[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
liseliasi

liseliasi

Üye
öncelikle tşk ler
ben 6120c kullanıyom ya şimdiye kadar bu sertifika konusu hakkında ne kadar yol denediysem olmadı bu senın gösterdiğin yoluda denedim herşeyi aynen yapıyorum hata vermiyo hepsi dediğin gibi oluyo ama proğram kurmaya kalkınca telefon sertifika hatası veriyo simdi 7370 yapıp bi daha denicem
 


erhansiperli

erhansiperli

Üye
evet harikasınız paylaşım için sağolun
ben aynen dediğiniz gibi yaptım ama
sanırım modo nun olmaması benim hatam
çünkü; sayenizde ilk defa sys klasörlerine girdim
ve fırsat bu fırsat
dün adobe reader ve pdf programlarını yüklemiştim
ama paylaşımı yapan arkadaş sertifikalandırmamız gerektiğini söylemişti
yapmadım
ve bu programlar benden lisans istiyordu
sayenizde başardım
sys klasöründen her şeyi halettim
çok sağolun

--------------- Ekleme ---------------

Kardes N73 te denedim olmuyo modo sis i yuklmeye kdar hersy tamam ama onu yuklmek isteyince tel donup kalıyo menu tsundan cikiom baska biyer acmak istiom olmuyo dosya yön.side acilmiyo tıklaynca hersy atiyo bu is pc suite takılyken mi olcak ayrıca hello carpidenin ikonu yüklüyken gözükmüo kapayıp acınca hersey düzelio hello car.ye girince yine hersey atıyo yardım lütfen
s.a ben n73 te yaptım bazı noktaları atlamış olmasın
şu anda sys dosyalarına erişebiliyorum
ama biraz kurcaladım
istersen daha sonra anlatırım
paylaşım yapanlara teşekkür ediyorum
sayenizde bazı programların lisans larını sildim programlar fuul oldu
tekrar sağolun:yuru
 

burakmedya

Üye
[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Nokia şirketi System Hack(sistem klasörlerine erişim)sorununa çözüm buldu..yeni çıkan firmware uygulamalarını telefona yükleyince artık..eski yöntemler işe yaramıyor.Fakat bu yöntem Nokianın yeni çözümünede dur diyor.Kısaca bu basit system Hack yöntemini anlatıyorum.Bu basit işlemi yaptıktan sonra artık ''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor''gibi göz bozan mesajlar almayacaksınız

- Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.Eklentiden HelloCarbide_Maxicep.com ve installserver_FerreT eklentisini indirin,rardan çıkarın HelloCarbide telefona kurun.installserver.exe dosyasını ise Hafıza kartının ana dizinine atın.

- Xplore v1.22(sertifikalı)Dosya yöneticisini çalıştırın c:sys veya e: private klasörünü açmaya çalışın,açılmayacaktır.çünkü izniniz yoktur.işte biz bunu hackleyecez.. Xplore v1.22(sertifikalı) Programını kapatmayın arka plana(menü tusuna basarak arka plana alabilirsiniz) alın daha sonra lazım olacak

Xplore programında araçlar > ayarlar > gizli dosyaları göster > evet
ayarını uygulamadan, c:\sys dosyası gizlidir, göremezsiniz...


- HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin


-
Size Toplam 18 soru soracak hepsine yes deyin (bana 1 tek soru sordu :allalla: ) Alttaki resim gibi bi mesaj gelecek ve program otomatik olarak kapanacak.


- Bu işlem bittikten sonra hiç bir uygulamayı çalıştıramayacaksınız.Bu sebeple
Xplore v1.22(sertifikalı) programını kapatmayın arka planda bıraktık.Menü tuşuna uzunca basın Xplore dosya yöneticisini seçin. şimdi c:sys dosyasına erişim sağlamış olduk ve artık telefonumuz hacklendi..Şimdi installserver.exe dosyasını hafıza kartımıza atmıştık.installserver.exe dosyasını 2 tuşu ile kesin (xplore kısayol tuşudur) c:sys/bin/ klasörüne atın.aşağıdaki resimdeki gibi



- Ardından Xploreden Menü> araçlar > Cihazı yeniden başlat seçeneğine basın.



Ve artık cihazınız tam anlamıyla Hacklendi..artık Unsigned uygulamaları rahatlıkla yükleyecebileceksiniz..
''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' mesajlarına son :)

Fakat programın eksisi sadece bi kereye mahsus system klasörlerine erişiyorsunuz.eğer system klasörlerine erişmek istiyorsanız her defasında yukardaki işlemi her defasında tekrarlamalısınız ama mobil hack dahileri bunada çözüm bulmuşlar..

- Aşağıdaki işlem sadece sistem klasörlerine erişimi sağlar.unsigned programları yüklemek için yukarıdaki işlemi bir kereye mahsus yapmanız yeterlidir..

- ilk önce aşağıdan Modo_Maxicep.com_FerreT programını indirin ve rardan çıkarın ve hepsini telefonun hafıza kartına atın(rarın içinde modo.sis ve sys.zip vardır).. modo.sis programını yükleyin..xploreyi tekrar arka planda bırakın.yukarıdaki işlemleri tekrar yapın.sistem klasörlerine erişimi tekrar açın.Xplorer üzerinden sys.zip klasörünü zipten çıkartın içindekileri oldugu gibi c:sys klasörüne atın alttaki gibi bi uyarı gelecek tümünü üzerine yaz deyip değiştirin.ve cihaza Xplore üzerinden tekrar restart atın..



- Modo.sis telefona kurmuştuk Leftup die bi klasör oluşmuştur.girin ve modo programını çalıştırın ve artık sistem klasörlerine erişim kalıcı hale geldi



- Modo programını çalıştırıyoruz.aşağıda bir kaç örnek resim var



- artık bu işlemlerden birini gerçekleştirin .''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' gibi hata mesajları atmayın.Bunun için cer dosyasına sahip olmanız gerekmez..işlem oldukca basit..Kolay gelsin

Orginalden Alıntı:

PHP:
You need to install X-plore.
Now install HelloCarbide.sisx.
I installed both to Phone Memory.


Run X-plore.

Go to C: Try to access c:sys . . . It should do nothing.

DO NOT CLOSE X-plore.

Run HelloCarbide press Options: Menu1: you will see 'Done...probably', Click Yes and then it will crash.

Switch to X-plore.

Try again to access c:sys

It should work.

Now copy installserver.exe to c:sys/bin/

You need to restart your phone.

Now you can install any 'Unsigned' app without signing.


If you want continued access to hidden folders then install Modo.sis.

Do the hack, again.

Use X-plore to open Sys.zip then extract Sys folder to c:

When asked to overwrite click yes.

Reboot phone.

Now you can use Modo from Leftup folder in menu to view hidden folders.
YÖNTEM ÇALIŞIYOR..... YÜKLERKEN DİKKAT EDİLECEKLER...
1- installserver.exe yi dikkatsizlikten dolayı "c:sys/bin/"yerine "E:sys/bin/" e yukleyenler olmuş sanırım "e:sys/bin/" e yüklerseniz telefonunuzda problem varmış gibi kilitlenir.
arkadaşlar ben N82 kullanıyorum. uzun zamandır sertifika problemleriyle uğraşıyordum. Ferret sağolsun. yöntem çalışıyor. çalışmıyor diyenlerin sanırım yiklemede problemleri oluyor. Ferret in anlattıklarını satır satır ve doğru yapsınlar mutlaka çalışıyor. dosyaları kopyaladığınız yerlere ve program sürümlerine dikkat ediniz. teşekkürler.
 

ysfysf123

Üye
n73 te de sorunsuz calısıyor cok saol FerreT !!
 

ginfa

Üye
sana ne kadar teşekkür etsem az kardeşim n73 te yaptım sorunsuz oldu yapamayan arkadaşlara şaşıyorum doğrusu
 
penguen22

penguen22

Üye
kardeş ya kafayı yicem telefonum E51 ve ben daha işin başında tökezledim X-Plore yüklerken sertifika hatası verdi 2 tane farklı dosya vardı ikisinide denedim olmuyo lütfen yardım et :( :?
 

bilgekralll

Üye
ole yaptım dosya bozuk diyo bu sefer n80
 

nefreeet_10

Üye
abi senden ALLAH razı olsun :) senin sayende kanseri yendim:)
 

ruzgar_70

Üye
aynısı abi bndede i450 aynı hata menu1 i seçiyombişey olmuyo dump u seçince bi soru geliyo ok diom programdan çıkıyo ama sys yi falan hack yapmıyo installserverı atınca izin vermiyo samsung diemi böyle lütfen yardım beyler


kardeş bende i450 için uygun programın linkini veriyorum burda anlatılanların aynısını yapacaksın ama yaparken bu linkteki programları kullan olurr.........
arkadaşlar birde bu i450 de n-gage kurulumunu yapıyorum ama oyunlar çalışmıyor sürekli hata veriyor bilgisi olan varasa yardımcı olabilir mi teşekkürler

 

XMEN47

Üye
kardeş çok sağol bitane yaptım oldu harika bişey hata falan yok teşekkürler
ve bende de 1 defa sordu :)
 
ziya68

ziya68

Üye
ardaslar ben N95 8GB kullaniyorum c:sys ve e: private yok telde Format atmayi düsünüyorum
ama tlf türkce yüklettim formattan sonra kalirmi silinirmi tabi hafiza kartindakilerde bir arkadasimiz beni aydinlatirsa sevinirim:(:(
 

zaribin

Üye
kardşim tekrar ellerine sağlık:yuru

--------------- Ekleme ---------------

benim tel n95 8gb canavargibi çalışıyor:nargile:
 
zezu_5

zezu_5

Üye
Arkadaşlar Hepinizin YAzılarını Okudum Herkes Evet Yapmış Şu Sertifika Sorununu

Bende Kendime Ait Olan n95 8gb Telefonumu Hackledim + Olarak 2 Arkadaşımın Tellerinide Yaptım Ama Şuan kendi telime format attım dünden bu yana uraşıyorum aynı işlemi secmanle'de yapıyorum fakat NOKMOTE programını Açmıyor Simge Var Fakat Açmıyor

FerreT Arkadaşım Yardımcı Olursan Sevinirim Seni Ekledim Msnden. Umarm En Kısa Zamanda Yardımcı Olursun....
 

KELEBEK60

Üye
yüklemede dosya bozuk diyo acil yardım himmet sende dostum

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar beni duyan yokmu üstteki soruma bi cevap
 
sanerepla

sanerepla

Üye
burdada millet kan ağlıyor..

Sorun şu n96 kullanıyorum HelloCarbide e girince hic bir ekran gelmiyor optionstan menu1diyincede programdan cikiyor..

yardımınızı rica ediyorum..

Teşekkürler..
 

cakmakalper

Üye
kardeş bende i450 için uygun programın linkini veriyorum burda anlatılanların aynısını yapacaksın ama yaparken bu linkteki programları kullan olurr.........
arkadaşlar birde bu i450 de n-gage kurulumunu yapıyorum ama oyunlar çalışmıyor sürekli hata veriyor bilgisi olan varasa yardımcı olabilir mi teşekkürler



kardeş Allah Razı olsun 1 aydır düzeltemiyordum şu sorunu program fln atamıyordum çok saolasın oldu bu sefer :yuru:oke:
i450 denendi çalışıyor i450 sertifika sorununu halledemeyenler oluyor deneyin
 

pain

Üye
N96da HelloCarbide menu1 i seçnce program kapanıyor yok mu bunun bir çözümü yada n96 için başka yöntem bilen var mı
 

hackersamet_112

Üye
sayın arkadaşlar samsung i550 de deniyorum fakat hello kerbide de menu1 diyince hiç bir şey gelmiyor birisi bi yardımcı olsa olmazmı allah rızası için kafayı yiyecem
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
arkadaşar hellocarbide açıyorum yes diyorum sonra dediği gibi program kapanıyor.. sonra x-plore açıyorum ama yinede sys gözükmüyor..(n81)
 

lycos2

Üye
Nokia e71de bu yöntem işe yarıyordu.
Sisteme yeni bir güncelleme yaptırdım.
Şu anda hellocarbide işe yaramıyor.
menu1 deyince program otomatik olarak kapanıyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt