[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

skyusb

Üye
Benim n82 ye geçen gün v 31 0.016 versiyonunu yükledim. Hellocarbide de Menu1 e basınca program kapanıyor hemen. Yokmu bunun yeni yolu başka bi yöntemi???
 


e-71

Üye
slm arkadaslar benim telefonumda E71 ben hala sertifika olayini asamadim e71 olan arkadaslarimizdan ve sertifika sorununu cozen arkadaslarimizdan yardim bekliyorum lutfen...bir cok programi denememe ragmen dosya bozuk hatasi veriyor...
 
bias

bias

Üye
n95 denedim oldu n73 te birtürlü başaramadım
 
sokarus

sokarus

Üye
yok beyler günü gününe takip ediyorum daha bulamadım bir formul
 
bias

bias

Üye
n73 te işe yaramıyor- rotateme-ir remote yi hala yükleyemiyorum
 
kosovalı43

kosovalı43

Üye
sertifika sorununa son ewet kardeşimin verdiği anlatıma teşekkürler çok iyi okuyun arkadaşlar...N73 e uyguladım aynen.mükemmel bir paylaşım....
 

tigana

Üye
hiç denemeyin ben yaptım oldu ama telefonun anasını ağlatıyor sakın arkadaşlar teknik servislerle uğraşmayın bide
 
bias

bias

Üye
n73 te hala uygulama sağlayıcısıyla görüşün yazıyor pro yüklerken 10 defe yaptım nerdeyse bu işlemi olmuyor çözümü olan varmı(rotateme-yoyap) pro larını yükleyemiyorum

--------------- Ekleme ---------------

kosovalı n73 ne (rotateme)yi yüklüye biliyormusun

--------------- Ekleme ---------------

sorunu çözdüm arkadaşlar (sys klasörüne direk digilde için deki bin klasörüne kopyalayın)
 
By Kavak

By Kavak

Üye
arkadaşım dediklerinin hepsini yaptım carbide i yükledikten sonra teli restartladım ondan yüklemek istediğim tüm programlara dosya bozuk dedi ayrıca modo yu da yükledikten sonra menüde acmak istedim güvenlik nedeniyle izin verilmiyor dedi bu arada telim e50 yardımcı olursan sevinirim
 

fatihli

Üye
eyw kanka
 

nemene

Üye
Kardes cok sagol siz oldugunuz surece sırtımız yere gelmez emeginize saglık
 

basyan

Üye
arkadaslar bu hellocarbıde 6210 navıgatore olmuyor bana 1 soru bıle sormadı acınca hellocarbıdeyı menu 1 dedım ve kapandı 6210 hackleyen varmı
 
carantinas

carantinas

Üye
nasıl olmuyo ya n73 te denedim ve yaptım oluyor.. modo uygulamasında sys nin icine girebiliyorum sagol kardes ama bisey danıscam bu ne ise yaradı simdi en sonda cer sertifikasına sahip olman gerekiyor diye bisey yazmıssın acıklarmısın.. simdi ben her uygulamayı rahatlıkla yukleyebilirmyiim sertifika sorunu olmadan asıl onemli olan o..

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadslar carbide de soruya yes deyince kendi saten otomatik kapanıor program anlatımı dikkatli okuyun lutfen arkadas saten program kendini kapatcak demis..
 
neco_53

neco_53

Üye
kardeşim senin versiyon hangisi yeni versiyonda olmuyor sanırım bu işlemi bende eski versiyonda yapmıştım olmuştu şuan beklemedeyim
 
bias

bias

Üye
neco kardeş telefonu sattım hatırlamıyorum şimdi versiyonunu n73 kullanıyorum şuan n73 te sorunu çözdüm herşeyi yükleye biliyorum.
 

tosunn34

Üye
slm arkadaşlar ben N95 kullanıyorum tele format attım daha sonra yüklediğim programları yükleyemez oldum uğraşırken buldum sorunu tesadüfen bir sitide gezerken APSServer v2 yi yükledim sorun ortadan kalktı güncelleme hatası olmuyor artık.

--------------- Ekleme ---------------

slm kardeş bende de N95 var format attım tele hiçbişey yükleyemez oldum forumda denilinleri yaptım yine kar etmedi formattan önce tel hafıza yedeklememiştim tabi en büyük hata bu oldu tesadüfen bir sitede gezerken APSServer v2 ,NSysInfo,drm common solutions yükledim sorun halloldu ,ama hengisinden halloldu bilmiyorum büyük ihtimalle appserver v2 den düzeldi sende dene ve cevap yaz
 

sunlight

Üye
ya arkadaşlar telefonuma psiloc arabic ******* by bindpa prosunu yüklemek istedim 10 gündür uğraşıyorum bir türlü şu sys bin olayını aşamadım secmanı kullanarak yapmaya çalıştım en donunda unkown device deyip hata verdi sonra secmanı cebe yükleyerek yapmaya çalıştım daha önce oluyorken sonra pro cepte açılmadı acaba diyorum cebi güncelledim pc suitle ondanmı olmuyor N95 8GB v 31.0.015 RM-320 kullanıyorum. ya bi çare bulusanız çok makbule geçer boşunamı aldık bu telefonu :) parayla sertifika alsam psiloc prolarını yükleyebilirmiyim eğer yükleyebiliyorsam nasıl ve nerden sertifika alabilirim. şimdiden teşekkürler. emeğinize sağlık.
 

asifaruk

Üye
Ya Allah senden razı olsun kardeş . Yalnız bişey sorcam.. Hani bi kereye mahsus diyoduya.. Hala o geçerli mi. Yani yine bi kereye mi mahsus.. Bi de bu modo programını kaldırsam bişey olur mu? X plore den ulaşabilirmiyim bu private dosyalarına.. Nolur cwp yaz...[email protected]
 

woflrain

Üye
dostum bende n95 v31 durumda ve HelloCarbide programını açınca menu 1 i tıkladıgımda hiçbirşey sormuyor ve kapanıyor program hala sys dosyasını acamadım yardım lütfen


--------------- Ekleme ---------------

dostum bende n95 v31 durumda ve HelloCarbide programını açınca menu 1 i tıkladıgımda hiçbirşey sormuyor ve kapanıyor program hala sys dosyasını acamadım yardım lütfen
[email protected] mail adresim
 
neco_53

neco_53

Üye
atılan başlığa sahip çıksan iyi olur insanlari boş yere uğraştırma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt