Bi Bakarmısınız..? ( Tavsiye Lazım )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
    Konu Sahibi
Bi Bakarmısınız..? ( Tavsiye Lazım )
Arkadaşlar n82 cep telefonumdan çok sıkıldım. Kullanalı 2 ay olmuyor ama sıktı beni.:agla Neyse ;

Bana Dokunmatik yada Büyük ekranlı telefon önerebilirmisiniz.:( ( 2. el n95 8 gb nasıldır bide? )

yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler..;)

Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum..:bilmem:

İyi Günler:mahcup:
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok iyi olur ekran büyük ben 1 ay kullandım kardeşime verdim bence al
 
Progressivity

Progressivity

Üye
5800xm de alabilirsin fiyatı çok düştü bu aralar tahminen 500-550 tl arasında ve yeni çıkan versiyonuyla birlikte gayet stabil çalışıyor
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
    Konu Sahibi
benimde aklımda n95 8 gb ve 5800 var .. Ama 5800 dan korkuyorum açıkçası okuduğum problemler yüzünden
 

ca_sus

Üye
kardeş 5800 güzeldir ama sorun nokıa telefoları çok pahalı satıyo :(
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
Nokia dan şaşma.(Senin için 5800 XM) Ama iphone iyidir..:oke:
Madem N82 den sıkıldın neden N95 alıpta aynı tür bi telefon kullanacaksın ki:allalla:
 

Neverex

Üye
5800 al derim :oke:
 

passiv€ aggressiv€

Üye
5800...
 

ısland

Üye
5530
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
    Konu Sahibi
ne gibi problemler?


Birsürü şey okudum 1. partta üretilen 5800 modellerinde sorunları dile getirmişler bnde biraz korktum açıkçası. Bide dokunmatiğin Ömrü Ne kadardır tahminen ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Birsürü şey okudum 1. partta üretilen 5800 modellerinde sorunları dile getirmişler bnde biraz korktum açıkçası. Bide dokunmatiğin Ömrü Ne kadardır tahminen ?
sen o denilenlere bakma..herkes birşey söyler ama çoğu kullanmayı bilmemekten kaynaklanıyor..dokunmatiğin ömrü kılıfla korursan daha uzun olur..açıkçası ne kadar ömrü var hiçbir yerde okumadım..
 

DERBEDER-34-

Üye
nedir bu 5800 sevdası. daha düne kadar kötülenen yerden yere vurulan tam bir skandal denen bu cihaz neden şimdi bu kadar ilgi ihtimam görüyor başlara tac oluyor anlayabilmiş değilim.. kardeşim sen boşver 5800 ı . bende var n958gb iknci el aldım bende .. düşünmeden al derim. memnun kalcaksın.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
nedir bu 5800 sevdası. daha düne kadar kötülenen yerden yere vurulan tam bir skandal denen bu cihaz neden şimdi bu kadar ilgi ihtimam görüyor başlara tac oluyor anlayabilmiş değilim.. kardeşim sen boşver 5800 ı . bende var n958gb iknci el aldım bende .. düşünmeden al derim. memnun kalcaksın.

şimdi şöyle açıklayayım kardeşim nokia 5800'ı i-phone a rakip olarak üretti aslında bir hata yaptı onunla eş zamanda piyasaya bir ürün sunayım derken pek çok eksiği gözden kaçırdı ama ne varki zaman içinde kullanıcılarında tepkisiyle eksik yanlar ortaya çıkmaya başladı ve hal böyle olunca nokia da yeni yazılımlar geliştirmeye başladı nisan 2009 da arkadaşım almıştı 5800 gerçekten bende nefret etmiştim cihazdan çünkü hiç stabil çalışmıyordu ama özellikle bu son çıkan versiyonla beraber eksiksiz oldu diyebilirim 2haftayı aşkın bir süredir kullanıyorum ve hiç bir problem yaşamadım haaa bu yaşamayacagım anlamına gelmez tabiki ama ben suana kadar olan izlenimlerimi söylüyorum almak veya almamak tamamen kullanıcıya kalmış şahsi fikrim nokia bu modele bir yazılım daha sunacak ve olayı bitirecek :oke:
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
    Konu Sahibi
Benim en çok gözüme yatan telefonlar n97 ve n95 8gb süper cihazlar ya ..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
5800 tek geçerim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt