Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben uyarıyosunuz derken şaka yapıyodum ya..:ssne kadar da abartıyor bazı üyeler .Adminlerin ne hatasını gördünüz?Haksız yere ne yaptılar ki böyle diyorsunuz?
Uygun görülmeyen sloganlar silinmiştir.Adminlerin ne sana ,ne bana, ne de başkasına bir kastı yoktur.
Mebuchadnezzar
Üye
Özelde yazdım birine işte bakalım sloganda uygun görünmeyen şey neydi cevap bekliyorum !!!
Salihyet
Üye
Konu Sahibi
Uygun görülmeyen birşey yoktu fakat sanırım katılım sona erdikten sonra yazılmış, bu konuyu saptırmaya ve uzatmaya gerek yok artık.. Kazanan arkadaşı kutluyoruz..
( hala memnuniyetsizlik var ise bknz; imza da iletişim butonu var )