5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

sivasli5800

Üye
orda yazılanların hepsı harflerden olusan kısaltmalar.hangısı telefonla ılgılı nasıl anlıcam.bu en son hata vermesının sebebı cıhazla baglatı koptu demesının sebebı kesınlıkle bu mudur ?

yanı bu 15 dakıka kaldı yazısına kadar ılerlıyo.ordan sonra cıhazla baglantı koptu dıyo.anlamadım valla..
 


..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
0559373 bu kodu nemesis ile telefona yazıcaksın fun club ilk sayfa 9.mesajda nasıl yapılacağı var
 
viranufuk

viranufuk

Üye
Kardeşim verdiğin kod Türkçe dil kodu mu? ben hiç görmedim..
özür dilerim bende hepsi buradadn aldım yarın gelicek inşallah 5800 xm acaba gelen telefonda son yazzılım mevcut olurmu bide verdiğininz bu kod mavi 5800 xm ye olurmu mavisi sipariş vermiştimde eğer yazılım güncel değilse güncellemyi düşünorum da şimdiden teşekürler
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
olur arkadaşım olurr
 

davulist

Üye
hocam ne dicem bi yardımcı olursanız sevinirim.benim telefonumda hiç bi sorunum yok en son v40 da yüklendi hatta nokia shop da yüklendi ama benim haritalarımda bi sorun var ovi haritadan hiç memnun değilim eskisi daha iyiydi sorunumsa gps le alakalı bildiğim kadarıyla içinde ki gps herhangi bi şebeke desteği olmadan çalışıyo.bi sornum yoktu zaten taki ovi haritaları yükeleyene kadar gps sinyali 1 dilimden öteye gitmiyo versiyon yüklendikten sora düzeliyo harita güncellemesi yapınca yine bozluyo güncelleme yapmayınca da gps in çalışması bi işe yaramıyo çünkü konumun neresi olduğunu gösteremiyo içinde harrita yüklü olmuyo yardımıcı olursanız sevinrim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
özür dilerim bende hepsi buradadn aldım yarın gelicek inşallah 5800 xm acaba gelen telefonda son yazzılım mevcut olurmu bide verdiğininz bu kod mavi 5800 xm ye olurmu mavisi sipariş vermiştimde eğer yazılım güncel değilse güncellemyi düşünorum da şimdiden teşekürler

hocam ne dicem bi yardımcı olursanız sevinirim.benim telefonumda hiç bi sorunum yok en son v40 da yüklendi hatta nokia shop da yüklendi ama benim haritalarımda bi sorun var ovi haritadan hiç memnun değilim eskisi daha iyiydi sorunumsa gps le alakalı bildiğim kadarıyla içinde ki gps herhangi bi şebeke desteği olmadan çalışıyo.bi sornum yoktu zaten taki ovi haritaları yükeleyene kadar gps sinyali 1 dilimden öteye gitmiyo versiyon yüklendikten sora düzeliyo harita güncellemesi yapınca yine bozluyo güncelleme yapmayınca da gps in çalışması bi işe yaramıyo çünkü konumun neresi olduğunu gösteremiyo içinde harrita yüklü olmuyo yardımıcı olursanız sevinrim
viranufuk kardeşim hayırlı olsun gelince sürümüne bakarsın güncelleme gerekli ise yardımcı oluruz.
davulist sitede ben nokia nın kendi map lerini verdim onları kur..
 

hamitcaliskan

Üye
Kolay gelsin, benim de bir sorum olacaktı. Bu başlıktaki hemen hemen bütün mesajlarınızı okumaya çalıştım fakat hala bir soruya tam olarak cevap bulamadım sanırım. Ben de 5800 kırmızı modeli var. Verdiğiniz 0570027 kodu ile güncel versiyonu bulabiliyorum ama merak ettiğim bu kod ile güncelleme yaptıktan sonra telefondaki kırmızı temayı kaybedip kaybetmiyeceğim. Konunun bir yerinde kırmızı için renk ve dil ayarını yapılabileceğini belirtmişsiniz ama yanlış okumadıysam bir yerde de kırmızı için güncellemenin daha olmadığı söylenmiş. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kolay gelsin, benim de bir sorum olacaktı. Bu başlıktaki hemen hemen bütün mesajlarınızı okumaya çalıştım fakat hala bir soruya tam olarak cevap bulamadım sanırım. Ben de 5800 kırmızı modeli var. Verdiğiniz 0570027 kodu ile güncel versiyonu bulabiliyorum ama merak ettiğim bu kod ile güncelleme yaptıktan sonra telefondaki kırmızı temayı kaybedip kaybetmiyeceğim. Konunun bir yerinde kırmızı için renk ve dil ayarını yapılabileceğini belirtmişsiniz ama yanlış okumadıysam bir yerde de kırmızı için güncellemenin daha olmadığı söylenmiş. Yardımcı olursanız sevinirim.
kırmızı kod için daha güncelleme çıkmadı..o dediğin kodla güncelleme yaparsan kırmızı tema kesinlikle gider..hangi rengin kodunu yüklediysen o gelir..kırmızı koda yakında güncelleme gelir beklerim dersen bekle yoksa güncelle sonra orjinal dil koduna dönersin..
 

hamitcaliskan

Üye
Çok teşekkür ederim ilgin için çok hızlısın aynı zamanda. Yaptığın iş için de kutluyorum. Son olarak da kırmızı için güncelleme çıktığı zaman, verdiğin "0559083: Euro2 Turkey RED" kodu ile güncelleme yapılabilecek anladığım kadarıyla...Kolay gelsin
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
evet arkadaşım aynen öyle :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim ilgin için çok hızlısın aynı zamanda. Yaptığın iş için de kutluyorum. Son olarak da kırmızı için güncelleme çıktığı zaman, verdiğin "0559083: Euro2 Turkey RED" kodu ile güncelleme yapılabilecek anladığım kadarıyla...Kolay gelsin
sağolasın iltifatın için aynen dediğin gibi..
 

die4me

Üye
ya ben NSU da güncelledim en yeni versiyon ama yinede cihazızdaki sürüm yeni dior nasıl yapıcam yardım edin lütfen :S:S
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
0570027 kodla dene bakalım
 

die4me

Üye
tesekkur ederm denicem yapamassam dönerm tekrar :oke:
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
tamam dostum :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bekliyoruz bu arada buranın ilk sayfasına bakabilirsin nemesisin kullanımını verdim..
 

sivasli5800

Üye
ii hos ındırdı yenı surumu 15 dakıka surebılır yazısı gelınce baglantı koptu hatası verıyor..
1-arkadas telefonla ılgılı tum programları kapat demıs.ııde gorev yonetıcısınden hangısı telefonla ılgısı nasıl anlıcam hep kısaltma olarak yazıyo.
2-bunun caresı tek bumu..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet bazı nedenlerden böyle oluyor..o kısatlmaların karşısında noki pc suite yazar..olmazsa pc yi yenide başlat..
 

sivasli5800

Üye
pc yenıden baslattım ılgılı tum programları kapatıgımdanda emınım..ama gene baglantı koptu hatası verıyo..
1- bu ısın alternatıf yolu
2- ben ne zaman kafayı yıyım ?
 


Üst Alt