[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ridata

Üye
n73 me olmuyor arkadaşlar sitediki tüm seçenekleri denedim süresi geçen programlar yine kapandı olmuyor olmuyor hepsi hikaye
 


bahrikücük

Üye
bende nokıa e50 var bu programı kurarken suresı gecmıs sertıfıka dıyor programı kurmuyor nasıl olcak
 

akif_58

Üye
Dostum ellerine yüregine saglık yanlız bu leftup güvenlik nedeniyle menü açılamıyor diyor ama sadece kalıcı sistemi yapmak için hackleme başarılı

--------------- Ekleme ---------------

Dostum ellerine yüregine saglık yanlız bu leftup güvenlik nedeniyle menü açılamıyor diyor ama sadece kalıcı sistemi yapmak için hackleme başarılı
 

sürmelim19

Üye
kardesım daha bn helloyu kurarken sertifika süresi dolmus dıo yaa nasıl bı telefon anlamadım kı
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
ya ben bu hackı hep yapıorum...
sürekli telime format attığım için..hep baştan yapıorum artık ezbere gözü kapalı..
ama şuan bi sorun var
en başını yapıorum..installserver.exe yi c:sys/bin klasörü yok
c: var sys var ama bin yok lütfen yardım
 
serocan11

serocan11

Üye
çok sağol ne kadar işime yaradigini bilemezsin emegin için teşekkürler :aha:
 

obenimo

Üye
Xplore programında araçlar > ayarlar > gizli dosyaları göster > evet
ayarını uygulamadan, c:\sys dosyası gizlidir, göremezsiniz...
de geçen xplore programını bulamadım
ben yapamadım ama yinede eline sağlık emeğine sağlık
 

badb0y06

Üye
evet bazılarına cevap verebilirim

sertifika süresi geçti diyosa 1sene geri alın tel tarihini, başka bi hata verirse geri 2010 a ayarlayın tarihi öle yapa yapa yükledim ben

xploreyi türkçe yaparsanız gizli dosyaları açarsınız (1.35indirdim ben bulup çalıştı)

evet c/sys dosyası var ama içine giremiyorum çünkü hellocarbide yi açıp menu1 deyince soru falan sormuyor uygulamalara geri dönüyor

yardım edecek varmı acaba
 

sagoenteresan

Üye
süresi geçmiş sertifika diyor yahu
 

DouJaMeS

Üye
kardes oncelikle paylasımın için teşekkür ediyorum Benim 2 sorum olacak
1)Benim 2 hafta önce aldığım bir N79 um var.Bu yolla hack lemeyi denesem olurmu?
2)Birde telefon hacklenince dayanıksız oluyor gibi seyler duyuyorum dogrumu bu yani telefona bunun bir zararı olur mu ?
Yardımcı olursanız sevinirrim.
Teşekkürler
 

sonyavuz

Üye
Arkadaşlar deneyipte olmadı diyenler mutlak birşeyleri EKSİK veya YANLIŞ yapmışlardır yılmayın dikkatlice tekrar yapın ben 1 saatimi ayırdım bu olaya ve yaptım. HOCAM ellerin dert görmesin harika bir çalışma eeğer buluş seninse fikrine sağlık alıntıysa ellerine sağlık. NOKİA N80 CİHAZ OKEY lidir arkadaşlar gönül rahatlığıyla deneyin
 

olmazkicanim

Üye
benim sorunum daha baştan geliyo explore yüklediğimde süresi geçmiş sertifika yanıtını alıyorum dolayısı ile yükleyemiyorum, yardımcı olursanız sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

benim sorunum daha baştan geliyo explore yüklediğimde süresi geçmiş sertifika yanıtını alıyorum dolayısı ile yükleyemiyorum, yardımcı olursanız sevinirim
 
badoglu21

badoglu21

Üye
hellocarbide kurulamıyor süresi geçmiş sertifika diyor :S
 

es026

Üye
Bilader sağolsasın ama bu hackleme yöntemimin versiyona göre kabul edilip edilmeyeceğini yazmamışsın.Ne dediysen harfiyen yaptım fakat sonrasında uygulama yüklemeye kalkınca Dosya Bozuk uyarısı veriyo tekrar soft format atmak zorunda kalıyorum.Vazgeçtim bu işlemi yapmaktan olmuyor çünkü.Telefonum N80 vede versiyon V 4.0632.0.38 ... Kimi arkadaşlar ise yok Sertifika hatası veryor diye yada saçma sapan sorular yazmış.Telefon tarihini 1 yada 2 yıl geri alınca Süresi geçmiş Sertifika hatası gibi hatalar vermeyecek.Tele bunlardan sonra birşey yükleyemiyorsanız *7370# yaparak soft format atacaksınız sorun kalkacak.Yedeklemeyi yapın yoksa rehber notlar vs gider.Yedeklemeyi ise PC Suiteden yedekle ikonunu tıklayarak usb bağlantısı ile yapacaksınız.
 

cengiz.semiz

Üye
n95 kullanıyorum hello carbide ve modo yu yükledim ancak c:/sys klasörünün alt klasörleri yok yani içinde BIN diye klasör yok installer.exe yi yükleyemiyorum.Acil yardım
 

drummer_bjk

Üye
aynen arkadaşlar xplore veya hellocarbide yükleyemiyorum ki hack yapayım hepsinde sertifika hatası veriyor.ne yapmalı?
 
kasatura52

kasatura52

Üye
HelloCarbide kurulmuyor süresi geçmiş sertifika hatası .S
 

cix_ewlat

Üye
kardes bu instalserver dosyasını açmıyo zaten dosya türünü tanımlayamıyo ki basında soru isareti var nasl olcak?
 
cennetbahcesi

cennetbahcesi

Üye
HelloCarbide programini calistirip Menu1 diyorum. Fakat hic bir soru cikmadan beni programdan atiyor. Yes ve No secenegi diye her hangi birsey gelmiyor. Bu yüzden de devam edemiyorum. Bunun sebebi nedir acaba bilen var mi?



[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Nokia şirketi System Hack(sistem klasörlerine erişim)sorununa çözüm buldu..yeni çıkan firmware uygulamalarını telefona yükleyince artık..eski yöntemler işe yaramıyor.Fakat bu yöntem Nokianın yeni çözümünede dur diyor.Kısaca bu basit system Hack yöntemini anlatıyorum.Bu basit işlemi yaptıktan sonra artık ''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor''gibi göz bozan mesajlar almayacaksınız

- Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.Eklentiden HelloCarbide_Maxicep.com ve installserver_FerreT eklentisini indirin,rardan çıkarın HelloCarbide telefona kurun.installserver.exe dosyasını ise Hafıza kartının ana dizinine atın.

- Xplore v1.22(sertifikalı)Dosya yöneticisini çalıştırın c:sys veya e: private klasörünü açmaya çalışın,açılmayacaktır.çünkü izniniz yoktur.işte biz bunu hackleyecez.. Xplore v1.22(sertifikalı) Programını kapatmayın arka plana(menü tusuna basarak arka plana alabilirsiniz) alın daha sonra lazım olacak

Xplore programında araçlar > ayarlar > gizli dosyaları göster > evet
ayarını uygulamadan, c:\sys dosyası gizlidir, göremezsiniz...


- HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin


-
Size Toplam 18 soru soracak hepsine yes deyin (bana 1 tek soru sordu :allalla: ) Alttaki resim gibi bi mesaj gelecek ve program otomatik olarak kapanacak.


- Bu işlem bittikten sonra hiç bir uygulamayı çalıştıramayacaksınız.Bu sebeple
Xplore v1.22(sertifikalı) programını kapatmayın arka planda bıraktık.Menü tuşuna uzunca basın Xplore dosya yöneticisini seçin. şimdi c:sys dosyasına erişim sağlamış olduk ve artık telefonumuz hacklendi..Şimdi installserver.exe dosyasını hafıza kartımıza atmıştık.installserver.exe dosyasını 2 tuşu ile kesin (xplore kısayol tuşudur) c:sys/bin/ klasörüne atın.aşağıdaki resimdeki gibi



- Ardından Xploreden Menü> araçlar > Cihazı yeniden başlat seçeneğine basın.



Ve artık cihazınız tam anlamıyla Hacklendi..artık Unsigned uygulamaları rahatlıkla yükleyecebileceksiniz..
''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' mesajlarına son :)

Fakat programın eksisi sadece bi kereye mahsus system klasörlerine erişiyorsunuz.eğer system klasörlerine erişmek istiyorsanız her defasında yukardaki işlemi her defasında tekrarlamalısınız ama mobil hack dahileri bunada çözüm bulmuşlar..

- Aşağıdaki işlem sadece sistem klasörlerine erişimi sağlar.unsigned programları yüklemek için yukarıdaki işlemi bir kereye mahsus yapmanız yeterlidir..

- ilk önce aşağıdan Modo_Maxicep.com_FerreT programını indirin ve rardan çıkarın ve hepsini telefonun hafıza kartına atın(rarın içinde modo.sis ve sys.zip vardır).. modo.sis programını yükleyin..xploreyi tekrar arka planda bırakın.yukarıdaki işlemleri tekrar yapın.sistem klasörlerine erişimi tekrar açın.Xplorer üzerinden sys.zip klasörünü zipten çıkartın içindekileri oldugu gibi c:sys klasörüne atın alttaki gibi bi uyarı gelecek tümünü üzerine yaz deyip değiştirin.ve cihaza Xplore üzerinden tekrar restart atın..



- Modo.sis telefona kurmuştuk Leftup die bi klasör oluşmuştur.girin ve modo programını çalıştırın ve artık sistem klasörlerine erişim kalıcı hale geldi



- Modo programını çalıştırıyoruz.aşağıda bir kaç örnek resim var



- artık bu işlemlerden birini gerçekleştirin .''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' gibi hata mesajları atmayın.Bunun için cer dosyasına sahip olmanız gerekmez..işlem oldukca basit..Kolay gelsin

Orginalden Alıntı:

PHP:
You need to install X-plore.
Now install HelloCarbide.sisx.
I installed both to Phone Memory.


Run X-plore.

Go to C: Try to access c:sys . . . It should do nothing.

DO NOT CLOSE X-plore.

Run HelloCarbide press Options: Menu1: you will see 'Done...probably', Click Yes and then it will crash.

Switch to X-plore.

Try again to access c:sys

It should work.

Now copy installserver.exe to c:sys/bin/

You need to restart your phone.

Now you can install any 'Unsigned' app without signing.


If you want continued access to hidden folders then install Modo.sis.

Do the hack, again.

Use X-plore to open Sys.zip then extract Sys folder to c:

When asked to overwrite click yes.

Reboot phone.

Now you can use Modo from Leftup folder in menu to view hidden folders.
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Beyler Sakın Denemeyin Çalışmıyor Boşuna Denemeyin Bu Eskidi Artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt