bende de aynı hata varseLam. arkadasım öncelıkle telefonum 5800 v30.0.011 sürümü.senin verdıgın xplore programı ıcın sertifika ıstıor ben son surumunu yukledım. hellocarbide programınıda yukledım acıorum menu1 e tıklıorum soru felan sormuor dırek cıkıor we telefon kıtlenmıor yanı istedigim uygulamaya girebiliorum:S onuda gectım install. dosyasını xplore le c: sys dosyasına atamıorum cunku xplorede sys dosyasının içinde bin dosyalarını felan gostermıor sadece sys gozkuor ve tek dosya oLdugu için içinede atıLmıor? yardımcı OLursanız sevinirımm...
seLam. arkadasım öncelıkle telefonum 5800 v30.0.011 sürümü.senin verdıgın xplore programı ıcın sertifika ıstıor ben son surumunu yukledım. hellocarbide programınıda yukledım acıorum menu1 e tıklıorum soru felan sormuor dırek cıkıor we telefon kıtlenmıor yanı istedigim uygulamaya girebiliorum:S onuda gectım install. dosyasını xplore le c: sys dosyasına atamıorum cunku xplorede sys dosyasının içinde bin dosyalarını felan gostermıor sadece sys gozkuor ve tek dosya oLdugu için içinede atıLmıor? yardımcı OLursanız sevinirımm...
ys nin içine girip installserver i atabilcez. bu arada hellocarbide yüklenirken sertifika hatası veriyordu telefonu 1 yıl geri alıp denedim yüklendi
