neye yaradıki 5mpix kamera başkada bi üstünlüğü yok gibi warles dışında bilşi yok herşeyin jawası var artık bütün oyunların temaların aynısı nebilim ya ne yırtıncam bu kadar 
fikretd, birader ben hellocarbide'yi açınca bende de "Hello probably" yazısı çıkmadı onun yerine boş bir kutucuk ve altında No Yes seçenekleri çıktı. Ferret'in dediği gibi yes dedim, adımları takip ettim, sorunsuzca halletim ve Smart Settings 2.10 u sorunsuzca kurdum (Kurmadan önce;" Yok efendim sertifika da isterim, onay da isterim, isterim de isterim..." deyip duruyordu...) İşin şakası bir yana, işte böyle, kolay gele....
arkadaşlar ben ilk 9.1 i yükledim bozuk hatası verdi sonra E50 için installer i yükledim bu seferde programları kurmaya başlayınca telefon restart atıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edinArkadaşlar genel sorun olarak mudo.sis programını güvenlik nedeni ile çalıştıramama ve uygulamaları yüklemeye çalışırken dosya bozuk uyarısı olduğunu gördüm.
öncelikle dosya bozuk uyarısını almamanız için installserver.exe telefonunuzun modeline uyumlu olmalıdır ferret arkadaşımızın verdiği versiyon 9.1 ler için uygundur bende onu kullanınca (telefonum 9.2) haliyle dosya bozuk uyarısı aldım 9.2 ler için olan installserver.exe yi kullanınca dosya bozuk uyarısı almadım.
Telefonunuzun modeline uygun installserver.exe yi
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sistem-modifikasyon-uygulamalari/sertifikasiz-program-yukleme-install-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html buradan bulabilirsiniz
2. olarak mudo.sis programını kullanabilmek için kesinlikle telefon hafızasına yüklemeniz gerekmektedir ferret arkadaşımız onu da belirtirse sevinirim aksi takdirde güvenlik nedeniyle açılamıyor uyarısı alırsınız. umarım yardımcı olabilmişimdir
aynısı bende de oluyo yardım edinarkadaşlar ben ilk 9.1 i yükledim bozuk hatası verdi sonra E50 için installer i yükledim bu seferde programları kurmaya başlayınca telefon restart atıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin
