MoonLife01
Üye
Symbian Belle'nin + ve - leri
Symbian Bellenin Artilari;
+ Cok güzel tema ve kısayol gecişleri.
+ Telefonum baya hizlandi annya göre kat kat.
+ Yeni widgetler yeni ekranlar.
+ Kısa yol tuşları üstten aşşa ındırdınmı kısaca wifi blutut vs vs acabılıyoruz.
+ Yep yeni arayüz.
+ Haraket sensörü Annaya göre kat kat daha hizli (Klavyenin yan yatmasi düz durmasi cok daha hizli)
+ Yep yeni tarayici denedim annaya göre acmadıgı sitedeki videolari hizli bir şekilde acabiliyor.
+ Konuşarak sesinizi tanima özzeligi (İnglizce şuanda) Belki ilerde Türkce gelebilir.
+ Daha hizli bir menü
+ Kamera ayarlarinda yeni görünüm.
+ Fotograf Konumunda Degişiklik Var. Kayıt yerlerinde.
+ Zil sesleri Degişikligi
+ Şarj Süresinin Uzadigi.
Symbian Bellenin Eksileri;
- Kayıtlı Fotografi yaklaştırmak icin Kameradaki zoom Tuşlarini Kullanicaz artık
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum
- Annada iken Ekranda (Hatsiz,Toplanti vs vs secebiliyorduk) Bellede bu özellik kalkmış sadece Sesizi secebiliyoruz Hatsız yapabılımemız icin Tercihlere girememiz lazım.
- Annada iken Pile tıkladıgında Telefonu Güc tasarruf moduna alabiliyorduk. Bellede bu özellik kalktı.
+ Cok güzel tema ve kısayol gecişleri.
+ Telefonum baya hizlandi annya göre kat kat.
+ Yeni widgetler yeni ekranlar.
+ Kısa yol tuşları üstten aşşa ındırdınmı kısaca wifi blutut vs vs acabılıyoruz.
+ Yep yeni arayüz.
+ Haraket sensörü Annaya göre kat kat daha hizli (Klavyenin yan yatmasi düz durmasi cok daha hizli)
+ Yep yeni tarayici denedim annaya göre acmadıgı sitedeki videolari hizli bir şekilde acabiliyor.
+ Konuşarak sesinizi tanima özzeligi (İnglizce şuanda) Belki ilerde Türkce gelebilir.
+ Daha hizli bir menü
+ Kamera ayarlarinda yeni görünüm.
+ Fotograf Konumunda Degişiklik Var. Kayıt yerlerinde.
+ Zil sesleri Degişikligi
+ Şarj Süresinin Uzadigi.
Symbian Bellenin Eksileri;
- Kayıtlı Fotografi yaklaştırmak icin Kameradaki zoom Tuşlarini Kullanicaz artık
- Güncellemeyi kurarken oyunlar vs programlar gitti iconları ama hafizada görunuyor bu biraz kötü bir durum
- Annada iken Ekranda (Hatsiz,Toplanti vs vs secebiliyorduk) Bellede bu özellik kalkmış sadece Sesizi secebiliyoruz Hatsız yapabılımemız icin Tercihlere girememiz lazım.
- Annada iken Pile tıkladıgında Telefonu Güc tasarruf moduna alabiliyorduk. Bellede bu özellik kalktı.

