freewhitewolf
Üye
arkadaşlar n79 ile ilgili her türlü sorun çözüm ve tavsiylerinizi paylaşabirsiniz
Slm arkadaşkar bgn yei bir n79 aldım ewe gelince wlan aryarını yapıp bağlanayım dedim beceredim bir türlü...nette aradım burası den k gelidi bir danışayım dedim ....neden böyledir die..yardımlarınz için şimdiden tşkler....



