Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
tamamdır yaptım içinden çıkan hepsini attım ben yinede ne olur ne olmaz dursun onlar zararı yok şimdi hafızaya kopyalıyorum

--------------- Ekleme ---------------

pips nokia yüklenmedi

--------------- Ekleme ---------------

şimdi bunu yükledim de bu ben yürümesemde adrese gidiyor denedim şimdi xD birde haritanın altında geçerli bir GPS sinyali bekliyor... yazıyor

--------------- Ekleme ---------------

yani gps sinyalini almıyor mu demek istiyor nasıl ayarlarım bunu
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamamdır yaptım içinden çıkan hepsini attım ben yinede ne olur ne olmaz dursun onlar zararı yok şimdi hafızaya kopyalıyorum

--------------- Ekleme ---------------

pips nokia yüklenmedi

--------------- Ekleme ---------------

şimdi bunu yükledim de bu ben yürümesemde adrese gidiyor denedim şimdi xD birde haritanın altında geçerli bir GPS sinyali bekliyor... yazıyor

--------------- Ekleme ---------------

yani gps sinyalini almıyor mu demek istiyor nasıl ayarlarım bunu
pipsin yüklenmesi gerekiyor..onda sorun olmamalı hemen yüklenir..gps sinyalini açık havada bulduracaksın..
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
hmm tamam ben evde denedim xD pips dosyasını da yüklerken daha üst modeli olduğunu bu yüzden yüklenmeyeceğini söylüyor
 
edarguner

edarguner

Üye
Arkadaşım çok güzel anlatmışın.İlk başlarda bazı şeyleri eksik yaptığım için yüklenmemişti.özellikle ses dosyaları yüzünden eksik ve ??? işaretli olmuştu ama "uğurcan" dosyası ile bu sorunda giderildi.Sorunsuz bir şekilde inanılmaz hızda Nokia 5800'da çalıştırdım.
Emeğin ve katkıların için teşekkür ediyorum.
 
hiprayim

hiprayim

Üye
5800 a kurdum harika çalışıyor. teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de size teşekkür ediyorum arkadaşlar iyi günlerde kullanın..
 

mahkum101

Üye
teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın arkadaşlar..
 
jordan23k

jordan23k

Üye
Hocam bu programı kurmak için sertifika almamız şart mı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sertifikasız kurulur..
 
jordan23k

jordan23k

Üye
Hocam türkçe dil linki bozuk
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dur yenileyim..

--------------- Ekleme ---------------

sağlam link..
 

keto518

Üye
Merhaba,
Mükemmel paylaşım.

Teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil iyi günlerde kullan...
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
Nadir hocam; öncelikle bu konulardaki yardımlarınızdan dolayı size ne kadar teşekkür etsek azdır.. Naçizane size bir sorum olacak; bu vermiş olduğum linkte Türkiye için verilen map dosyasının boyutu 85 mb.. sizin vermiş olduğunuz map dosyasıo ise telefonda 70 mb. , acaba yeni bir map dosyası mı yayınlandı.?? yayınlandıysa nasıl indirebiliriz.??
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeş bir bakıyım eğer güncelleme varsa hemen bildireceğim..

--------------- Ekleme ---------------

yok kardeş o parayla satılıyor maalesef update de çıkmıyor..elimizdekiyle yetineceğiz..
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
kardeş bir bakıyım eğer güncelleme varsa hemen bildireceğim..

--------------- Ekleme ---------------

yok kardeş o parayla satılıyor maalesef update de çıkmıyor..elimizdekiyle yetineceğiz..

İlgi alakan için sağol, Türkiye için Garmin yine en ayrıntılı olanı..
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
sen de sağol ama Garmini ben pek sevmedim..
hocam garmin'in tek kötü tarafı adres arama bölümünde arama yaparken kapı numarasına kadar adresi girmek zorunda kalmamız, Route 66 daki adres arama stilini Garmine uyarlasalar yemede yanında yat olur. Route66 adres arama yöntemiyle hepsine on basıyor, Garmin ise ayrıntı özellikleriyle göz dolduruyor. Zaten Route66 5800 uyarlansın hemen yükleyeceğim.. Kolay gelsin.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam garmin'in tek kötü tarafı adres arama bölümünde arama yaparken kapı numarasına kadar adresi girmek zorunda kalmamız, Route 66 daki adres arama stilini Garmine uyarlasalar yemede yanında yat olur. Route66 adres arama yöntemiyle hepsine on basıyor, Garmin ise ayrıntı özellikleriyle göz dolduruyor. Zaten Route66 5800 uyarlansın hemen yükleyeceğim.. Kolay gelsin.
bu programda fena değil..garmin görsel olarak çok kısır..route 66 harika bir kırılsa hemen yükleyeceğim ama hala kırılmadı şu an kullanıyorum ama navigasyonsuz..şimdilik en iyisi bence bu..
 


Üst Alt