n79 fan club

Sponsorlu Bağlantılar

freewhitewolf

Üye
arkadaşlar n79 ile ilgili her türlü sorun çözüm ve tavsiylerinizi paylaşabirsiniz

Slm arkadaşkar bgn yei bir n79 aldım ewe gelince wlan aryarını yapıp bağlanayım dedim beceredim bir türlü...nette aradım burası den k gelidi bir danışayım dedim ....neden böyledir die..yardımlarınz için şimdiden tşkler....
 


amon35

amon35

Üye
bilgim kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım arkadaşlar
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Menü deki Wlan taraması bölümünden Wlan ağı tarat bulduğu ağlardan istediğine tıkla şifresini yaz Gir bağlan:)
 

troyhudson

Üye
arkadaşlar..yeni bir n79 kullanıcısıyım ve mesajlarda grafk suratlar yok yani gülen yüz fln gibi suratlar yok bunun olması için ne yapmam gerekir?yardımlarınız içn şimdiden tşk...
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Bende BUlamadım :)
 

troyhudson

Üye
ya böle bi telefonda bu özelliğin olmaması çok saçma geliyo bana gülen surat fln gibi grafkler yani mtlaka vardr ama nerdn yapılıyo acaba:S
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Bilmiom bulamadım ben =) tarzı yapıorum:D
 

troyhudson

Üye
ben de öle yapıorm da işte bilen varsa yardmcı olsun ltfn..
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
eed bilen varsa yardım etsin:D
 

angelsanddemons

Üye
n79 da gps özelliğini kullanamıyorum uydu moduna aldığımda göstermiyor. acaba internet istiyormu sesli navigasyon için? yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler... :-|
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
kardeş önce ayarlardan konumlama yöntemlerine geleceksin..ordan konumlama seçeneklerinden tümleşik gps yi seçeceksin..sonra açık bir alana çıkıp gps nin uyduyu bulmasını bekliceksin..bir defa bulunca artık her açtığında hemen uyduya bağlanır..sesli navigasyon için internet istemez..
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Kendi Buluyo Ben ekstralar dan yaptım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
tabii ki kendi bulacak uyduyu sen bulacak değilsin..
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
:ehe
 

troyhudson

Üye
ya lütfen şu grafk suratlar olaynda yardm edin bu telefonda bu özellk var mı?
 
UltiCode

UltiCode

Üye
ya lütfen şu grafk suratlar olaynda yardm edin bu telefonda bu özellk var mı?

benim bildiğim kadarıyla yok. ama (eğer varsa) başka mesaj yazma programlarında olabilir, ama telefonda dahili olarak böyle bi özellik yok diye biliyorum
 
darkasasteam

darkasasteam

Üye
saolasın tesekkurler
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
yok..
 

crazy2934

Üye
merhaba arkadaşlar telefonumdan çok memnunum ama bir sorunum var ve sizden ayrdım talebinde bulunacagım bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim sorunum şu;

wifi ile internete bağlanıyorum ve wap yoluyla ama internette gezinirken videoları izleyemiyorum bunun sebebide flaş player olmaması bir kaç kez indirdim bu proğramı sis dosyası olarak ama telefon hata verdi desteklemiyor diye sizde çalışır vaziyette varsa çok memnun olurum iyi günler
 

eron06

Üye
arkadaşlar n79 ile ilgili her türlü sorun çözüm ve tavsiylerinizi paylaşabirsiniz


arkadaşlar n79 kamerasındaki parıltılı alanda iz meydana geldi geçmiyor geçmez deniliyor peki bu iz neden oluyor neden geçmiyor her n79 da oluyormu garantiye göndersem geçermi lütfen bana yardım edin arkadaşlarrr





arkadaşlarlütfen es geçmeyin mesajı biliyosanız cevaplayın lütfen yeni aldım teli morelim bozuk sıfırrr lütfen cevaplayın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar n79 kamerasındaki parıltılı alanda iz meydana geldi geçmiyor geçmez deniliyor peki bu iz neden oluyor neden geçmiyor her n79 da oluyormu garantiye göndersem geçermi lütfen bana yardım edin arkadaşlarrr








arkadaşlarlütfen es geçmeyin mesajı biliyosanız cevaplayın lütfen yeni aldım teli morelim bozuk sıfırrr lütfen cevaplayın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 

Benzer Konular



Üst Alt