Devil_In_Side
Üye
Bi Bakarmısınız..? ( Tavsiye Lazım )
Arkadaşlar n82 cep telefonumdan çok sıkıldım. Kullanalı 2 ay olmuyor ama sıktı beni.
Neyse ;
Bana Dokunmatik yada Büyük ekranlı telefon önerebilirmisiniz.
( 2. el n95 8 gb nasıldır bide? )
yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler..
Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum..
İyi Günler
Neyse ;Bana Dokunmatik yada Büyük ekranlı telefon önerebilirmisiniz.
( 2. el n95 8 gb nasıldır bide? )yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler..
Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum..

İyi Günler



