n95 8gb ? 5800 xpressmusic ?

Sponsorlu Bağlantılar

turkiminator

turkiminator

Üye
Bulursan hemen değiş 5800 ile.. :spr
 


Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
şu anda 5800 kullanıyorum yeni aldım bundan önceki telim n95 idi pişman mısın diye soruldugunda iyiki n95 i satıp 5800 almışım diyorum :)
 
futbol123

futbol123

Üye
n95 8gb ı verip 5800 almakla hata edersin
 
turkiminator

turkiminator

Üye
valla burda 5800 xpressmusic karalıyanlar.. Kedi hikayesinine döndürüyorlar işi. Kedi ulaşamadıgı cigere mındar dermiş.. :)

kardeşim eger 500-550 tl paran varsa. gidip n95 in ikinci eliyle hıc ugrasma.. Git sıfır 5800 al ;)

takasda yapıcaksan temiz kullanılmıs 2.el bul bir tane al ve . müzigin ve pc nin tadına var.. Ben cep telefonu diyemiyorum cunkü o 5800 xpressmusic :) ;)
Takas düşünüyorsan acele etme temizini bulunca hemen al derim ;)

5800 XpressMusic'i Diger telefonlardan ayırın lütfen.. KULLANMAYANLAR....
 
rafi1994

rafi1994

Üye
5800 önerimdir
 
hk066

hk066

Üye
arkadaşım ben 5800 kullanıyorum iyi hoş güzel telefon ama n95-8gb yi tutmaz
 
erkanoz07

erkanoz07

Üye
Arkadaşlar ben de N95 8GB var ikinci bir telefon olarak 5800 veya Samsung Star 5603 almak istiyorum. Hangisini önerirsiniz
 

J3ur4K

Üye
5800 öneririm mükemmel bence kullanabilene.....
 
n95eray

n95eray

Üye
valla burda 5800 xpressmusic karalıyanlar.. Kedi hikayesinine döndürüyorlar işi. Kedi ulaşamadıgı cigere mındar dermiş.. :)

kardeşim eger 500-550 tl paran varsa. gidip n95 in ikinci eliyle hıc ugrasma.. Git sıfır 5800 al ;)

takasda yapıcaksan temiz kullanılmıs 2.el bul bir tane al ve . müzigin ve pc nin tadına var.. Ben cep telefonu diyemiyorum cunkü o 5800 xpressmusic :) ;)
Takas düşünüyorsan acele etme temizini bulunca hemen al derim ;)

5800 XpressMusic'i Diger telefonlardan ayırın lütfen.. KULLANMAYANLAR....
çok doğru 5800 küçümseyenler acaba hiç 5800 eline almışlarmı sormak lazım biz 5800 ıphone ile yarıştırıyoruz bazıları n95 8gb ile kıyalıyor pis kediler yok size çiğer (5800) yani ah bide 5800 ekranı ıphonedeki gibi dirençli ekran yani ekrana aynı anda farklı noktalara dokunmaları algılama özelliği olsa ozaman fiyatı bukadar düşük olmazdı :oke:
 
SessizCrew

SessizCrew

Üye
%1500 5800 N95 Diyenler Nedenlerini'de Yazssınlar Bari :) Olmuyor BÖyle 5800'cılar Nasıl Yazıyor Bakın !
 
n95eray

n95eray

Üye
%1500 5800 N95 Diyenler Nedenlerini'de Yazssınlar Bari :) Olmuyor BÖyle 5800'cılar Nasıl Yazıyor Bakın !
dostum yazan arkadaşlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorlar sonuçta ben hem n95 kullanıyorum hemde 5800 n95 cebimden çıkartmıyorum bile 5800 elimden düşmüyor
 

Revengeful

Emekli Yönetici
5800 tabiki :)
 

onurhankahya

Üye
ya bişe diyimmi geziniyordum sırf bu konuyu gördm die üye oldm .. ya kardeşm siz 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kapştryrsunz akıl var mantık war göz war nizam var ... biri n serisi nokianın en uç teli diğeri sadece bi müzeik telefonu ... 3. aydan garantiye gidiyo 5800 ekranı çok çbk çiziliyo görnümü desen berbat aynı sarelle kasesi gibi üstüne kapak koymşlar sanki kamerası dandik bu sevirde 3.2 mi kaldı daha .. wireless hızı çok düşük arkdşla kapşrdk yanyana adam face e girmeye çlşrken bn ark ekleme taleplerni kbl ediyordm ... 3.5 G DEsteği yok ;) yakında 4g gelicek buna da destek vermiyicek demektr . aletin net hızı bağlantı hızı n 95 ten çok yawaş ... dedmya 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kaştryrsnz ... resmen ferrarimi bmwmi der gbi :D :D çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş :D ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi :D kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba :D allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi :D olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo :D nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır ;) o da çok aslında da nokia olduuna dua etsin :D iyi günler herkese
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ya bişe diyimmi geziniyordum sırf bu konuyu gördm die üye oldm .. ya kardeşm siz 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kapştryrsunz akıl var mantık war göz war nizam var ... biri n serisi nokianın en uç teli diğeri sadece bi müzeik telefonu ... 3. aydan garantiye gidiyo 5800 ekranı çok çbk çiziliyo görnümü desen berbat aynı sarelle kasesi gibi üstüne kapak koymşlar sanki kamerası dandik bu sevirde 3.2 mi kaldı daha .. wireless hızı çok düşük arkdşla kapşrdk yanyana adam face e girmeye çlşrken bn ark ekleme taleplerni kbl ediyordm ... 3.5 G DEsteği yok ;) yakında 4g gelicek buna da destek vermiyicek demektr . aletin net hızı bağlantı hızı n 95 ten çok yawaş ... dedmya 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kaştryrsnz ... resmen ferrarimi bmwmi der gbi :D :D çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş :D ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi :D kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba :D allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi :D olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo :D nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır ;) o da çok aslında da nokia olduuna dua etsin :D iyi günler herkese

bende senin dediğin hiç bir sorun çıkmadı. Üstelik ekran kolay çizilmiyor. TAbi gidip rotring gibi kalemlerle ekrana dokunduysan doğaldır. Yeni üretiminde Kapak sorunuda yok.
 

onurhankahya

Üye
ya genel anlamda kamerası ve net hızıyla her türü n95 ... e bunlarda kötüyse ne die gidip 5800 alıyımki .. fiyatını geçtm koy bakalm kafa kafaya iki telefonu hangisinn özellkleri daha fazla ya hiçbişe yapamıyorsanız çou sitede tel karşlştrma war n 95 in aldıı puanları 3-4 tel alıyo o da iphone / n96 /n97 ..bunlarda iyatları 1000 liranın üstndeki telefonlar ... diyorm işte arkdşmla yanyana bağladnık wirelessa adamın face sayfası açlmadan bn talepleri kbl ediyordm daha ne canlı şahidiyim işte ..o ciğer konusu çok komik ya n 95 parasına 2 tne 5800 alınır neyi ulaşmlmaz çok mrk ettm ...illa doknmatik alıcaksanız gidin n97 alın doknmatik görün 5800 ın ekran algılaması çok iyi dğl bazen basmadııda oluyo ...yıllardır tel kullnyrm neyn nlduunu çok iyi bilyrm .. tek tavsiyem tel alıcaklar n serisi alsın gerisi yalan

--------------- Ekleme ---------------



bu 1 .. bakın bakalm bi kişi 5800 ı övmüşmü :D

"Telefonun eksi özellikleri yok mu derseniz elbette var. Herkesin değindiği gibi 5800′ün kamerası muadili cihazlara göre biraz daha alt sınıfta kalıyor. Carl Zeiss lense rağmen 3.2 megapiksel kullanıcı beklentilerin altında kalıyor. Bununla birlikte yaptığım testlerde internet tarayıcısının biraz daha kullanıcı dostu olması gerektiğini de gördüm. Yeni nesil telefonların ilgi gören yanlarından birinin de telefona çeşitli uygulamaların yüklenebilir olması. Nokia’nın bu amaçla geliştirdiği bir uygulama sitesi var. Fakat içerik olarak çok zengin olduğunu düşünmüyorum. ‘un kazandığı başarı göz ününe alınırsa sanırım kısa vadede Nokia’nın da bu yönde bir atılım yapması gerekecek."

BU DA Bİ ALINTI ...

"arkadaslar sakın KANMAYIN..BEN 10 GUN ONCE ALDIM INTERNETTE DOLASAN SIKAYETLERIN COGU DOGRU SIMDIK SAYAMAYACAM HEPSINI.BEN TEKNOSADAN ALMISTIM 15 GUN ICINDE GERI IADE EDEBILIYORDUM VE YUZDE 15 LIK KESINTI ILE BUGUN TELEFONU IADE ETTIM..AYRICA BEN SIMDIYE KADAR NOKIA GIBI BIR TELEFONDA YENI CIKMASINA RAGMEN 10 GUN ONCE VE SONRAASINDA 750 DEN 550 YE FIYAT DUSMESI HIC GORMEDIM..BU FIYATIN KIRILMASININ TEK BIR SEBEBI VAR URUNLERIN HEPSI BOZUK VE ARIZZALI BIZZAT KULLANDIM GORDUM..PARASINI SEVEN BANA INANSIN VE BU FIYAT DUSMESINE KANMAYIN SAKIN COK PISMAN OLURSUNUZ… alırsan basına bela alırsın secım senın"


BU BŞKA BİR ALINTI.. BÖYLE YÜZLERCESİNİ BULURUM SİZE .. tawşanla kaplmbağayı karşılaştırmayın .. geride kalırsınız :D


YENİ Bİ ALINTI ... daha 5 gün öncesine kadar 2 senelik N95 8GB kullanıcısıydım... şu anda N97 kullanıyorum... ondan önce E65 vs.vs.

5800'ı da bir çok kez kullanma fırsatım oldu.. ne yazık ki forum çoluk çocuk dolu olduğu için saçma sapan yorumlar gelebiliyor.. N95 8GB, NOKIA'nın N serisinde bu zamana kadar üretmiş olduğu en iyi ve en olgun cihazdır (yazılım, donanım ve sorunsuzluk olarak)... bunu sadece ben değil tüm cep telefonu otoriteleride böyle belirtiyor.. tıpkı 2003 yılında NOKIA 6600'da olduğu gibi aynı başarı yakalandı.. telefon piyasaya çıkalı 2.5 sene oldu.. KVK fiyatı hala 1.300TL...


BUDA İPHONE LA KAPIŞTIRIYORUZ DİYENLERE .. BAKIN BAKALIM İPHONE LA NELERİ KARŞILAŞTIRIYORLAR ;)
 
n95eray

n95eray

Üye
ya bişe diyimmi geziniyordum sırf bu konuyu gördm die üye oldm .. ya kardeşm siz 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kapştryrsunz akıl var mantık war göz war nizam var ... biri n serisi nokianın en uç teli diğeri sadece bi müzeik telefonu ... 3. aydan garantiye gidiyo 5800 ekranı çok çbk çiziliyo görnümü desen berbat aynı sarelle kasesi gibi üstüne kapak koymşlar sanki kamerası dandik bu sevirde 3.2 mi kaldı daha .. wireless hızı çok düşük arkdşla kapşrdk yanyana adam face e girmeye çlşrken bn ark ekleme taleplerni kbl ediyordm ... 3.5 G DEsteği yok ;) yakında 4g gelicek buna da destek vermiyicek demektr . aletin net hızı bağlantı hızı n 95 ten çok yawaş ... dedmya 1000 küsür liralık telle 500 liralık teli kaştryrsnz ... resmen ferrarimi bmwmi der gbi :D :D çok güldm ya birileride ulaşamadıı ciğer demiş :D ulan neyine ulaşamıyım n 95 alcaıma 2 tane alırım birini duwara atar kırarım keyif bnm dğlmi :D kapak sorunuymş ... 1 yıldır elimde 5000 sms yetmzken her dakka 3.5g den msne girerken bnde nden gevşemedi acaba :D allahm yarabbm allah akıl fikir versin ... hepsni geçtm çöpçü tlefonu oldu o iyice herkesn elnde .. geçen turkcell bayisindeydm arkdşım oranın müdürü geçen bizim apartmanın kalorifercisine sattık dedi :D olay bitmştr dedm orda nerde ucuzcu warsa alıyo :D nyse sonç olarak n95 in 10 aldıı yerde 5800 maksimum 6-7 alır ;) o da çok aslında da nokia olduuna dua etsin :D iyi günler herkese
arkadaşım sen 5800 kullandığına inanmıyorum çünkü saydığın hiçbirşey doğru değil tek kamera konusu hariç elbette n95 kamerası süper başkada hiç bir özellği 5800 kadar üst düzey değil kullanmadan anlayamazsın şimdi ben sayayım
1.5800 da 3.5G desteği yok demişsin var şebeke çekim gücünün altına bakarsan 3.5G yazını görürsün
2.ekranı asla çizilmiyor ve kolay bozulmuyor yanında verilen kalemi ve penası asla ekranı çizmiyor aslında pena yada kaleme ihtiyac bile duyulmuyor
3.3G internet hızında ise 5800 ekran büyüklüğü avantajıolması nedeniyle hem rahat ediyorsunuz hemde bağlantı hızı çok yüksek bizzat ben vodafone 250MB internet paketi kullanıyorum hiçte yavaş değil tabi şebekenin seviyesi yüksek olan yerlerde
4.işlemci özelliklerine gelelim
5800 işlemcisi
İşlemci ARM 11
İşlemci hızı 369 MHz
RAM 128 MB
ROM 256 MB 2081

n95 8g işlemcisi
İşlemci hızı 332 MHz
RAM 96 MB
ROM 128 MB
gördüğün gibi dostum daha bitmedi okumaya devam bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma
5.ekran çözünürlüğü ve ekran boyutları
5800 ekran çözünürlüğü
640 x 360 piksel 3.2 inc
n95 8g ekran çözünürlüğü
240 x 320 piksel, 2.8 inc
6.batarya güçü 5800daha yüksek
7.wireless hızına gelince friwere v31 de çook hızlı bağlantı desteği var burdada yanılıyorsun fiware v40 da ise sinyaline bile yaklaşamaz n95 8gb
8. fiyatı ucuz diye neden havalara giriyorsun anlamadım şimdi diyeceksin n95 iyide ondan pahalı ozaman nokia 8800 ise 2200 tl ama hiç bir özelliği yok 2.0 mpkamera fm radyo mp3 çalar başkada özelliği yok 2200 tl ozaman 8800 n95den üç kat iyi bunumu demek istiyorsun
9.5800 da ses chip desteği var bu nedemek kulağı sağır edecek kadar cok sesi cıkıyor demek değil yani ses kalitesi gerçeğinin aynısı gibi cıkması demek ses yüksekliğide hiçte az değil ayrıca farkı görmen için 5800 ile n95 yanyana müzik aç ve farkını kendin gör
10.malesef n95 8gb hafıza kart girişi olmadığından usb kablosuna mahkum kalıcaksın
ayrıca 8gb fazla veri depolayamıyacaksın flas disk olarakda kullanman inkansız olacak
5800 ise kutusundan 8gb hafıza kartı ve 16 gb kart desteğinide görmezden gelmeyelim yani 5800 olan yanında 16 gb lık flas diski olmuş olacak
sen dostum sadece 5mp kameranla otur durmadan resim çek ben 5800 bütün bu saydığım özelliklerinin hatrına 3.2 mp kamerasıyla anı yakalarım merak etme 5800 kullanıcıları sizde bu arkadaşa hak veriyormuş gibi susmayım sonra kendilerini haklı sanıyorlar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Evet sen 5800 kullandınmı???
 
n95eray

n95eray

Üye
ya genel anlamda kamerası ve net hızıyla her türü n95 ... e bunlarda kötüyse ne die gidip 5800 alıyımki .. fiyatını geçtm koy bakalm kafa kafaya iki telefonu hangisinn özellkleri daha fazla ya hiçbişe yapamıyorsanız çou sitede tel karşlştrma war n 95 in aldıı puanları 3-4 tel alıyo o da iphone / n96 /n97 ..bunlarda iyatları 1000 liranın üstndeki telefonlar ... diyorm işte arkdşmla yanyana bağladnık wirelessa adamın face sayfası açlmadan bn talepleri kbl ediyordm daha ne canlı şahidiyim işte ..o ciğer konusu çok komik ya n 95 parasına 2 tne 5800 alınır neyi ulaşmlmaz çok mrk ettm ...illa doknmatik alıcaksanız gidin n97 alın doknmatik görün 5800 ın ekran algılaması çok iyi dğl bazen basmadııda oluyo ...yıllardır tel kullnyrm neyn nlduunu çok iyi bilyrm .. tek tavsiyem tel alıcaklar n serisi alsın gerisi yalan

--------------- Ekleme ---------------



bu 1 .. bakın bakalm bi kişi 5800 ı övmüşmü :D

"Telefonun eksi özellikleri yok mu derseniz elbette var. Herkesin değindiği gibi 5800′ün kamerası muadili cihazlara göre biraz daha alt sınıfta kalıyor. Carl Zeiss lense rağmen 3.2 megapiksel kullanıcı beklentilerin altında kalıyor. Bununla birlikte yaptığım testlerde internet tarayıcısının biraz daha kullanıcı dostu olması gerektiğini de gördüm. Yeni nesil telefonların ilgi gören yanlarından birinin de telefona çeşitli uygulamaların yüklenebilir olması. Nokia’nın bu amaçla geliştirdiği bir uygulama sitesi var. Fakat içerik olarak çok zengin olduğunu düşünmüyorum. ‘un kazandığı başarı göz ününe alınırsa sanırım kısa vadede Nokia’nın da bu yönde bir atılım yapması gerekecek."

BU DA Bİ ALINTI ...

"arkadaslar sakın KANMAYIN..BEN 10 GUN ONCE ALDIM INTERNETTE DOLASAN SIKAYETLERIN COGU DOGRU SIMDIK SAYAMAYACAM HEPSINI.BEN TEKNOSADAN ALMISTIM 15 GUN ICINDE GERI IADE EDEBILIYORDUM VE YUZDE 15 LIK KESINTI ILE BUGUN TELEFONU IADE ETTIM..AYRICA BEN SIMDIYE KADAR NOKIA GIBI BIR TELEFONDA YENI CIKMASINA RAGMEN 10 GUN ONCE VE SONRAASINDA 750 DEN 550 YE FIYAT DUSMESI HIC GORMEDIM..BU FIYATIN KIRILMASININ TEK BIR SEBEBI VAR URUNLERIN HEPSI BOZUK VE ARIZZALI BIZZAT KULLANDIM GORDUM..PARASINI SEVEN BANA INANSIN VE BU FIYAT DUSMESINE KANMAYIN SAKIN COK PISMAN OLURSUNUZ… alırsan basına bela alırsın secım senın"


BU BŞKA BİR ALINTI.. BÖYLE YÜZLERCESİNİ BULURUM SİZE .. tawşanla kaplmbağayı karşılaştırmayın .. geride kalırsınız :D


YENİ Bİ ALINTI ... daha 5 gün öncesine kadar 2 senelik N95 8GB kullanıcısıydım... şu anda N97 kullanıyorum... ondan önce E65 vs.vs.

5800'ı da bir çok kez kullanma fırsatım oldu.. ne yazık ki forum çoluk çocuk dolu olduğu için saçma sapan yorumlar gelebiliyor.. N95 8GB, NOKIA'nın N serisinde bu zamana kadar üretmiş olduğu en iyi ve en olgun cihazdır (yazılım, donanım ve sorunsuzluk olarak)... bunu sadece ben değil tüm cep telefonu otoriteleride böyle belirtiyor.. tıpkı 2003 yılında NOKIA 6600'da olduğu gibi aynı başarı yakalandı.. telefon piyasaya çıkalı 2.5 sene oldu.. KVK fiyatı hala 1.300TL...


BUDA İPHONE LA KAPIŞTIRIYORUZ DİYENLERE .. BAKIN BAKALIM İPHONE LA NELERİ KARŞILAŞTIRIYORLAR ;)
5800 amerikada üretilen bazı partları toplandı bunu diğer ülkedeki cihazlarla ne alakası var anlamadım :off:firware v31 yada v40 güncellemesi yapanların yorumlarını bir dinleyin hiç bir eksiği kalmadığını duyacaksınız çünkü bizzat ben kullanıyorum hem n95 hemde 5800 halada kullanıyorum yorum yaparken gercekleri yazın
 

Revengeful

Emekli Yönetici
evet son güncellemelerde hatalar yüksek ölçüde giderildi
 


Üst Alt