n79 fan club

Sponsorlu Bağlantılar

misafir120

Üye
Benm sürekli kntrlerm gidiyo gprs açıkmş bu yzden gidiomuş yapılandrmaları kapatrsam düzelceğni syledler nasıl kapatablrm yapılandrmayıı??
 


levent2121

Üye
arkadaşlar n79 güncelleme attıktan sonra sim kart taki rehberimin 90 tanesini görmeye başladı diğerleri görünmüyor..başka telefona taktığımda hepsi duruyor....sanki sınırlamış gibi.....güncelleme yapmadan önce hiçbir sorun yoktu...yardım edecek varsa çok sevinirim.............
 
bekirbirim

bekirbirim

Üye
meraba

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar n79 güncelleme attıktan sonra sim kart taki rehberimin 90 tanesini görmeye başladı diğerleri görünmüyor..başka telefona taktığımda hepsi duruyor....sanki sınırlamış gibi.....güncelleme yapmadan önce hiçbir sorun yoktu...yardım edecek varsa çok sevinirim.............
en son versiyonu yükle %100 geçer

--------------- Ekleme ---------------

Benm sürekli kntrlerm gidiyo gprs açıkmş bu yzden gidiomuş yapılandrmaları kapatrsam düzelceğni syledler nasıl kapatablrm yapılandrmayıı??
bana özel mesaj at çözelim
 

misafir120

Üye
Bakın yaptığınız şey çok saçma benm cevabımı silebiliyorsanız onunkinide silmeniz gerekir. Ona özel mesaj atmam karşılığında sorunlarımı çözebilceğini söyleyen o ve şikayet ettiğim halde hala bi çözüm bulunmadı yada mesajım hala yöneticiler tarafından okunmadı... Böyle mi yürütüyorsunuz bu işi. Bayanlar üye olamayacak mı sitenize hergn ısrarla arkadaşlık teklifi mi edicek reddedildiği halde....! Sorumsuz davranmayın lütfen ya n demek bu onunla arkadaşlık kurarsam sorunlarıma öyle çözüm bulcak neden kimse ilgilenmiyooorrr...?
 

yolgezer88

Üye
@misafir120
Maruz kaldığın abazalıklar için geçmiş olsun...

neyse sorununa dönelim avea hakkında tam bilgim yok ama sen aradığında gprs i kapatmak istediğini sölemedin mi?yani direk hattan da kapatabilirler bunun dışında şöle çözebiliriz sorunu,

Araçlar-ayarlar-bağlantı-hedefler- burda bir çok ayarın mevcut wap servislerinden aveanın wap ayarlarını silebilirsin orda gözükmüyosa diğerlerine bak bulursun burdan silersen kontör düşmez ama internete de giremessin.... ya da yapılandırma die bi ayar var orda oranın boş olması lazım doluysa içindekileri sil ve genel anlamda internete bağlanırken her zaman sor die bi seçenek var şimdi hatırlamıyorum ner onu işaretle.. umarım sorununu çözersin...

--------------- Ekleme ---------------

merhaba arkadaşlar telefonumdan çok memnunum ama bir sorunum var ve sizden ayrdım talebinde bulunacagım bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim sorunum şu;

wifi ile internete bağlanıyorum ve wap yoluyla ama internette gezinirken videoları izleyemiyorum bunun sebebide flaş player olmaması bir kaç kez indirdim bu proğramı sis dosyası olarak ama telefon hata verdi desteklemiyor diye sizde çalışır vaziyette varsa çok memnun olurum iyi günler

Skyfire yükle normal internet sitesindeki gibi izlersin herşeyi bağlantın elverdiğince
 

misafir120

Üye
Teşekkür ederim yolgezer88 çıkarsız yardım eden olmadığı için telefona format atmak zorunda kaldm sorunumda çözülmüş oldu çok saol yardımın için..
 

blackdream666

Üye
meraba arkadaşlar ben daa yeni n79 aldım ama telefondan evimdeki şifreli modemi görüyo fakat bağlanmıyo..bunun sorunu ne olabilir...lütfen yardım edin her yere sordum kmse anlamadı..
 

burjuvazi35

Üye
arkadaşlar ben n79 u 1 ay önce aldım arada bi telefon çok ısınıyor ve bu esnada tamamen dolu olan sarj yarıya iniyor sizce bunun nedeni ne olabilir. şunuda belirteyim telefonun ısındığı zaman internete falan bağlı değildim durup dururken oldu. bu sorunla ilgili bilgisi olanlardan yardım bekliyorum şimdiden tşkler...
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
son zamanlarda bukadar çok sorun çıkartan ama, aynı zamanda da bukadar çok satılan telefon duymadım.
 

tugayerdem

Üye
Arkadaşlar telefonu ilk aldığım günlerde; gelen mesajları okurken mesaj içerisinde yer alan telefon numarası, tarih, sayı gibi rakamsal ayrıntıları yön tuşuna basarak teker teker üzerinde gezebiliyordum. Yani yön tuşuna her basışta mesaj içerisinde sonraki numaranın üzerine geliyordu. Şu anda bunu yapamıyorum. Bu özellik nereden ayarlanıyor. Kullanıcı kitabını okudum ama bulamadım. Yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.....
 

azrail29

Üye
abi herkes sorun yazmış çözüm yok benim sorun kablosuz agları görüyor baglan dediginde hepsini beklemeye alıp belleme sayfasına dönüyor lütfen yardım(bunlar güncellemeden sonra oldu 30,,,,,)
 

tugayerdem

Üye
Arkadaşlar telefonu ilk aldığım günlerde; gelen mesajları okurken mesaj içerisinde yer alan telefon numarası, tarih, sayı gibi rakamsal ayrıntıları yön tuşuna basarak teker teker üzerinde gezebiliyordum. Yani yön tuşuna her basışta mesaj içerisinde sonraki numaranın üzerine geliyordu. Şu anda bunu yapamıyorum. Bu özellik nereden ayarlanıyor. Kullanıcı kitabını okudum ama bulamadım. Yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.....

Cevabı kendim buldum. Kısa mesajı açıp seçenek'ten "otomatik bulma açık" seçince eski haline döndü.
 

bayerkekkk

Üye
merhaba arkadaşlar tabiiki bende de n79 var.
Efekti Uygula kısmını açmıyor.fotoğrafı düzenleden sonra efekti uygula dediğimde içinde çeşitli seçenekler olan (kırpma kontrast vs ) olan bir kare açılıyordu şimdi sadece beyaz çerçeve açılıyor içiboş?nasıl düzelebilir?
 

stamina123

Üye
benim 2 problemim var biri ekranım da kocaman bi boşluk var (format attılar gerekolmadığı halde zeki servis elemanları)orda aslında bulunması gereken wlan taraması takvim arama ve çevrim içi paylaşım gibi ibareler yok olmuş ikincisi ise ngage ikonu yok olmuş yeniden ngage yüklemeye çalıştığımda sertifikamı kabul etmiyo telefonum türkiyeden adam gibi bi shoptan alınmadır yani her türlü kaydı kuydu vardır bana yardımcı olursanız sevinirim
 

misafir120

Üye
--------------- Ekleme ---------------

benim 2 problemim var biri ekranım da kocaman bi boşluk var (format attılar gerekolmadığı halde zeki servis elemanları)orda aslında bulunması gereken wlan taraması takvim arama ve çevrim içi paylaşım gibi ibareler yok olmuş ikincisi ise ngage ikonu yok olmuş yeniden ngage yüklemeye çalıştığımda sertifikamı kabul etmiyo telefonum türkiyeden adam gibi bi shoptan alınmadır yani her türlü kaydı kuydu vardır bana yardımcı olursanız sevinirim


1. sorununa çözm biliormda dierini blmyrm arkadaşm araçlar-ayarlar-genel-kisiselleştrme-bekleme modu-bekleme teması-yatay simge çubuğu.
ben bunu anladm yanlş bşyi anlattysamda kusurabakma
 

celiker68

Üye
arkadaşlar internetten video izlemek istediğimde flash playerın eski olduğuna dair bi uyarı alıyorum.güncelleme nasıl yapılır yardımdı olursanız sevinirim.
 

mafia67k

Üye
s.a.

arkadaslar 4 aydır sorunsuz kullanıyorum ve de sorunsuz du
hafiza kartına vırus gırdı ve N79 kafaya gore ınternete gırıyo(operatorde)orjayarlarıyukledım yıne de olmuyor buyuk ıhtımal ararken felan ınternet tel. kafayı yemıs yada e posta dıye orj. proG.dan dolayı
SIZCE NASIL COZEYIM BU PROBLEMI?(yenıden format atsam ?)
 
DoggyMania

DoggyMania

Üye
arkadaslar telefonumu dun bi arızası için ilk defa servise goturdum bugun aldım telefon olmuş guzukuo ama pc suiteden rehberi atıcam fakat pc suite desteğini yukleyin dio yukle diyorum telefonda yuklensin mi dio yukle diyorum telefondada sertifika henuz geçerli değil, süresi dlmuş yada telefon ayarları yanlış diyor yuklemiyor rehberide atamıyorum tabiki ne yapmam lazım delircem? nokia mapside kuramıyom 2.0 versiyonu kurulu 3.0 a yukseltemiom paralı al dio taw oldum nasıl yapıcam bnu
 

robiscik

Üye
arkadaşlar bu n79 da gps kontor yiyormu ? yani şebekedenmi bağlanıyor yoksa ucretsiz bi servistenmi yararlanıyor. a-gps mi kullanıyor yani ? bir yardım edermisiniz?
 
cogsacma

cogsacma

Üye
Benim sorunum su kamera acilinca internete baglaniyor. diyosan ara müşteri hizmetlerini interneti kapattır.:oke: ben de aynı sorunu yaşadım hem de her seferinde 1-2 kontörüm gidiyodu kurtuldum.
 

Benzer Konular



Üst Alt