arkadaşlar şimdi teli gunceledim telefon açılıyorken arkaplan resmi gorundu baska hiçbişey gorunmuyor hangi tuşa bassam tuş kilidini açamak için (yandaki sürgüyü kastediyor) şüle yapın fln diyo yandaki sürgüyü kulalıncada aynı uyarıyı veriyo tuş kilidini nasıl açıcam yardım edin
--------------- Ekleme ---------------
sorunu çözdüm

tmmdır
--------------- Ekleme ---------------
maxicep olmasa v40 için daa çok beklerdik heralde o yüzden maxicepe teşekkür ediyorum
--------------- Ekleme ---------------
bişey kafama takıldı bu arada bu kinetic scrolling neden her menüde olmuyor (mesela ana menüde olmuyo)