1. MaxiCep Slogan yarışması sonuçlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mebuchadnezzar

Üye
Ben uyarıyosunuz derken şaka yapıyodum ya..::ss:ssne kadar da abartıyor bazı üyeler .Adminlerin ne hatasını gördünüz?Haksız yere ne yaptılar ki böyle diyorsunuz?

birileri sloganlarımızı sildi daha ne olsun
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Uygun görülmeyen sloganlar silinmiştir.Adminlerin ne sana ,ne bana, ne de başkasına bir kastı yoktur.
 

Mebuchadnezzar

Üye
Özelde yazdım birine işte bakalım sloganda uygun görünmeyen şey neydi cevap bekliyorum !!!
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Uygun görülmeyen birşey yoktu fakat sanırım katılım sona erdikten sonra yazılmış, bu konuyu saptırmaya ve uzatmaya gerek yok artık.. Kazanan arkadaşı kutluyoruz..

( hala memnuniyetsizlik var ise bknz; imza da iletişim butonu var )

:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt