[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tolga4040

Üye
kardes n73 de süresi gecmiş sertifika uyarısı veriyor ?
 


kiraci1

kiraci1

Üye
HelloCarbide yi N95 e kurmaya çalışıyorum fakat <''sertifika suresi geçmiş > mesajı çıkıyor ne yapmam lazım
 
wildtiger223

wildtiger223

Üye
naptın kardes sen ya ılk onceden dosyaları yuklerken hata verıodu ama x-ploreden yukleme yaptım hata vermedı hepsını yaptık bakalım bundan sonrada yuklemelerde hata cıkarırmı sertıfıka hatası v.b gıbı

--------------- Ekleme ---------------

Dstm bunu zaten n73 te denedim.ardından kendi cihazımda...Secmanda bundan farklı değil hangisi kolay geliyorsa onu yaparsın sana kalmış
kardes x-plore 1.22 suresı gecmıs dıo yukluorum acarken suresı gecmıs dıo ben bu yuzden 1.20 ıle halleddım ama 1.22 ı denemek ısterdım buna karsı yapabılecen bısı varmı telın tarıhını gerı alıom 2000 yılına kadar ındırdım yınede suresı gecmıs dedı 1990 da mı cıkarıldı bu program anlamadım kı ya ?
 
Anakonda56

Anakonda56

Üye
HelloCarbide sertifika süresi geçmiş diyo bilgilerinize n73'de denedim
 

canx236

Üye
arkadalar n79 a hellocarbideyi kurdum ancak yanlıs birseyler yaptım galiba.telefona hiçbir sis sisx dosyasını yükleyemiyorum dosya bozuk diyor ve hiçbir dosyayı kaldıramıyorum yardımcı olurmusunuz
 
wahti

wahti

Üye
Biri yardım etsin HelloCarbide sertifika hatası veriyor :/
 

erdinn

Üye
Bende helocerbirde dniorum sysi acmıor secman olmuor tele Hard format olmuor self format islior capsoff olmuor telefonda herseyi dnedm ama sys klasôrüne grmeyi beceremedm baska br telde clısan sys dosyasını acmaya yarayan bir program warsa eklermisniz telefonum nokia e65
 

korhat

Üye
hello carbide e gelip menu 1 ddedğim zaman menu ye dönüorum soru falanda sormuyorr yardımmm
 
ozanyuceer

ozanyuceer

Üye
ben de xplore programını açıyorum fakat c yada e de belirttiğin kaynakları bulamıyorum gizli dosyaları da açtım aynen söylediğin gibi telefon N86 8mp
 

lozgur

Üye
ben yaptım işlemleri dosya yükleyemiyorum bütün dosyalarda bozuk dosya uyarısı veriyor ve lcg x-plore programınada giremiyorum kaldı ölece ya :S
 

efsane717171

Üye
mükemmelsin tek kelimeyle..........
 

nicedeath

Üye
Ya arkadasım Xplore dosyasınıda YükLeyemiorm süresi Geçmiş Sertifika hatası veriyor. Nası yabcas Şu işi
 
Gospadi

Gospadi

Üye
100.07.76
08.06.2008
RM-346
Nokia E71-1(08)
model telefonumda dediklerinizi yaptım,hersey basarılı fakat sertifika hatası alırken artık bnun yerine dosya bozuk uyarıları almaya basladım..
 
rapman

rapman

Üye
MENU1 e bastığım zaman beni programdan atıyor.ne yapmam gerekli lütfen yardım !!!

--------------- Ekleme ---------------

hafıza kartını pcye taktım sys nin içini gördü bin klasörünü açtım içinde hellocarbide.exe falan vardı.installserver.exe oraya attım sonra tekrar hafıza kartını tele taktım bi değişiklik olmadı sora res attım gene bi değişiklik olmadı yüklemiyor sertifikasız şeyleri lütfen bi el atın

--------------- Ekleme ---------------

Ya arkadasım Xplore dosyasınıda YükLeyemiorm süresi Geçmiş Sertifika hatası veriyor. Nası yabcas Şu işi

tarihi 01.01.2008 yap yada 01.01.2009 yapmayı dene
 
tekin_emre3874

tekin_emre3874

Üye
arkadaşım herşeyden önce ellerinize sağlık çok emek vermişsiniz.Ama ben x-plore programına giriyorum menü tuşuna uzun basınca arka plana atmıyor.arka plana geçirebileceğim başka bir seçenek yokmu?Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
arkadaşım herşeyden önce ellerinize sağlık çok emek vermişsiniz.Ama ben x-plore programına giriyorum menü tuşuna uzun basınca arka plana atmıyor.arka plana geçirebileceğim başka bir seçenek yokmu?Yardımcı olursanız sevinirim.

Menü Tuşuna Uzun Değil ,Kısa Basın :oke:
 
rapman

rapman

Üye
yardım bekliyorum app trk şeyini denedim olmadı secmanı denedim olmadı bunu denedim olmadı başka yapacak bişe kalmadı yani :(
 

üsame

Üye
sevgili FerreT bey ben system de bin klasörünü bulamadım yardımcı olusan sevinirim şimdiden teşekkür
 

NUMUNE

Üye
MENU1 e bastığım zaman beni programdan atıyor hemen hemen herkesde aynı sorun var
konuyu acan kişi biyerden kopyalamış galiba onun için cvp veremiyor
Valla aynı sorun bende de var bulursam buraya yazıcam
 

aarosch

Üye
walla dostum herseyı bıraz da zorlanarak olsada yaptım c:sys zip'i zaten ce de acık gordum ben BİN,HASH faalan kendısı cııkmıs yazdıgın herseyı yaptım ama modoyu calıstırdıgımda c/sys dosyasını acamıyorum.Ben c'nin içine attım o dosyayı.yardım edebılırsen sewınırım.Ilk defa bu kadar kurcalıyorum ondan acemılık war:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt