Yüz ifadeleri yenilensin

Sponsorlu Bağlantılar

technogamer2345

Üye
XenForo ifadeleri gayet iyi görünüyor. Ne dersiniz?



Bi kaç tanede ben buldum. :blush:









bunun dışında sticker ve trollerde gelebilir ama dediğim gibi tablo şeklinde düzene sokarsanız çok iyi olur.
 


omer.talha

omer.talha

Üye
değişsin bencede :)
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
değişmesinden ziyade yeni olarak eklenmeleri daha iyi olur, eski ve yeni bir arada veya ayrı ayrı
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
bazıları değişsin yenilik iyidir :ehe
 
Hasand.

Hasand.

Üye
bence böyle kalmalı çünkü Maxicep'i yapan asıl şey budur bana gore
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2574464 ve teknolojibaronu
atakanokur

atakanokur

Üye
whatsapp emojileri olsa güzel olur diye düşünüyorum yada iki adet görünüm olsun isteyen klasik emojileri görüntülesin isteyen whatsapp emojilerini
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
Invoke

Invoke

Üye
Vatzab ifadeleri olsun, xenforo'nun bir şekli yok bence. İkinci bir ifade butonu ekleyin. Zamanla hangisi daha çok kullanılıyorsa diğerini kaldırırsınız veya içlerinden kullanılmayanları kaldırır iki butonu birleştirirsiniz @ANIL [emoji33] [emoji41] [emoji33] [emoji41]

Hiçbir şey yapmıyorsanız bile tapatalktaki eek ile xda deki highfive ı ekleyin size zahmet. :D
 

By_KaraBela04

Üye
ben yeniyim değişmesede olur :ehe
 

Karavelaa

Üye
XenForo ifadeleri gayet iyi görünüyor. Ne dersiniz?
Şekiller itibari ile çok güzelde.Gif'de olması gerekiyor.Ayrıca bir tablo düzeni şart.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve Metalci Melek
mürteza16

mürteza16

Üye
Bazıları değişmeli. Mesela: :) Bu ifade yerde bir şey görmüş, ona gülüyor sanki.
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
:ehe bunu degismeyin a
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2574464
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Gülücüklerin neredeyse pikselleri sayılıyor en azından mevcutların çözünürlüğünü arttırsınlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
aynen
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
boyle iyi bosna ugrastirmayin adamlari
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Değişmeli bencede yenilik iyidir :D
 
Serhan

Serhan

Üye
":ehe" ":eller:" ":naughty:" değişirse forumu bırakırım
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Serhan

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
varmi umut
 


Üst Alt