slm arkadaşlar ben N95 kullanıyorum tele format attım daha sonra yüklediğim programları yükleyemez oldum uğraşırken buldum sorunu tesadüfen bir sitide gezerken APSServer v2 yi yükledim sorun ortadan kalktı güncelleme hatası olmuyor artık.
--------------- Ekleme ---------------
slm kardeş bende de N95 var format attım tele hiçbişey yükleyemez oldum forumda denilinleri yaptım yine kar etmedi formattan önce tel hafıza yedeklememiştim tabi en büyük hata bu oldu tesadüfen bir sitede gezerken APSServer v2 ,NSysInfo,drm common solutions yükledim sorun halloldu ,ama hengisinden halloldu bilmiyorum büyük ihtimalle appserver v2 den düzeldi sende dene ve cevap yaz