Yıl:2012 ay:01 gün:09 samsung.........

Sponsorlu Bağlantılar

feyzammm

feyzammm

Üye
    Konu Sahibi
Yıl:2012 ay:01 gün:09 samsung.........
Yıl:2012 ay:01 gün:09 samsung ta tık yooook nolacak bu böyle ya gittikçe başa dönüyoruz gibime geliyo
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz, keyfo33 ve elvan1993


fullwar

fullwar

Üye
En son açıklama 2012 ilk çeyrek. Ama Mart sonunda Q2, Haziran sonunda Q3 olacak herhalde. :d:
 
kajal3636

kajal3636

Üye
hala beklıomusunuz arkadaslar yalanları takıp etmekden sıkılmadınızmı artık !! beklemeyın bosuna ben umıdımı yıtırelı aylar oldu ...
 

elvan1993

Üye
valla haklısınız ne yapcaz mecmur beklicez para olsa üstüne 400 küsür lira verip android işletim sistemli iyi bir telefon alırdım ama param yok
 
ceycey111

ceycey111

Üye
Arkadaşlar martta gelicek büyük ihtimal
kimse kesin bişi sylemiyor nolcak bilmiyorum :off::off:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
oho bu bada 2 ninde cıvkı cıktı :ehe
 
liverali

liverali

Üye
ben galaxy s2 almak icin şimdiden bütce planlaması yapmaya basladım :D
 
feyzammm

feyzammm

Üye
    Konu Sahibi
liverali doğru söylüyosun bende öyle yapıyorum hatta bi arkadaşa sipariş ettim s2 yurtdışından getirecek garantiliymiş bide olmazsa alacam bu nedir yaw hiçolmazsa android
 
  • Beğen
Tepkiler: liverali
ceycey111

ceycey111

Üye
bada bu gidişle daha çok kan kaybeder
 
  • Beğen
Tepkiler: feyzammm
feyzammm

feyzammm

Üye
    Konu Sahibi
Samsung bizi kandırıyor

Evet arkadaşlar samsung bizi kandırıyor hemde dalga geçiyor neden bu kanıya vardınız derseniz
1.neden wawe 3 bada 2.0 işletim sistemiyle çıkarıp kiesten güncelleme sunması bize ise kıytırık
hatalarla dolu versiyonu kies harici kullandırması
2.neden wawe 3 ücretsiz navigasyon yazılımı sunup hemde iki adet bize gelince paralı navigasyon
hemde 80 tl ye 2010 haritalı birde paramızla satın aldığımız sygic bada 2.0 da kullanamamız
3. neden şu ana kadar çıkan bir sürü beta ve deneme sürümlerinin hatalarla dolu olduğu ve bizleri
deney tahtası yaptığı yaptığı yetmezmiş gibi wawe 1 ayrı beta wawe2 ye ayrı beta ikisi de farklı
diyeceksinizki öyle olması lazım bu kadarda olmaz
4.neden resmi olarak kies üzerinden yayınlanacak versiyonun stabil ve kullanabilir hale gelmesi hehalde tahmini 1 yılı bulur tabi ozamana kadar bizim telefonlar tarih olur bizdende güncellemeleri geri çeker

sizi anlayacağınız samsung tamamen satış amaçlı bir politika izliyor sattığı ürünler umrunda değil diyeceksinizki bada yeni sistem gelişecek gelişirde geliştiğinde satabileceği bir kitle kalırsa ne mutlu. bada türkiyeden ayhanakfa nick li üyeden alıntıdır
 
ceycey111

ceycey111

Üye
Samsung bizi kandırıyor

Evet arkadaşlar samsung bizi kandırıyor hemde dalga geçiyor neden bu kanıya vardınız derseniz
1.neden wawe 3 bada 2.0 işletim sistemiyle çıkarıp kiesten güncelleme sunması bize ise kıytırık
hatalarla dolu versiyonu kies harici kullandırması
2.neden wawe 3 ücretsiz navigasyon yazılımı sunup hemde iki adet bize gelince paralı navigasyon
hemde 80 tl ye 2010 haritalı birde paramızla satın aldığımız sygic bada 2.0 da kullanamamız
3. neden şu ana kadar çıkan bir sürü beta ve deneme sürümlerinin hatalarla dolu olduğu ve bizleri
deney tahtası yaptığı yaptığı yetmezmiş gibi wawe 1 ayrı beta wawe2 ye ayrı beta ikisi de farklı
diyeceksinizki öyle olması lazım bu kadarda olmaz
4.neden resmi olarak kies üzerinden yayınlanacak versiyonun stabil ve kullanabilir hale gelmesi hehalde tahmini 1 yılı bulur tabi ozamana kadar bizim telefonlar tarih olur bizdende güncellemeleri geri çeker

sizi anlayacağınız samsung tamamen satış amaçlı bir politika izliyor sattığı ürünler umrunda değil diyeceksinizki bada yeni sistem gelişecek gelişirde geliştiğinde satabileceği bir kitle kalırsa ne mutlu. bada türkiyeden ayhanakfa nick li üyeden alıntıdır

tabiki satış amaçlı politika izliyorlar adamlar biz para kazanalım ondan sonra wave 1,2 ve diğer bada 2.0 ı alacak telefonları düşünürüz diyor
böyle betalarla oyalıyorlar
ama bada iice gzden düşüyor
 
nidforspid

nidforspid

Üye
bir seneden fazla oldu alalı bu badayı hem umutlandık geliştirir diye badadan bahsetmiyorum appdan bahsediyorum hiçbir umut yok beyler bada macerası seneye biter samsung için
 
feyzammm

feyzammm

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım lg optimus aldı bir ay önce öyle uygulamalar varki çok eğlenceli vede faydalı ama bada naptı yerinde saydı ister paralı ister bedava olsun uygulama oyun ve temaları çoğu beş para etmez üstüne üstlük 2.0 rezaleti yaşıyoruz telefonu aldığımda 30 euro karşılığı ömürboyu harita güncelleme dediler ama ömrü çabuk bitti resmen kandırıldık şu güncelleme olmucak deseler yine eyvallah hiç olmazsa app yi geliştiirseler yine yetecek iyice tadım kaçtı
 
TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
Badadan bir hayir gelmeyecek gibi (:

İphone 4
Lg Optimus 3D
HTC Sensation
Sony Ericson Xperia Arc S


(( Samsung Galaxy S II )) de mantıklı ama artık bada olayından dolayi samsunga 1 tl dahi kazandırmak istemiyorum

Bunlara ek telefon onerecek olursa cok sevinirim :)
 
Türe

Türe

Üye
emin ol wave 3 istenilen rakama ulaşana kadar çıkmayacak :oke: ben de bu yüzden androide geçicem sII alarak
 

azK

Üye
Bada'nın gelişeceğine inanıyordum ama hala çok eksik. Bada 2 geldi ama başarılı olduğunu düşünmüyorum. Daha çok Android kopyası gibi duruyor. Hanıma LG Optimus 3D aldık, memnunuz. S2 de güzel ama biraz beklemenizi öneriyorum. Yarın, öbür gün 4 işlemcili cihazlar çıkmaya başlar;)
 
Türe

Türe

Üye
Bada'nın gelişeceğine inanıyordum ama hala çok eksik. Bada 2 geldi ama başarılı olduğunu düşünmüyorum. Daha çok Android kopyası gibi duruyor. Hanıma LG Optimus 3D aldık, memnunuz. S2 de güzel ama biraz beklemenizi öneriyorum. Yarın, öbür gün 4 işlemcili cihazlar çıkmaya başlar;)

yok dostum sII beni baya bir idare eder :ehe
 
fullwar

fullwar

Üye
Galaxy S II neredeyse her testte en iyi telefon. Bunu sadece ben söylemiyorum. En ünlü teknoloji dergileri, siteleri söylüyor. Alırsan pişman olmazsın.
 

Benzer Konular



Üst Alt