Salihyet
Üye
1. MaxiCep Slogan yarışması sonuçlandı
ilk iki de iki admin bulunduğundan dolayı kontörü burakcı arkadaşımıza vermeyi uygun görüyorum.. Praetor de kabul ediyorsa tabiki
bir daha ki karışmalarda görüşmek üzere..
- Salih - 9 0y
MaxiCep dediğin nedir ki ? 1 milyon üyeye koşan bir aile
- Praetor - 9 Oy
Biz sadece dosya değil hayatı paylaşıyoruz!!! O halde durma! Sende tıkla! Maxicep.com'a!!!
- burakcı - 6 Oy
telefonum cepte, en iyi programlar maxicepte
ilk iki de iki admin bulunduğundan dolayı kontörü burakcı arkadaşımıza vermeyi uygun görüyorum.. Praetor de kabul ediyorsa tabiki
bir daha ki karışmalarda görüşmek üzere..
Salih bi yanlışın olmalı, kontörün birini sonunculuğumdan dolayı bana wermeliydin 
Tamam..
::::.
merak etttim sadece

