SAMSUNG B7320 OmniaPro / Özellikleri - İşlevleri Hakkında Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
SAMSUNG B7320 OmniaPro / Özellikleri - İşlevleri Hakkında Yardım
SAMSUNG B7320 Omnia Pro ( 2 GB HAFIZA KARTI + ROUTE 66 NAVİGASYON HEDİYE )





Alışmak oldukça zor klavyeye ama güzel telefon.
Özellikle iş dünyasında olup da Outlook'tan sürekli olarak e-postalarına ulaşmak isteyenler için :)

Şimdi bir İnternet paketi lazım bana Turkcell'den...
Uygun olan :hmmm

Telefon hakkında görüş ve önerilerinizi alabilir miyim arkadaşlar?
 
  • Beğen
Tepkiler: fakehesap, sercann1 ve Nadir


Candy

Candy

Üye
Hayırlı olsun...
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Güle güle kullan
Hayırlı Olsun
:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar da telefon ve Turkcell internet paketi hakkında bilgisi olan yok mu yahu :ehe
Her aldığım hediyeyi konu dışında sergilemiyorum herhalde :ehe

Onun için açtım konuyu.
Yoksa yanlış yere mi açtım :naughty:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Bende de Windows Mobile7.0 var süper bir arayüze sahip olmasının yanında , çok da kullanışlı, abi sana aylık 100 mb internet paketini tavsiye ederim..
Ay yazıp 2260 a yollaman yeterli:)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet bunda da windows mobile var :hmmm
Versiyonunu pek bilmiyorum ama.
Oyun ve programlar hakkında önerin var mı Bilal?

Bir de Ay yazayım da...
Ay sonunda faturayı görünce ayyyyy demeyeyim?
:ehe
Ne kadar bu paket?
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Paket 65 kontör, faturalı hatlarda daha ucuza geliyor:)
Windows Mobile telefonlarda önerebileceğim pek program yok , zaten kendi içinde yüklü oluyor çoğu, ama Windows Mobile Messenger uygulamasını tavsiye ederim , bununla ilgili birçok site var temin edebileceğin, sitemizde maalesef Pda hakkında paylaşılan veriler çok az..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun ... Bu arada vodafone 250 mb 70 kontor :) turkcell kazık :ehe
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
hediyen süpermiş güle güle kullan
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Daha önce bu tarz telefon kullandın mı ? Adepte olman oldukça zor olacaktır bence Ata...
Güle güle kullan...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok bu ilk oluyor.
Ama artık böyle bir iş telefonu lazımdı bana.
Evet alışmak oldukça zor ama daha 2 gün oldu yavaş yavaş ısındım.
Eminim 1-2 hafta sonra gayet rahat edeceğim, hissedebiliyorum.
 
haltie

haltie

Üye
Güle güle kullan:)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Hayırlı olsun biz gene 6300 :ehe
 

Berlin Boleyn

güle güle parçala çok afilli bir hediyeymiş kıskandım:D
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Ata hayırlı olsun kardeşim. Güzel seçim olmuş. Bende E71 kullanıyorum ve emin ol klavyeli telefona alıştığında bu tadı başkasından alamıyorsun.

Cihazın özellikleri ile ilgili de yorumlarımı yapayım. Cihazında Windows Mobile işletim sisteminin üçüncü nesli olan 6.1 sürümü var. Şu anda sorunsuz, stabil çalışan tek Windows Mobile sürümüdür. Diğerlerinde henüz iyileştirmeler yapılıyor. Kablosuz internet olması güzel ve 590 saat bekleme, 10 saat konuşma süresinin olması da kablosuz interneti uzun süre şarj gerekmeden kullanabileceğini gösterir.

3.2 MP kamerası şu anda kullandığın N73 ile eşdeğer, o yüzden daha fazla performans beklememelisin. Benim cihazımında kamerası 3.2 MP, aydınlık ortamlarda çekimleri çok iyi. Cihazında bas konuş yok, ama bas konuş daha çok sürekli belli kişiler ile iletişim halinde olanlar için gereklidir. Örn; taksi şoförleri. Bu da büyük kayıp sayılmaz. Cihazında dahili GPS sistemi var. Tomtom vb bir yazılım ile ücretsiz navigasyon yapabilirsin. Ayrıca 32 GB SD hafıza kartı desteği var, bu da çok iyi bir rakam. İşlemci hızını ve ROM bellek değerini göremedim. Symbian'da bunlar sıkıntı olmuyor ancak Windows Mobile için yüksek değerler gerekli.

Bu arada bir online alışveriş sitesinde bu cihazı satın alan bir müşterinin yorumunu da ekleyeyim.

Bu telefonu satın aldım ve kullanmaya başladım. Hızı, işlevselliği ve görselliği ile eşsiz diyebilirim. Bir tek portakallı ördek yapmıyor :)
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Profiline yazmamışsın Ata ağabey. :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yok bu ilk oluyor.
Ama artık böyle bir iş telefonu lazımdı bana.
Evet alışmak oldukça zor ama daha 2 gün oldu yavaş yavaş ısındım.
Eminim 1-2 hafta sonra gayet rahat edeceğim, hissedebiliyorum.


Yine de söylemek isterim ki n73 bin basar :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güle güle kullan:)
Hayırlı olsun biz gene 6300 :ehe
güle güle parçala çok afilli bir hediyeymiş kıskandım:D
Teşekkürler arkadaşalar :)
Profiline yazmamışsın Ata ağabey. :)
Yazacağım şimdi, iyi hatırlattın; ama ismi çok uzun be :ss
Yine de söylemek isterim ki n73 bin basar :ehe
Kesinlikle yanılıyorsun. İkisinin yeri apayrı :)
Ata hayırlı olsun kardeşim. Güzel seçim olmuş. Bende E71 kullanıyorum ve emin ol klavyeli telefona alıştığında bu tadı başkasından alamıyorsun.

Cihazın özellikleri ile ilgili de yorumlarımı yapayım. Cihazında Windows Mobile işletim sisteminin üçüncü nesli olan 6.1 sürümü var. Şu anda sorunsuz, stabil çalışan tek Windows Mobile sürümüdür. Diğerlerinde henüz iyileştirmeler yapılıyor. Kablosuz internet olması güzel ve 590 saat bekleme, 10 saat konuşma süresinin olması da kablosuz interneti uzun süre şarj gerekmeden kullanabileceğini gösterir.

3.2 MP kamerası şu anda kullandığın N73 ile eşdeğer, o yüzden daha fazla performans beklememelisin. Benim cihazımında kamerası 3.2 MP, aydınlık ortamlarda çekimleri çok iyi. Cihazında bas konuş yok, ama bas konuş daha çok sürekli belli kişiler ile iletişim halinde olanlar için gereklidir. Örn; taksi şoförleri. Bu da büyük kayıp sayılmaz. Cihazında dahili GPS sistemi var. Tomtom vb bir yazılım ile ücretsiz navigasyon yapabilirsin. Ayrıca 32 GB SD hafıza kartı desteği var, bu da çok iyi bir rakam. İşlemci hızını ve ROM bellek değerini göremedim. Symbian'da bunlar sıkıntı olmuyor ancak Windows Mobile için yüksek değerler gerekli.

Bu arada bir online alışveriş sitesinde bu cihazı satın alan bir müşterinin yorumunu da ekleyeyim.

Bu telefonu satın aldım ve kullanmaya başladım. Hızı, işlevselliği ve görselliği ile eşsiz diyebilirim. Bir tek portakallı ördek yapmıyor :)
Öncelikle değerli yorumun için çok teşekkürler Adem.

Bir kere şarj olayı muhteşem. Arada bilgisayara da bağlayıp eşleştirme yaptığım için telefonu aldığımdan beri daha "şarj az" uyarısıyla karşılaşmadım. Şarj süresi çok çok iyi.

Bende N73 var ve Carl Zeiss optik kullanıyor. Bu telefonla karşılaştırdığımda çekim kalitesi bakımından oldukça fark var. N73 çok daha iyi. Ama N73'ü ikinci telefon olarak kullanacağım ve fotoğraf çekimlerinde onu kullanacağım için bir sorunum yok. Kamerası olmasa da olurdu :)

N73'de bas konuş vardı. Bir kere kullanmışlığım yok :ehe
Gps sistemi var evet. Hatta bana gelen hediyenin içinden ücretsiz bir Navigasyon programı da çıktı ama daha kullanmayı beceremedim :ehe

Outlook'a direk erişim var. Bu benim için çok ama çok önemliydi. Artık sürekli bilgisayar başında gibi olabileceğim.
Ama daha internet pakedi ayarlayamadım ona. Bir Turkcell bayiisiyle konuşmam lazım. 100 MB 9 lira civarı bir şey. Ama ben özellikle MaxiCep ve outlook için kullanacağım ve bizim site kota doldurmak konusunda ne kadar başarılı bilemiyorum :ehe
Bir de kotayı aşarsam ne olacak o çok önemli :)

İşlemci ve Ram hızı açısından şunu söyleyebilirim:
Tek kelimeyle mükemmel!!!
Hele ki bu açından N73 ile karşılaştırınca N73'e bin basıyor. 175 MB RAM var, N73'de 40lı bir şeydi :ehe Ve şu anda ancak 43.4 MB'ının kullanıyorum.
Telefon hafızası 75.8 MB görünüyor ama 32 GB'lık hafıza kartını taktığımda bu rakamın hiçbir önemi kalmayacak :ehe Şimdilik pakedinden çıkan 2GB'lık kartı kullanıyorum.

Tüm bunlara ek olarak telefonun hafifliği bir harika! Elime ilk aldığımda içinde bataryası yok sanmıştım. Çok hafif!..

Şu anda tek sorunum ileti raporlarını nasıl alacağımı bulamamış olmam :ehe He bir de titreşimi 3 kere uzun uzun yapıyor. Hem sesi hem titreşimi birlikte kapatmayı bulamadım daha :ehe
Bunlarla birlikte bir de klavyeye alıştım mı bir sorunum kalmayacak...
 


Üst Alt