yahu kac saattir uğrasıyorum n78 telefonum var olmuyor her sey tamam ama hellocarbide programında menu1 yapıyorum geri ekrana donuyor beklıyorum hıc bır sey olmuyor bır turlu anlatılan soru bolumu ekrana gelmıyor ne yapmak lazım acaba benmı yanlıs yapıyorum yoksa telefondamı bır sorun var