c/sys geliyorum ancak BIN klasoru yok harfiyen yaptım xploreyi kurdum ardından hello carbideyi kurdum hafıza kartımın ana dizinine install server exe yi attım hello carbideyi calıstırdıktan sonra menuye basılı olarak xplorere geldim anadizindeki dosyayı kestim c/sys geldim ancak BIN adında klaosr buladım ??????? sys klasorunun içinde bunlar var hach klasoru, install klasoru ,uninstal klasoru , ve system klasoru var napim ben simdi ?????
--------------- Ekleme ---------------
hersey tamam zipten cıkayrma sys ye atma uzerine yazmada tmm ama menuden modo.si e tıklayınca güvenlik nedeniyle dosya calıstırılamıyor diyor