1. MaxiCep Slogan yarışması sonuçlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
1. MaxiCep Slogan yarışması sonuçlandı
  • Salih - 9 0y
    MaxiCep dediğin nedir ki ? 1 milyon üyeye koşan bir aile :bigstar:
  • Praetor - 9 Oy
    Biz sadece dosya değil hayatı paylaşıyoruz!!! O halde durma! Sende tıkla! Maxicep.com'a!!! :oke:
  • burakcı - 6 Oy
    telefonum cepte, en iyi programlar maxicepte
ilk ikiyi praetor ve ben ( salih ) paylaşmaktayız :) ilk iki de iki admin bulunduğundan dolayı kontörü burakcı arkadaşımıza vermeyi uygun görüyorum.. Praetor de kabul ediyorsa tabiki :)

bir daha ki karışmalarda görüşmek üzere..
 
  • Beğen
Tepkiler: balyoz61 ve chakır66


C01aY

C01aY

Üye
  • Salih - 9 0y
    MaxiCep dediğin nedir ki ? 1 milyon üyeye koşan bir aile :bigstar:
  • Praetor - 9 Oy
    Biz sadece dosya değil hayatı paylaşıyoruz!!! O halde durma! Sende tıkla! Maxicep.com'a!!! :oke:
  • burakcı - 6 Oy
    telefonum cepte, en iyi programlar maxicepte
ilk ikiyi praetor ve ben ( salih ) paylaşmaktayız :) ilk iki de iki admin bulunduğundan dolayı kontörü burakcı arkadaşımıza vermeyi uygun görüyorum.. Praetor de kabul ediyorsa tabiki :)

bir daha ki karışmalarda görüşmek üzere..

Hayır hayır :ehe Salih bi yanlışın olmalı, kontörün birini sonunculuğumdan dolayı bana wermeliydin :ehe:kop:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm Tamam..
 
C01aY

C01aY

Üye
Sonunculukta bi başarı olsa gerek :ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Sonuncuya ödül vereceğimiz yarışmalar da olacak :ehe
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Tebrikler Salih
 
kralxxx

kralxxx

Üye
bu oylar neye göre bu şekilde düşürüldü :allalla: ::::.:pro:merak etttim sadece
 
chakır66

chakır66

Üye
valla teşekkürler inş. bana verirsiniz kontür bakiyem şu an 1,12

--------------- Ekleme ---------------

bana oy veren arkadaşlarada teşekkürler
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
chakır66

chakır66

Üye
attım
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
rotasızkaptanniyeherşeyibirleşikyazıyorsizce ? :allalla:
 
chakır66

chakır66

Üye
belkikonuşmasıhızlıdır:bilmm
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
burakcısenbuişekarışma:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Evet benim için de sorun yok :)
Arkadaşımız kontörlerini güle güle kullansın :)

Öncelikle bana oy veren herkese, sonra yarışmayı hazırlayan arkadaşımıza teşekkürlerimi sunar, dibimden ayrılmayan Salih'ime de tebriklerimi iletirim :ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
sen kendine bak ata :nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt