kardes x-plore 1.22 suresı gecmıs dıo yukluorum acarken suresı gecmıs dıo ben bu yuzden 1.20 ıle halleddım ama 1.22 ı denemek ısterdım buna karsı yapabılecen bısı varmı telın tarıhını gerı alıom 2000 yılına kadar ındırdım yınede suresı gecmıs dedı 1990 da mı cıkarıldı bu program anlamadım kı ya ?Dstm bunu zaten n73 te denedim.ardından kendi cihazımda...Secmanda bundan farklı değil hangisi kolay geliyorsa onu yaparsın sana kalmış
Ya arkadasım Xplore dosyasınıda YükLeyemiorm süresi Geçmiş Sertifika hatası veriyor. Nası yabcas Şu işi
arkadaşım herşeyden önce ellerinize sağlık çok emek vermişsiniz.Ama ben x-plore programına giriyorum menü tuşuna uzun basınca arka plana atmıyor.arka plana geçirebileceğim başka bir seçenek yokmu?Yardımcı olursanız sevinirim.

ys zip'i zaten ce de acık gordum ben BİN,HASH faalan kendısı cııkmıs yazdıgın herseyı yaptım ama modoyu calıstırdıgımda c/sys dosyasını acamıyorum.Ben c'nin içine attım o dosyayı.yardım edebılırsen sewınırım.Ilk defa bu kadar kurcalıyorum ondan acemılık war
