uygulamayı n95 te denedim süper calıştı çok teşekürler . fakat n82 de denedim hello carcide kurdum fakat gösterildiği gibi yaptıgımda . yanı menü1 girince soru sormuyor dırekt uygulamadan cıkıyor. baska türlu nasıl ulasabılırım c / sys / bin dosyasına . baska bir yolu varmıdır . bir yardımcı olursanız sevinirim.