Yokuş çıkarken tıkanıyorum hacı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Yokuş çıkarken tıkanıyorum hacı!
:çay:
 


haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
dağ tırmanışımı yapıyorsun nasıl yokuş çok dik mi
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
ben her sabah okula giderken tracking yapıyorum öyle diyim
 
Beyinli Adam

Beyinli Adam

Üye
çıkma o zaman
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
okula gitmek herkese zor gelir yolun yokuş olmasıyla ilgili degil
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Kötü alışkanlık var mı :sirit:
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Rampada geçme beni inişte üzerim seni .s.s.s
 
kadir.ozel2

kadir.ozel2

Üye
o zaman ya çok kilolusun ya sende kalp hastalığı var.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
50 küsür kiloyum. :|
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
askerde fena ama bende 55 60 falanım askerde bilmem kaç kilometre koşturacaklar :hmmm

- - - Eklendi - - -

askerde fena ama bende 55 60 falanım askerde bilmem kaç kilometre koşturacaklar :hmmm
 
alaStar

alaStar

Üye
Soft format at olmadı bi hard format dene yine olmazsa sorun hafıza kartındandır :ehe

Kardeş şaka maka bi doctorrr a git
 
Beyinli Adam

Beyinli Adam

Üye
  • Beğen
Tepkiler: alaStar

Kerim.336

Üye
Doktor yas kac la:hmmm
 
Mert

Mert

Üye
Yarın ceza idmanımız var gelsene, yokuşu bayır aşağı gider gibi çıkarsın :D
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Yokuş yukarı tıkanıyorsan.Üzgünüm kardeşim ama aıds olmuşsun.
 
Beyinli Adam

Beyinli Adam

Üye
oha doctorrr Aids miymiş o_O
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
oğlum varye cem yılmaz bile size kadar stand up yapmıyor bu neemiş yaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt