Symbian Belle'nin + ve - leri

Sponsorlu Bağlantılar

MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle'nin + ve - leri
Symbian Bellenin Artilari;

+ Cok güzel tema ve kısayol gecişleri.
+ Telefonum baya hizlandi annya göre kat kat.
+ Yeni widgetler yeni ekranlar.
+ Kısa yol tuşları üstten aşşa ındırdınmı kısaca wifi blutut vs vs acabılıyoruz.
+ Yep yeni arayüz.
+ Haraket sensörü Annaya göre kat kat daha hizli (Klavyenin yan yatmasi düz durmasi cok daha hizli)
+ Yep yeni tarayici denedim annaya göre acmadıgı sitedeki videolari hizli bir şekilde acabiliyor.
+ Konuşarak sesinizi tanima özzeligi (İnglizce şuanda) Belki ilerde Türkce gelebilir.
+ Daha hizli bir menü
+ Kamera ayarlarinda yeni görünüm.
+ Fotograf Konumunda Degişiklik Var. Kayıt yerlerinde.
+ Zil sesleri Degişikligi
+ Şarj Süresinin Uzadigi.


Symbian Bellenin Eksileri;
- Kayıtlı Fotografi yaklaştırmak icin Kameradaki zoom Tuşlarini Kullanicaz artık
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum
- Annada iken Ekranda (Hatsiz,Toplanti vs vs secebiliyorduk) Bellede bu özellik kalkmış sadece Sesizi secebiliyoruz Hatsız yapabılımemız icin Tercihlere girememiz lazım.
- Annada iken Pile tıkladıgında Telefonu Güc tasarruf moduna alabiliyorduk. Bellede bu özellik kalktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: >Lips Of AngeL<, akçatlı ve duhanc


joe_cenk

joe_cenk

Üye
eksilerindeki ilk madde öyle değil sanırım iki parmağını içe ve dışa doğru ekran üstünde hereket ettirdiğinde ytakınlaştırıp uzaklaştırıyor bende öyle
 
  • Beğen
Tepkiler: akçatlı ve Sensation
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
eksilerindeki ilk madde öyle değil sanırım iki parmağını içe ve dışa doğru ekran üstünde hereket ettirdiğinde ytakınlaştırıp uzaklaştırıyor bende öyle

Zaten oo özellik vardida annada şuan yıne var annada uzun bır cubuk vardı oo daha kolay oluyordu
 
  • Beğen
Tepkiler: akçatlı

Lenneth

Üye
Bellede Annaya gore telefonun gorselligi arti ama buna bagli performansi dustu.
 

kirac06

Üye
ben c7 00 kullanıyorum bugün suitle güncelleme yaptım ama dil ingilizce oldu ne yapmalıyım bana yardımcı olun acil... pls
 
one2one2

one2one2

Üye
Symbian Bellenin Eksileri;
- Kayıtlı Fotografi yaklaştırmak icin Kameradaki zoom Tuşlarini Kullanicaz artık
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum
- Annada iken Ekranda (Hatsiz,Toplanti vs vs secebiliyorduk) Bellede bu özellik kalkmış sadece Sesizi secebiliyoruz Hatsız yapabılımemız icin Tercihlere girememiz lazım.
- Annada iken Pile tıkladıgında Telefonu Güc tasarruf moduna alabiliyorduk. Bellede bu özellik kalktı.

bilip bilmeden yapilmis bi yorum aslinda cevap bile vermek gereksiz. 1.si guc modu halen var arastir. 2.si terciher olayi eskisinden guzel olmus biyere girmene gerek yok widget eklicen arastir. Dahasida mevcut arastir biraz!!
 
  • Beğen
Tepkiler: mbd5200 ve CanKartaL

sorgut

Üye
güç tasarrufu içi no tuşuna bir kez basın gün tasarrufu çıkıyor
 
fethisagol

fethisagol

Üye
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum

maddesinde bu sorunu çözdüm hepsi geldi

Hafıza karta ise Ayarlar>>Yüklemeler >> Yüklenecekler gelin istediğiniz uygulamayı yükleyebilirsin.

**benim tek sorunum internetteki flv videoları açmıyor mp4 ise açıyor sorun nerede olabilir
 

kirac06

Üye
ya şu dil konusunda bi yardımcı olun yeni güncelleme yaptım dil ingilizce oldu ne yapmam lazım
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Tercihler widgeti olması gerek widgetlerde
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
performans mı düşmüş saçmalık telefon bildiğin canavar oldu memnun olmayanlarn olayı sadece nokiaya sallamak tutarlı hiçbir tarafı yok saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
Navy Blue

Navy Blue

Üye
Saniyede 30 Kare HD video kayıt yapabilecek telefonlarımız en büyük artılarından biri :)
 
fethisagol

fethisagol

Üye
ya şu dil konusunda bi yardımcı olun yeni güncelleme yaptım dil ingilizce oldu ne yapmam lazım
Yurtdışı çıkışlı telefon ise ovi den indirmen yanlış oldu. Navifirm den indirip flash atacan.
 
covar

covar

Üye
bence belle annadan daha güzel bi eksik göremedim telefon hızlandı
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
bilip bilmeden yapilmis bi yorum aslinda cevap bile vermek gereksiz. 1.si guc modu halen var arastir. 2.si terciher olayi eskisinden guzel olmus biyere girmene gerek yok widget eklicen arastir. Dahasida mevcut arastir biraz!!

Yorum yapma ozaman sende?
Annda iken pil e tıklıyorsun güc moduna alıyorsun.
Hani göremıyorum Widgeti nerede?

----------Eklendi @ 17:14:51 ---------- Yazıldı @ 17:11:51 ----------

Bellede Annaya gore telefonun gorselligi arti ama buna bagli performansi dustu.

Performansı nerede düştü bro kat kat artti :)
 

alibyr1

Üye
Şarz çok harcıyor bu belle
 
aleranol

aleranol

Üye
Symbian Bellenin Artilari;

+ Cok güzel tema ve kısayol gecişleri.
+ Telefonum baya hizlandi annya göre kat kat.
+ Yeni widgetler yeni ekranlar.
+ Kısa yol tuşları üstten aşşa ındırdınmı kısaca wifi blutut vs vs acabılıyoruz.
+ Yep yeni arayüz.
+ Haraket sensörü Annaya göre kat kat daha hizli (Klavyenin yan yatmasi düz durmasi cok daha hizli)
+ Yep yeni tarayici denedim annaya göre acmadıgı sitedeki videolari hizli bir şekilde acabiliyor.
+ Konuşarak sesinizi tanima özzeligi (İnglizce şuanda) Belki ilerde Türkce gelebilir.
+ Daha hizli bir menü
+ Kamera ayarlarinda yeni görünüm.
+ Fotograf Konumunda Degişiklik Var. Kayıt yerlerinde.
+ Zil sesleri Degişikligi
+ Şarj Süresinin Uzadigi.


Symbian Bellenin Eksileri;
- Kayıtlı Fotografi yaklaştırmak icin Kameradaki zoom Tuşlarini Kullanicaz artık
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum
- Annada iken Ekranda (Hatsiz,Toplanti vs vs secebiliyorduk) Bellede bu özellik kalkmış sadece Sesizi secebiliyoruz Hatsız yapabılımemız icin Tercihlere girememiz lazım.:
- Annada iken Pile tıkladıgında Telefonu Güc tasarruf moduna alabiliyorduk. Bellede bu özellik kalktı.
şunu da ekle
tarayıcı bazen bağlantı sorunu veriyor yada biraz daha yavaş (tuhaf olanı video da hızlı?) tarayıcı da ekranı hızlıca aşağıya itince hızlıca itilmiyor malesem sabit hızda kalıyor :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
güç tasarrufu için kapama tuşuna basıp çekcen gelen menüde tasarruf etk. Dicen zor değil .
 


Üst Alt