YGS - LYS ikilisi

Sınav Zorlukları


  • Kullanılan toplam oy
    5
    Konu Sahibi
YGS - LYS ikilisi
YGS hayırlısıyla geçti ve aramızdan bazı arkadaşlarımız (bende dahil) LYS ye hazırlanıyor.
Herkez ortalama net sayılarını yazsın ve birbirimize tavsiyeler verelim.
Önceden sınava girmiş olanlardan da tavsiyeler bekleriz
Benim netler;
Matematik: 25-30
Geometri: 15-18
Fizik: 20-22
Kimya: 0-2
Biyoloji: 2-6

Sayısal olmama rağmen tüm sınavlara başvurdum. Bakalım tarih, coğrafya, edebiyat ve felsefe de ne yapıcam
 
Tepkiler: okankayci
hakkımızda hayırlısı olsn mavi şekeri yemee
 
Tepkiler: Murdoc Massaka
    Konu Sahibi
mavısı erımıyo kalıyo oyle agızda seker degıl naftalın
Şöyle kafamı kaldırıp sınıfa bakarım bi. Harıl harıl çözen biri varsa onun kafasına atıp bayıltırım onu Rakibim sonuçta sınavda konuşmak yasak kimse bişey de diyemez
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
YGS'den tercih yapcam işaallah.LYS'de hiç çalışmadım.
 
    Konu Sahibi
Bugün ki sınava giren var mı? Giren varsa nasıl geçti?
Ben 44/26 tarih, 14/11 coğrafya 32/30 felsefe çözdüm
 

eren2934

Üye
Ygs de zor sorup calisma hevesimi kacirdilar simdide sozel sinavda kolay sormuslar.ben bu politikalarina kufrederim
 
Tepkiler: Murdoc Massaka
    Konu Sahibi
Ygs de zor sorup calisma hevesimi kacirdilar simdide sozel sinavda kolay sormuslar.ben bu politikalarina kufrederim
Cidden ben sayısal olmama rağmen baya soru çözdüm. Üst mesajda yazdım ne kadar çözdüğümü. Çok ilginçler ya İnşallah yarın sabah ki matematik de bu kadar kolay olur.
 

eren2934

Üye
Mat tamda bekledigim gibiydi
 
    Konu Sahibi
Biz mi sınava girdiiiik, yoksa sınav mı bize anlayamadım. Sınavdan sonra uyudum uyandım hayla anlayamadım.
 
Tepkiler: Karavelaa ve B.A.R.O.N
Herkesin mi kotu yoksa sadece bizimmi.Sizin oradakiler ne diyor?
 

Mert

Üye
ygs'de bu sene ilk 10 bin içine giren 4 arkadaşımla konuştum. hepsi zor diyordu