oho bu bada 2 ninde cıvkı cıktı![]()

Orası öyle. Belle ve Bada buluşup kaçtı diyorlar.![]()

Samsung bizi kandırıyor
Evet arkadaşlar samsung bizi kandırıyor hemde dalga geçiyor neden bu kanıya vardınız derseniz
1.neden wawe 3 bada 2.0 işletim sistemiyle çıkarıp kiesten güncelleme sunması bize ise kıytırık
hatalarla dolu versiyonu kies harici kullandırması
2.neden wawe 3 ücretsiz navigasyon yazılımı sunup hemde iki adet bize gelince paralı navigasyon
hemde 80 tl ye 2010 haritalı birde paramızla satın aldığımız sygic bada 2.0 da kullanamamız
3. neden şu ana kadar çıkan bir sürü beta ve deneme sürümlerinin hatalarla dolu olduğu ve bizleri
deney tahtası yaptığı yaptığı yetmezmiş gibi wawe 1 ayrı beta wawe2 ye ayrı beta ikisi de farklı
diyeceksinizki öyle olması lazım bu kadarda olmaz
4.neden resmi olarak kies üzerinden yayınlanacak versiyonun stabil ve kullanabilir hale gelmesi hehalde tahmini 1 yılı bulur tabi ozamana kadar bizim telefonlar tarih olur bizdende güncellemeleri geri çeker
sizi anlayacağınız samsung tamamen satış amaçlı bir politika izliyor sattığı ürünler umrunda değil diyeceksinizki bada yeni sistem gelişecek gelişirde geliştiğinde satabileceği bir kitle kalırsa ne mutlu. bada türkiyeden ayhanakfa nick li üyeden alıntıdır
Bada'nın gelişeceğine inanıyordum ama hala çok eksik. Bada 2 geldi ama başarılı olduğunu düşünmüyorum. Daha çok Android kopyası gibi duruyor. Hanıma LG Optimus 3D aldık, memnunuz. S2 de güzel ama biraz beklemenizi öneriyorum. Yarın, öbür gün 4 işlemcili cihazlar çıkmaya başlar![]()

