Samsung Star ve Star Wifi 'nin Artıları-Eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Star ve Star Wifi 'nin Artıları-Eksileri






Herkes soruyordu bende düzgün bir şekil de toplamak istedim
Eksileri :
- Flaşı yok
- Tema değiştiremiyorsunuz ancak birçok renk seçeneği mevcut
- S5233 versiyonunda kalemi yok ancak yeni çıkan S5233w versiyonunda var
- Müzikleri ileri sarmak istediğinizde bazen donma yapabiliyor.
- Alttaki 3 adet dokunmatik olmayan tuşun ışıklandırması yok ancak bu tuşların yerini sağlıklı bir insanın karıştırması zor
- S5233 versiyonunda Wifi , 3G , GPS gibi özellikler bulunmuyor. S5233w versiyonunda Wifi bulunmakta
- Resim ve video geçişlerinde biraz yavaş ama abartılıcak kadar değil.
- Gün ışığında ekranı pek gözükmüyor ama birçok telefonda bu böyle; ekranın gün ışığında gözükmesi için ekranının güçlü bi şekilde ışık yayması gerek sonrada şarjı az gidiyo diye ağlıycaksınız.

Artıları :

Ekranının Artıları :
- 3,0 inç Hassas dokunmatik ekranı var
- 256k renk olmasına rağmen gerçekten kaliteli
- 240 x 400 Piksel
- 'Akıllı kilit açma' özelliği sayesinde ekran kilidini açmak için daha önceden belirlediğiniz harfi parmağınız ile ekrana çizmeniz yeterli. Ekrana kocaman bir 'E' yazdığınızda ekran kilidini açabileceğiniz gibi, 'D' harfi yazarak müzik çaları, K harfi yazarak mesajlarınıza kolayca ulaşabilirsiniz.
- Dokunmatik Nokia ların çoğunda bulunmayan ( örn n97 , 5800 ) olmayan parmağınızı hızla yukarı çektiğinizde hızla aşağıya doğru kayma özelliği var.

Ev Ekranı ve Menüleri :
- Menü geçişleri seri
- 2 Menü bulundurması kolaylık sağlıyor
- 3 Farklı ev ekranı bulunmakta sağa sola parmağınızla kaydırabilirsiniz.
- Ev ekranındayken sol taraftaki saklanıp açılabilen kısayol şeridi çok işe yarıyor.
- Ev ekranını istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz

Kamera ve Müzik Çaları :
- 3.15 Megapixel kamera
- Gülücük yakalama özelliğine sahip
- Kaliteli
- Video kalitesi iyi
- Kaliteli müzik çıkışı









Sahip Olduğu Bağlantı Özellikleri :
- Bluetooth var
- S5233W modelinde Wifi var
- Radyo, MMS özellikleri var
- Mesaj yazarken sola yatırdığınızda QWERTY klavye çıkıyor ve rahatlıkla yazabiliyorsunuz



Hafıza :
- Micro SD
- 8 GB ya kadar arttırılabilen hafıza
- Kutudan 2 GB hafıza kartı çıkıyor

Diğer :
- Sensöre sahip
- Kilit tuşu var
- Güzel tasarım
- Resimli rehber var ancak yukarı veya aşşağı kaydırdığınızda biraz donma yapıyor.
- Oyun yüklenebilir
- Java tabanlı olduğundan uygulama ve oyun bulması ve yüklemesi kolay
- Siyah, Gri, Pembe ve Beyaz renk seçenekleri

---> Şarj Süresi :
Kullanıcılarının yorumlarından ve duyduklarım kadarıyla telefonu normal koşullarda kullandığınız taktirde yani sadece arama ve mesajlaşma için kullandığınızda 3-4gün eğer telefonun başından ayrılmaz çok kurcalarsanız 1-2 gün anca gidiyormuş heralde hiç kullanmassak 5 gün civarı gider diye düşünüyorum.

Resimler biraz kalitesiz buyüzden sizi yanıltmasın ben gördüm ve kullandım bana göre güzel. Bence gidin büyük alışveriş merkezlerine yerinde deneyin

--------------- Ekleme ---------------

insan bari teşekkür et butonuna basar la :D
 
  • Beğen
Tepkiler: savas_s5230, zef2009, seytan_avcisi ve 201 diğerleri


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Güzel derleme olmuş emeğine sağlık
 

ısland

Üye
Güzel derleme olmuş emeğine sağlık
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
sağolun yorumlar için :D
 
ufukano07

ufukano07

Üye
dün aldım telefonu herkese tavsiye ediyorum oldukça güzel bir telefon özellikle mesaj yazarken yana çevirince çıkan qwerty klavye ile mesaj yazmak acayip zevkli ve hızlı oluyor:coold:bu arad söyleyeim arkadaşlar bu cihazı alacaksanız veya aldıysanız eğer yoksa hemen kaliteli bir ekran koruyucu jelatin alın yoksa ekran çizilmeye oldukça müsait:ehe
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada kutudan kılıf çıkıyormu arkadaşlar ?
 

ForMyPeople

Üye
süpersin ustad.
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş yorumun için
 
eRDiiL

eRDiiL

Üye
bende yeni aldım sayılır bir sorun yaratmadı çok memnunum alacaklara tavsiye ederim
 
dj mummy

dj mummy

Üye
süper kardeş bende alıcam iyi oldu bu bilgiler saol
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
sende sağol kardeşim
İşte böyle cevap gelsin büsürü daha ne konular açarım da cvp gelmiyor diye tenezzül etmiyorum
Bu konuyuda açmamın sebebi Stara rağbet çok oldu bende bilgilerimi aktarayım dedim
 

pacemaker

Üye
Yükleyebileceğimiz bir msn programı var mı acaba.
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi


Buyur kardeş eBuddy denemedim bende star yok ancak dene starla uyumlu yazıyor sitede
 
eren882

eren882

Üye
Arkadaşlar samsung star wifi kullanılabilecek en iyi fiyat performans bakımından da en uygun telefonlardan biri 2 haftadır kullanıyorum 10 üzerinden 10u var msn olarak ebuddy kullanıyorum wifi ile telefondan ebuddy nin sitesine girip ordan direk yükleyebilirsiniz telefona herşeyi mükemmel youtube dan video izlenebiliyor wifi yürürken bile heryerden çekiyor kısacası telefonumu seviyorum
 

buraq_38

Üye
Arkadaşlar ben alalı bir hafta oldu sadece dispiritörden kaynaklanan bir sorun yaşadım ama başka sorunla karşılaşmadım çok güsel bir telefon alacaqlara tavsiye ederim çoq süper bir telefon .... Anlatımda çok güsel olmuş emeğinize sağlık
 
KEW RC

KEW RC

Üye
thanks
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
    Konu Sahibi
böyle özellikleri barındıran bu fiyata bulabileceğin en güzel telefon olduğunu düşünüyorm
 

esad03

Üye
emeğine sağlık.. çok faydası oldu.. :oke:
 

murat_murat33

Üye
bu telefou almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim ancak star wifi modelinde internetten video izlemek deveye hendek atlatmaktan zor iş...
 

kerem0537

Üye
ben 4-5 aydır kullanıyorum bu tlf.u çok memnunum. yutrdışından getirmiştim. bi arkadaşın dediği gibi ekranı çizilmeye çok müsait. koruyucu bi jelatin ile kaplarsanız ekranı uzun zaman kullanılacak bir tlf. kullanmaktan halen zevk aldığım bir tlf. ilk defa bir tlf. u bu kadar uzun süre ve zevkle kullanıyorum. şiddetle tavsiye edebileceğim bir tlf...
 


Üst Alt