süperüyeyim
Üye
tamamdır yaptım içinden çıkan hepsini attım ben yinede ne olur ne olmaz dursun onlar zararı yok şimdi hafızaya kopyalıyorum
--------------- Ekleme ---------------
pips nokia yüklenmedi
--------------- Ekleme ---------------
şimdi bunu yükledim de bu ben yürümesemde adrese gidiyor denedim şimdi xD birde haritanın altında geçerli bir GPS sinyali bekliyor... yazıyor
--------------- Ekleme ---------------
yani gps sinyalini almıyor mu demek istiyor nasıl ayarlarım bunu
--------------- Ekleme ---------------
pips nokia yüklenmedi
--------------- Ekleme ---------------
şimdi bunu yükledim de bu ben yürümesemde adrese gidiyor denedim şimdi xD birde haritanın altında geçerli bir GPS sinyali bekliyor... yazıyor
--------------- Ekleme ---------------
yani gps sinyalini almıyor mu demek istiyor nasıl ayarlarım bunu
