<<< N97 kullananlar deneyimlerini yazsın >>>

Sponsorlu Bağlantılar

zezu_5

zezu_5

Üye
en eksik yanı iphone nun resmi patentli multitouch(aynı anda iki parmağınızla ekarana bağımsız dokunma) özelliği yok.bence bu çok büyük eksiklik.

Resmi Patentinin Apple'ye Ait Olduğu Söylentileri Yalan Beyler Öyle Bişey Yok Çok Araştırdım Sonunda Buldum Sadece Dokunmatik Ekran Yapan Bi Firmaya Ait Apple'ye Ait diil

--------------- Ekleme ---------------

ARKADASLAR BEN CK MEMNUNUM N97 DEN.birdahaki Firmware udate te. multitouch alacak arkadaslar.

Multitouch Ekran Özelliği İle İlgili Yazılımsal Deil Donanımsal Yani Ekranın Değişmesi Gerek Diye Biliyorum % 85
 


ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Bencede mantıklı düşünürsek böyle bir teknolojiyi hiçbir firma kendine maledemez.
 

ortammanyaa

Üye
Simdi ben bu topic e girince n97 kullananlarin deneyimlerini okumak istedim,ama herkes ya bacam sürttü,ya kolum carpti, ya arkadasimda gördüm kurcaladim yorumlarini yapmis. Yahu forumda o kadar n97 oyun,pro vs arayan var,onlar gelipte suraya su kadar zamandir kullaniyorum, kamera söyle, dokuntmatik ekran söle, atiyorum su dosyalari calistirma,oynatma sekli güzel, sunlar kötü gibi yorum okuyacami saniyordum, 1 kisi n97 sahibi olarak yorum yazmis, o da kameradan bahsetmis, yahu alet de sadece kamera mi war, sen o alete 1500 lirayi 5mp icin mi werdin Allah askina, onun yerine bir tane sony cybershot 10mp almak daha ii olurmus... Arkadaslar kimse kusuruma bakmasin ama su telefonu en az 1gün boyunca kullanip suraya zil sesi söledir,hafif cizirti var veya yok gibi teknik sorun veya begenilmeyen yönlerinide yazamaz misin? Ya da böyle birisi yok mudur?
 
zezu_5

zezu_5

Üye
Simdi ben bu topic e girince n97 kullananlarin deneyimlerini okumak istedim,ama herkes ya bacam sürttü,ya kolum carpti, ya arkadasimda gördüm kurcaladim yorumlarini yapmis. Yahu forumda o kadar n97 oyun,pro vs arayan var,onlar gelipte suraya su kadar zamandir kullaniyorum, kamera söyle, dokuntmatik ekran söle, atiyorum su dosyalari calistirma,oynatma sekli güzel, sunlar kötü gibi yorum okuyacami saniyordum, 1 kisi n97 sahibi olarak yorum yazmis, o da kameradan bahsetmis, yahu alet de sadece kamera mi war, sen o alete 1500 lirayi 5mp icin mi werdin Allah askina, onun yerine bir tane sony cybershot 10mp almak daha ii olurmus... Arkadaslar kimse kusuruma bakmasin ama su telefonu en az 1gün boyunca kullanip suraya zil sesi söledir,hafif cizirti var veya yok gibi teknik sorun veya begenilmeyen yönlerinide yazamaz misin? Ya da böyle birisi yok mudur?


Walla Bu Kadar Şey Yazmışsın Ama Boş Yazmışsın Ben 13.08.2009dan bu yana bu aleti kullanıorm eksik yanlarını tartışıorz burda deneyimlerdeki sorunları bak ben oraya dosya paylaşım hızını fln yazdm.biraz dikkatli okuman gerek!

1500 lira deil 1600 grey denen ürünlerin fiyatı kvklılar daha pahallı neyse

seninde merakını giderelim ;

Müzik Player :
Mp3 Konusunda bu telefonda bi gelişme yok 2 hoperlör var n95 8g'la hemen hemen birebir.
Oyunlar :
Oyun oynamak baya bi zahmetli dokunmatik olduğundan.ki yineliorm bu bir oyun telefonuda deil.
Kamera Kapağı :
Kamera kapağından dolayı hiçbi çizilme ile karşılaşmadım şuana kadar çekimler fln gayet net ve temiz
Wi-fi
Oldukça Hızlı Sorun Yaşanmıyor.
Web Browser :
Flash dosyaları açmıyor video fln izleme konusunda.yakınlaştırma uzaklaştırma,kopyala - yapıştırda gayet ii ince düşünülmüş normal bi pcdeki web browserla yapabildiklerini hemen hemen yapabiliosn.
Mesajlar :
Msj yazmak çok rahat isteren qwerty klavye istersen dokunmatik ekrandaki tuşlar istersende el yazın ile yazabiliyorsun.
el yazısı algılama çok ileri deil bunu kayıt edilmemiş harfleri kendin kaydedebiliosn güzel bi yönü
Pil Ömrü :
Şarj konusunda sürekli oynadığım kurcaladığım için 1,5 gün Gidiyor Usb'den Ve Pirizden Şarj Edilebilir
3G :
3G konusunda vodafone hatlarda 3.5G diye geçiyor
Gps & Navigasyon :
Gps En Fazla 50 Metre Sapma ile Konumunu Bulabiliyor.3 aylık sesli navigasyon hediye
Video:
video çekimi Gayet rahat ve net video izlemelerde Takılma sorunu yok
Kullanım :
Kafa Kurcalayıcı Hiçbi Ayarı Fln Yok Gayet Açık Ve Net
Hafıza :
32 Gb Hafızasındaki Veri Akışı Beklediğimden Hızlı Çıktı


Başka Merak Ettiğin Bölüm?
 
iLgenAkturk

iLgenAkturk

Üye
bir süredir bu telefonu kullanıyorum.. tam olarak çözemedim..
bence gayet başarılı bir telefon.. aldığıma pişman değilim..
tek canımı sıkan mevzuu telefonun websiteleri üzerindeki flashı desteklememesi.. yani her haltı yaparsında .. neden symbian uyumlu flash olmaz buna kesinlikle anlam veremiyorum..
 

woodart

Üye
Ben 2 aydır kulanıyorum.garantilisi cıkınca hemen degiştirdim garantilisini aldım.internet ve navigasyon özelliği çok iyi (ben garmin yükledim.) 3 g de çok hızlı pil tüketiyor,belde taşıyınca dokunmatik ekran sürekli bir yerlere deydiği için çok pil harcıyor,hafıza kartına isim vermeyi birtürlü beceremedim,tuş kilidinin yoğun kullanımdan cabuk bozulacagını tahmin ediyorum.fotoğraf cekimi kaliteli,genelde görüşme amaclı kullanılacaksa pil ömrü oldukca iyi.daha önce n 96 ve n 95 8 gb kullandım,bana göre bu telefonlardan daha cazip tuştakımlarındaki navigasyon tuşu daha ufak olabilirdi ama kesinlikle gerekli.
 

cast_away

Üye
2 aydır kullanıyorum. dokunmatik ekranı çok iyi, menü geçişleri çok hızlı, qwerty klavye çok başarılı ama navigasyon tuşu gereksiz.ilk aldığımda sürekli kilitlenme donma yapıyodu.yazılımı güncelledim düzeldi,büyük akranı nedeniyle 2 günden fazla dayanmıyor pil ama arkadaşın söyledigi gibi tuş kilidi devredeyken ekrana dokunsanda bişey olmaz. yani pilini bitirmez. klavye mekanizması sağlam görünüyor, kamera kapağı sürterse lensi çizebilir gibi duruyo ama sorun yaşamadım henüz.kamerası başarılı ancak samsung telefonlar kadar detaylı kamera , çekim vs menüleri yok. genel olarak bakıldığında i-phone un multitouch özelliği olmasa da (eksikliğini hissetmedim) bir amerikan pazarlama balonu olan i-phone 'a fark atıyor (her ikisini de kullandım) . iphone 3gs i amerika daki gibi 300 dolara satsalar alınırdı,
 

ortammanyaa

Üye
@zezu5;
@byilgen;
@cast_away;
@woodart;
Allah sizden razi olsun, klavyenize saglik,hepinize ayri ayri tskler... Umarim yukarida yazdigim yorum için kimse alinmamistir ama dogru bir yorum,herkes n95-96'dan bahsetmis,bu yüzden bende öyle bir yorum yaptim, sonrasinda sizde ne güzel açiklamissiniz... Zezu; eyv. baba çok güzel açiklamissin ögrenmegi çok hedefledigim seyler zaten gps,web,kendi yazilimi ve pil gücü gibi önemli ayrintilardi. Tekrar tekrar tşk ediyorum.
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Evet bu görüşlere benim birşey eklemem gerkiyor.Bu kullanan arkadaşlar kapağın mekanizması nasıl peki? iki kullanımda ayrılacakmış gibi durması biraz sakat bi durum değil mi?
 
taha76

taha76

Üye
Cihan kardeş dikkat edersen bir önceki telefonum olan 5800 ile n97 yi karşılaştırarak yorum yapmışım.Tavsiyen için teşekkürler ama nokia hastalığım olduğu için başka telefon kullanmayı düşünmüyorum.Ben bazı özelliklerinden bahsettim fm yayını (sabit bir frekans ayarlayıp radyo yayını yapabiliyorsunuz) olsun birtakım eksiklikleri olsun vs.Bazı özelliklerini merak etmişsin arkadaşlar döktürmüşler sağolsunlar.Bu arada ses özelliği biraz hayal kırıklığına uğrattı beni.En azından eski modellerine nazaran biraz daha geliştirebilirlerdi.
Fiyat olarak 1400 tl ye buldum 12 taksit=1500 tl aylık 125 tl ye geliyor :) Umarım taksitleri bitmeden yeni bir serisi çıkmaz.
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Valla bunlar ne olduğunu anlamadan sıra sıra diziyorlar telefonları.Takip edemez olduk.:)
 

ortammanyaa

Üye
Birkaç yorum önce multitouch ile ilgili konuşmuştunuz,şöle bi durum söz konusu olabilir, eğer önceden n97 ye multitouch desteğide bulunan bir ekran takılmışsa işte o zaman firmware update ile özellik aktif hale gelebilir. Yani multitouch destekleyen ekran koyunca illakide multitouch özelliğini aktif hale getirmelerine gerek yok. Bir ara duyan mutlaka vardir,yalnızca n95 8gb lara kurulabilen we phyton ile çalışan accelerometer özelliği için program dönüyordu nette,millet önce şaşırdı nasıl yapcaz bunu diye,sonra 8gb ların board ve donanımsal olarak bunu desteklediğini yazılım ile farklı amaçlarda da kullanılabilineceği ortaya çıktı. Program telefonda mesela telefonu sola yatırıp kaldırınca menüdeki imlecin bir kademe ilerlemesi,ekran önünüzdeyken ileri-geri sarstığınızda klasörlerin içine girmeyi hatta BT üzerinden oyun,program vs. için kumanda imkanı sağlıyordu. N97 de de böyle bir durum söz konusu olabilir -ki umarım öyledir,yoksa telefondaki tek 1600 lira edecek parça 32gb disk,birde geniş ekran olması çok cazip gelmedi, (gelen yorumlarıda düşünürsek).
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Birkaç yorum önce multitouch ile ilgili konuşmuştunuz,şöle bi durum söz konusu olabilir, eğer önceden n97 ye multitouch desteğide bulunan bir ekran takılmışsa işte o zaman firmware update ile özellik aktif hale gelebilir. Yani multitouch destekleyen ekran koyunca illakide multitouch özelliğini aktif hale getirmelerine gerek yok. Bir ara duyan mutlaka vardir,yalnızca n95 8gb lara kurulabilen we phyton ile çalışan accelerometer özelliği için program dönüyordu nette,millet önce şaşırdı nasıl yapcaz bunu diye,sonra 8gb ların board ve donanımsal olarak bunu desteklediğini yazılım ile farklı amaçlarda da kullanılabilineceği ortaya çıktı. Program telefonda mesela telefonu sola yatırıp kaldırınca menüdeki imlecin bir kademe ilerlemesi,ekran önünüzdeyken ileri-geri sarstığınızda klasörlerin içine girmeyi hatta BT üzerinden oyun,program vs. için kumanda imkanı sağlıyordu. N97 de de böyle bir durum söz konusu olabilir -ki umarım öyledir,yoksa telefondaki tek 1600 lira edecek parça 32gb disk,birde geniş ekran olması çok cazip gelmedi, (gelen yorumlarıda düşünürsek).
Haklısınız.Fakat yeni modellerini zaten her zaman çok yüksek fiyatlarla çıkarması bence sadece bir stratejidir.Yapılan şeyleri düşünürsek hep teknoloji geliştirmesi değil aksine ufak tefek fakat büyükmüş gibi görünen bir kaç değişiklikle yavaş yavaş para kazanma savaşı bence.ben bazı özelliklerini az gördüm deyince N97 sahipleri çoştu ama zaten kötülemek amacında olmadığımızı Nokianın bunu hep yaptığını yazdık.
 
cortex47

cortex47

Üye
Bencede.Nedir bu ya.bekledik bekledik NOkia da fos çıktı.Yapamıyorlar bu anlaşıldı artık.Şuna 2000 tl vereceksin ortada yeni bişey yok.Onun yaptığını ben kendi telefonumla zaten yapıyorum.Yazıklar olsun nokia ya.Valla bundan sonra İphone alacam heralde.

arkadaşım onaylamışsın ama neyi onaylarığını bilmiyorsun. multi-touch arkadaşın da dediği gibi apple patentli bir teknoloji. telefon pazarındaki en büyük rakiplerine bunu satmak istememeleri gayet normal. ayrıca tüm ekran dokunmatik değil derken neyi kastettiğini anlamadım. ben 5800 kullanıcısıyım ve telefondaki dokunmatik ekran biraz dirençsel olsa da her yerinde var ve gayet memnunum. eminim n97 benimkinden çok daha iyi bir cihazdır...
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım onaylamışsın ama neyi onaylarığını bilmiyorsun. multi-touch arkadaşın da dediği gibi apple patentli bir teknoloji. telefon pazarındaki en büyük rakiplerine bunu satmak istememeleri gayet normal. ayrıca tüm ekran dokunmatik değil derken neyi kastettiğini anlamadım. ben 5800 kullanıcısıyım ve telefondaki dokunmatik ekran biraz dirençsel olsa da her yerinde var ve gayet memnunum. eminim n97 benimkinden çok daha iyi bir cihazdır...

Forumu dikkatle okursan benimde aslında ters bişey söylemediğimi anlarsın.
 
meLarx

meLarx

Üye
Simdi ben bu topic e girince n97 kullananlarin deneyimlerini okumak istedim,ama herkes ya bacam sürttü,ya kolum carpti, ya arkadasimda gördüm kurcaladim yorumlarini yapmis. Yahu forumda o kadar n97 oyun,pro vs arayan var,onlar gelipte suraya su kadar zamandir kullaniyorum, kamera söyle, dokuntmatik ekran söle, atiyorum su dosyalari calistirma,oynatma sekli güzel, sunlar kötü gibi yorum okuyacami saniyordum, 1 kisi n97 sahibi olarak yorum yazmis, o da kameradan bahsetmis, yahu alet de sadece kamera mi war, sen o alete 1500 lirayi 5mp icin mi werdin Allah askina, onun yerine bir tane sony cybershot 10mp almak daha ii olurmus... Arkadaslar kimse kusuruma bakmasin ama su telefonu en az 1gün boyunca kullanip suraya zil sesi söledir,hafif cizirti var veya yok gibi teknik sorun veya begenilmeyen yönlerinide yazamaz misin? Ya da böyle birisi yok mudur?

ben varım :oke: cihazı dün satın aldım bundan önce LG KF510 kullanıyordum sadece arama/silme/ok yönlerinin bulundugu küçük bir dokunmatik paneli vardı onu kullandıktan sonra N97 şahinden inip bmw ye binmiş gibi hissettirdi :coold: telefonun içindeki yazılımlar gayet kullanışlı ve kolay ben bu telefonu forex(online döviz-alış veriş) işlemlerim için tercih ettim en azından en geçerli sebebim bu. Radyo/Mp3 ses kalitesi tek kelimeyle mükemmel zaten telefon dik normal konumdayken sol tarafının en alt ve üst köşelerine tekabül eden 1er tane hoperlör var. Fotoğraf çektiğiniz zaman telefonunuzada gördüğünüz görüntü bugüne kadar çıkan 5mp telefonlardan çokta farklı deil ama bilgisayarınıza attıgınız zaman fark ortada tabiki ve en önemlisi webde oldukça hızlı ayrıca wireless menzilide heralde yüksek baya ki evdeyken hiç görmediğim insanların ağlarını buluyorum :ehe. Ana ekrandaki içerikleri değiştirebilme-kaldırabilme şansınız var ben şu anda hava durumu-facebook-radyo ve hotmail hesabımı kullanıyorum ana ekranda ayrıca facebook internete bağlı oldugunuz sürece siz onunla meşgul olmasanız bile güncelleniyor ve gelişen olaylar kayan yazı halinde sürekli ekranınızdaki facebook kutucuğundan geçiyor. Video çektiğinizde ise o iğrenç düşük fps li ve berbat çözünürlükteki telefon videolarından eser yok gayet düzgün sanki amatör kamerayla çekim yapmışcasına hoş ve akıcı bir görüntü var. Oyunlara gelince içinde 1 tane oyun var o da Guitar Hero tarzında bir oyun birgün o oyunun bi telefonda oynanabilecegini hayal bile edemezdim açıkcası :heyo: Navigasyon olayıda gayet başarılı, özellikle uydu modundayken örn ; istanbul, bilmem ne sokak, bilmem kaçıncı apt. şeklinde 3 satır bilgi ile aradığınız yeri size nokta atış işaretleyebiliyor ve isterseniz bulundugunuz noktadan oraya kadar size yol tarifi ile eşlik edebiliyor bu zaten şaşırılacak birşey değil artık. söylediklerim ararsında görmediğiniz yada daha detaylı bilgi almak isteğiniz şeyler var bu topic altında sorularınızı yanıtlayabilirim.

--------------- Ekleme ---------------

Aa, Bu arada en önemli şey unutuyordum az daha Klavye... İNANILMAZ KULLANIŞLI, aslında bakarsanız ben karışımı açtığım zaman serçe parmağımın ucundan baş parmağımın ucuna kadar olan mesafe 26cm parmaklarım tombik fln deil ama genede normal bir Bay ölçülerine göre tuşlar birazzzcık ufak ama zamanla alışıyor insan ( zamanla dediysem 1kaç saat işte fazlası değil^^)
 
zezu_5

zezu_5

Üye
arkadaşım onaylamışsın ama neyi onaylarığını bilmiyorsun. multi-touch arkadaşın da dediği gibi apple patentli bir teknoloji. telefon pazarındaki en büyük rakiplerine bunu satmak istememeleri gayet normal. ayrıca tüm ekran dokunmatik değil derken neyi kastettiğini anlamadım. ben 5800 kullanıcısıyım ve telefondaki dokunmatik ekran biraz dirençsel olsa da her yerinde var ve gayet memnunum. eminim n97 benimkinden çok daha iyi bir cihazdır...

Hala Anlamıosunuz Diimi Multitouch APPLE'YE AİT Bİ PATENT DEİL!Biraz Bilgi Olsun Die Forumu Araştırda Gör Kime Ait Olduğunu
 

ortammanyaa

Üye
@melarx;
size de yorumunuz için tşk ederim,klavyenize sağlık, bu şekilde kullanıcılar tarafından yapılan geniş çaplı araştırmaları ve yorumları her zaman takdir etmişimdir... Bilinçli kullanıcı olmak ayrı birşey tabi. :D
 
amon35

amon35

Üye
arkadaşlar öznel olmuyalım teknik konuda gidip örn n95-n96 ile n97 karşılakştırılmaz farklı kuluvarlarda yok onda bu daha işyi yok sunda daha iyi ne ya örn teliniz eski modele düştüğü için mi bu yeni model düşmanlığı bendede n96 var açıkcası doğrusunu söylemek gerekirse n97 1 yıl sonra çıksa iyi olurdu :D

tabi bunlar öznel kimi dokunmatik tercih eder kimide tuşlu vs... zaten diğer n serisinden ayıran en belirgin özellik dokunmatik ekran + qwerty klavye yani diğer özellikleri arasında pek fark yok

BU arada telefonu test ettim ayak üstü değişik bir deneyim yazılmıs mekanizma emanet diye bana hiç emanet gelmedi ;)
 

ergen_sadullah

Üye
Arkadaşlar Satılık N97 war ilgilenler irtißata geçesilirler.....
3 günlkük cihaz kutusunda orjinal....
05368954266
 


Üst Alt