic'i Diger telefonlardan ayırın lütfen.. KULLANMAYANLAR....


arkadasa sıddetle katılıyorum ben 5800 kullanıyorum ve son derece memnunum hıcbır sorun yasamadım gercı bu tel ılk cıktıgında oldukca sıkıntı yasamıs veya yasatmıs ama ek surumlerle bu sıkıntı gıderılmıs alırsan kesınlıkle mart 2010 guncellemesı olanını al oncekılerde sınıtı yasayabılırsın ama estetıke onem verıyor ve teknoljıden faydalanmak ıstıyorsan onerırım bu telı elestırenlerıde anlayabılmıs degılım nasıl bır mantıktır bu
 
burocka

burocka

Üye
5800 daha güncel ve yaygın olduğu için 5800. ayrıca daha şık bi tasarımı var kısaca 5800
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
n95 8 gb derim kardeş
 

messi_10

Üye
şu adresteki işlemci hesaplamalarını kıyaslarsan neden 5800 dediğimi anlarsın.İşlemci hızlarını öğrenmek istersen 5800 434 Mhz , n95 8gb ise 332 Mhz işlemci hızına sahip.Ram olarak araştırmamdan çıkan sonuç n95 boş ram olarak 18MB ram kullanırken , 5800ımda birkaç uygulama açıkken geriye kalan ram miktarı 42 MB.Bu ne demektir?Bu şu demektir.Birden fazla uygulama çalıştırmak istediğinde veya yüksek performans isteyen bir oyun oynaman gerekirse n95te donmalarla karşılaşabilirsin.5800da ise bu ihtimal minimum düzeye indirilmiş ve telefonda akıcılık dediğimiz seri tepki süresi yakalanmış.N95 in + yönü yok mu dersen var.N95 + olarak bana göre sadece 3d grafik hızlandırıcısıyla yarışabilir.Ancak düşük ram miktarı teknolojik gelişmeyle çok yetersiz kalacaktır ve çok sorun çıkartacaktır...

arkadaşım vereceğim siteye gir ve Memory Functions a tıkla free ram i oku


yada uğraşamam diyorsan ben yazayım

Memory Functions

Maximum User Storage8 GB
Free Executable RAM Memory90 MB
NAND Memory256 MB
SDRAM Memory128 MB
Maximum Heap Size Unlimited
Maximum JAR SizeUnlimited

*****90 MB BOŞ RAM VAR*** 20 mb demişinde o normal N95 te be dostum::op:

işlemci kısmına gelince N95 8gb dual işlemci kullanıyor mesela senin pc intel p4 3.0ghz olsun benimki intel core 2 duo e6550 2.33 ghz olsun benim pc senin pc yi döver 2.33*2 = :D

5800 434x1=434 Mhz
N95 8gb 332x2= 664Mhz

:op:
 
lasvetorus

lasvetorus

Üye
arkadaşım vereceğim siteye gir ve Memory Functions a tıkla free ram i oku


yada uğraşamam diyorsan ben yazayım

Memory Functions

Maximum User Storage8 GB
Free Executable RAM Memory90 MB
NAND Memory256 MB
SDRAM Memory128 MB
Maximum Heap Size Unlimited
Maximum JAR SizeUnlimited

*****90 MB BOŞ RAM VAR*** 20 mb demişinde o normal N95 te be dostum::op:

işlemci kısmına gelince N95 8gb dual işlemci kullanıyor mesela senin pc intel p4 3.0ghz olsun benimki intel core 2 duo e6550 2.33 ghz olsun benim pc senin pc yi döver 2.33*2 = :D

5800 434x1=434 Mhz
N95 8gb 332x2= 664Mhz

:op:
Valla ne diyim komik bir mesaj atmışsın zaten hepsini okumadım sadece sonuna baktım yeter de zaten senin bu söylediğine bakarsak maşallah n95 n8in işlemci hızına sahip.:kop:Ayrıca 90 MB dediğin Ram telefonun hiçbir uygulama kullanmadan yani açılmadan önceki RAM madem bişe yazıyosun doğrusunu yaz o uygulamalar açıldıktan sonra 18MB la dolanııyosun ortada Ayrıca o verdiğin linkte 5800 boş ram miktarı yok nasıl kıyaslamayı düşünüyosun?? telefonunun kötü özelliklerinin ortaya çıkmasını kaldıramıyor galiba:ehe
burdan 2sinede bak oldumu hadi bakalım şimdi:op: :pro:
 
Necmati

Necmati

Üye
n95 8gb hertürlü :D
 
lasvetorus

lasvetorus

Üye
Bak buda sana N8in işlemci hızı

sen dual deyip kafaya göre işlemci hızını çarpıyosun o senin işlemci hızı telefonun son geldiği noktada yakaladığı işlemci hızı dual işlemcisi 332 mhz hız yakalayan bir telefondan ben birşey bekleyemem....
Herşeyi geç dual işlemci olması birşey ifade etmezki sonuçta 332 MHZ üzeri işlemlere telefon ulaşsa bile ram yine kitler yine kitler telefonu...
 

messi_10

Üye
Valla ne diyim komik bir mesaj atmışsın zaten hepsini okumadım sadece sonuna baktım yeter de zaten senin bu söylediğine bakarsak maşallah n95 n8in işlemci hızına sahip.:kop:Ayrıca 90 MB dediğin Ram telefonun hiçbir uygulama kullanmadan yani açılmadan önceki RAM madem bişe yazıyosun doğrusunu yaz o uygulamalar açıldıktan sonra 18MB la dolanııyosun ortada Ayrıca o verdiğin linkte 5800 boş ram miktarı yok nasıl kıyaslamayı düşünüyosun?? telefonunun kötü özelliklerinin ortaya çıkmasını kaldıramıyor galiba:ehe
burdan 2sinede bak oldumu hadi bakalım şimdi:op: :pro:

5800 açılıştaki free ram


n95 8gb açılıştaki free ram


normal N95 teki free ram 18 mb değil artık v31 deki güncelleme ile 30 mb a çıkartıldı araştırabilirsin.

N95 tek N95 ten oluşmuyor yaz google a n95-1 n95-2 n95-3 n95-4 aralarındaki farkları gör içlerinden en vasat ı n95-1 dir senin o 18 mb boş ram dediğin alet

şu videoyu iyi izle

18 mb boş ramde bu oyun çalışırsa:D oyun forumda mevcut 5800 ına kur bakalım akıcı oynatacakmı ark lar tekrar söylüyorum n95 teki boş ram 30 mb N95 in 8gb moralindeki tam 90 mb bu oyun yakşalık 60 mb free ram istiyor 5800 cılar kurup buraya yorum yazarsa sevinirim.

Konuya buradan ulaşabilirsiniz

http://www.maxicep.com/symbian-9-1-...unun-aynisi-n82-ve-n95-8gbda-yeni-297660.html

--------------- Ekleme ---------------

Ark Nokia N8 den örnek vermişte şuanki üretilen nokialar zaten 256 mb ram,ona bakılırsa iphone 4G 512 mb ram 1 ghz işlemci 32 gb telefon hafızası kullanıyor biz burada bunu tartısmıyoruz 5800 vs n95 8gb ı tartısıyoruz.
 

yuski

Üye
Arkadaşım salaklık yapmışsın

--------------- Ekleme ---------------

5800 açılıştaki free ram


n95 8gb açılıştaki free ram


normal N95 teki free ram 18 mb değil artık v31 deki güncelleme ile 30 mb a çıkartıldı araştırabilirsin.

N95 tek N95 ten oluşmuyor yaz google a n95-1 n95-2 n95-3 n95-4 aralarındaki farkları gör içlerinden en vasat ı n95-1 dir senin o 18 mb boş ram dediğin alet

şu videoyu iyi izle

18 mb boş ramde bu oyun çalışırsa:D oyun forumda mevcut 5800 ına kur bakalım akıcı oynatacakmı ark lar tekrar söylüyorum n95 teki boş ram 30 mb N95 in 8gb moralindeki tam 90 mb bu oyun yakşalık 60 mb free ram istiyor 5800 cılar kurup buraya yorum yazarsa sevinirim.

Konuya buradan ulaşabilirsiniz

http://www.maxicep.com/symbian-9-1-...unun-aynisi-n82-ve-n95-8gbda-yeni-297660.html

--------------- Ekleme ---------------

Ark Nokia N8 den örnek vermişte şuanki üretilen nokialar zaten 256 mb ram,ona bakılırsa iphone 4G 512 mb ram 1 ghz işlemci 32 gb telefon hafızası kullanıyor biz burada bunu tartısmıyoruz 5800 vs n95 8gb ı tartısıyoruz.
BERBAT BİR TELEFON:d::d::d::d::d::d::d::d::d::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
n 95 e kalsın bence
 
007mustafa

007mustafa

Üye
walla bnde ikisi arasında kaldım ama n95 8gb daha güzel gelior :oke:
 

jetoncu24

Üye
Onurkahya cok konusmussun ama bos konusmussun ben cok kısıde gordum sokakdakı cocuklarda n95 var hır gibi telefon cebıme kydugum zaman pantolunum dusuor kavga olsa yanında emanet die tasırsın ..... 5800 kullanıcıyım ılk cıkdıgı zamanlarda aldım o kadar para verdım gozum gıbı bakıodum ekranda bırak cızıgı toz yok sen ne sallıorsun bk bıseyden anlıomussun gıbı faceye gırıorum msn gırıorum n59 ıle farkmı var arada =? benm ark ım dada var 8 gb lık artık tam bılmıorum n95 slidemi derler ne derler .... got kadar ekranı var bıde sen cok gerı kalmıssın ya :D :D:D ARKADASIN DEDIGI LAFA BAK 3,5 G desdegı yok dıor :D:D:D:D:D 5800 da yok dıor ya uLan kopdum ya :D benım ekranda 3G,3,5 dıe hayvan gıbı yazılar var boru gıbıde kullanıorum adam yok dıor ya uzaaa yaaaa git yemek fln ye saklambc fln oyna :D 5800 gibi telefonda 3,5 , 3g yok dıen adam telefondan anlıyan adamdır haklısın :D:D:D:D
 


Üst Alt