Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol kardeşim iyi günlerde kullan..
 


muharrems

muharrems

Üye
tesekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın iyi günlerde kullan..
 

SERSEM35

Üye
merhaba nadir kardeş,

çok teşekkürler yardımların için kusura bakma yeni bağlanabildim...

Ben programı çalıştırabiliyorum,yalnız ingilizce umarım kısa sürede çözerim.

tekrar tekrar teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
merhaba nadir kardeş,

çok teşekkürler yardımların için kusura bakma yeni bağlanabildim...

Ben programı çalıştırabiliyorum,yalnız ingilizce umarım kısa sürede çözerim.

tekrar tekrar teşekkürler
menüye gireceksin settings den languageye basacaksın orda uğurcan ya da melahat görünür onu seçeceksin Türkçe olur..:oke:
 

deliboran

Üye
çok sağol
 
orhanertul

orhanertul

Üye
Teşekkürler...detaylı izah etmissin...bu izaha göre kurmam lazım...
 

karagozgilh

Üye
bu program için yeni harita çıktı mı?
 
byruby

byruby

Üye
Teşekkürler sorunsuz yükledim denemek için sabırsızlanıyorum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
burada gördüm:

muhtemelen satacaklardır,İnşallah öyle olmaz ama zor..yapacak birşey yok..NDrive ın kendisinin gücellemesini bekleyeceğiz..
 

berk_cglr

Üye
ya bişey sorcam yeni başlık açmak istemedim ama hangi programı yüklersem yükliyim bi türlü gps e bağlanıp da navigaasyonu başlatamıyorum nedendir gps simgesi çıkıyo ama hiç bir programda olduğum yeri bulmuyor:off:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya bişey sorcam yeni başlık açmak istemedim ama hangi programı yüklersem yükliyim bi türlü gps e bağlanıp da navigaasyonu başlatamıyorum nedendir gps simgesi çıkıyo ama hiç bir programda olduğum yeri bulmuyor:off:
kardeşim gps ye bağlanman için önce açık bir yerde olacaksın..ikincisi konumlama yöntemlerinden tümleşik gps yi seçeceksin..konumlama yöntemleri ayarlarda olur..açık alanda bir kez bağlanırsan diğer seferlerde bağlanman kolay olur..
 

berk_cglr

Üye
kardeşim gps ye bağlanman için önce açık bir yerde olacaksın..ikincisi konumlama yöntemlerinden tümleşik gps yi seçeceksin..konumlama yöntemleri ayarlarda olur..açık alanda bir kez bağlanırsan diğer seferlerde bağlanman kolay olur..
ole yaptım zaten ama bulmadı bomboş açık alanda bile aynı sürekli arıyor diyo
 


Üst Alt