[YENİ] The Amazing Spider-man Apk

Sponsorlu Bağlantılar

ilyasucan

ilyasucan

Üye
arkadaşlar aplyi kurun ve açmayın bu adresten sd dosyalarını indirin üsttekileri ve hafıza kartı android data içine kopyalatın 3 part halinde indiriceksiniz birleşince 1.3 gb oluyor ben yaptım şuan oynuyorum kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar apyi kurun ve açmayın bu adresten sd dosyalarını indirin üsttekileri
ve hafıza kartı android data içine kopyalatın 3 part halinde indiriceksiniz birleşince 1.3 gb oluyor ben yaptım şuan oynuyorum kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar anlattığım şekilde oyunu oynayabilirsiniz internet bağlantısı gerektiryor galiba benim wi-fi açıkken çalıştı yani internet paketiniz yada wi-fi bağlanmış olmanız gerekiyor inş yardımcı olabilmişimdir.
arkadaşlar apkyi kurun ve açmayın bu adresten sd dosyalarını indirin (YÖNTEM 1 DEKİ DOSTALARI 3 PART HALİNDE 1. PARTI AÇIN KENDİ BİRLEŞTİRİYOR VE 1.3 GB OLUYOR)
ve hafıza kartı android data içine kopyalayın kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar anlattığım şekilde oyunu oynayabilirsiniz internet bağlantısı gerektiryor galiba benim wi-fi açıkken çalıştı yani internet paketiniz yada wi-fi bağlanmış olmanız gerekiyor inş yardımcı olabilmişimdir.
arkadaşlar apkyi kurun ve açmayın bu adresten sd dosyalarını indirin (YÖNTEM 1 DEKİ DOSTALARI 3 PART HALİNDE 1. PARTI AÇIN KENDİ BİRLEŞTİRİYOR VE 1.3 GB OLUYOR)
ve hafıza kartı android data içine kopyalayın kolay gelsin
 


galaxy note

Üye
Nasil yeni klasor mu kurcaz bunu ismi ne olcak bide bnde ok starting yazio sonra acilmiyo nasil olcak karsim et krdes lutfwn
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ne lanet oyunmuş be arkadaş allah kahretsin şu Gameloftu uğraşmıcam yeni versiyon çıkana kadar. Titanium Backup yapılan yöntemi bile denedim gene olmadı insaf artık uğraşmıcam.
 
ilyasucan

ilyasucan

Üye
http://www.maxicep.com/android-oyun...laxy-s2-telefonumdan-alinma-ss-li-664801.html
BU LİNKTEN PARTLARI İNDİR APK Yİ İNDİR KUR AMA AÇMA İNDİRDİĞİN 3 TANE PART OLUCAK 1. PARTI ZİPTEN ÇIKART ZATEN O HEPSİNİ BİRLEŞTİRİYO VE Bİ KLASÖR OLARAK ÇIKARTIYO BOYUTU 1.3 GB ONU TELEFONUN HAFIZA KATRINDAKİ ANDROİD/DATA KLASÖRÜNÜN İÇİNE KOPYALA VE OYNA BU KADAR HEPSİ

- - - Eklendi - - -

VE Wİ-Fİ İNTERNET BAPLANTIN OLMASI GEREKİYO YOKSA AÇILMAZ OYUN
 

evo_24

Üye
Paylaşım için teşekkürler.Samsung galaxy ace 5830i'de çalışır mı?
 
ilyasucan

ilyasucan

Üye
kardeş dene dicem ama büyük ihtimalle çalışmaz yada çok kasar
 
HasimSahin

HasimSahin

Üye
:tşk:
 

wete55

Üye
ben yükledim oldu.konuya açıklık getireyim.önce 1. sayfadan şu 3 partlık sd yi indiriyorsunuz(pc den) .hangi apkyi kullandığınız farketmez.sonra dosyaları çıkartıyorsunuz.com.böyle bir dosya oluşacak (com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM)onun içinde bir dosya var onun içindede .obb uzantılı olan. .obb uzantılı dosyanın en sonunda olan .obb yi .zip olarak değiştiriyorsunuz winrar dosyası ortaya çıkıyor.(main.108.com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM adlı dosya)bu dosyanın içindekileri başka dosyaya atmadan kopyalayıp android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM/files klasörüne atın.apkyi kurun wifi açık olsun.oyun çalışıcaktır.(şuna dikkat edin rar dosyasının içindeki dosyaları başka klasör içinde filese atmayın.)
 

yuzmemak

Üye
ben yükledim oldu.konuya açıklık getireyim.önce 1. sayfadan şu 3 partlık sd yi indiriyorsunuz(pc den) .hangi apkyi kullandığınız farketmez.sonra dosyaları çıkartıyorsunuz.com.böyle bir dosya oluşacak (com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM)onun içinde bir dosya var onun içindede .obb uzantılı olan. .obb uzantılı dosyanın en sonunda olan .obb yi .zip olarak değiştiriyorsunuz winrar dosyası ortaya çıkıyor.(main.108.com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM adlı dosya)bu dosyanın içindekileri başka dosyaya atmadan kopyalayıp android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM/files klasörüne atın.apkyi kurun wifi açık olsun.oyun çalışıcaktır.(şuna dikkat edin rar dosyasının içindeki dosyaları başka klasör içinde filese atmayın.)

slm, ve teşekkürler

bu yöntem ile sony tablette de çalıştı. Acaba batman de bu ymntem ile çalışır mı?
 

wete55

Üye
belki olabilir sen dene kardeş olursa haber ver
 

maddock

Üye
Teşekkürler...
 
Jelly Bean

Jelly Bean

Üye
:tşk:
 
onlinq

onlinq

Kapalı Hesap
:tşk:
 
MaxiFan

MaxiFan

Üye
Öncelikli Olarak!!

1-Partları Zip Haline Çeviriyoruz
2-Boş bir klasör açıyor ve> 1.Zipin içindekileri boş klasöre atıyoruz ! Sonra 2.Zipin İçindekileri Boş Klasöre Atıyoruz Ve3.Zipi Boş Klasöre Atıyoruz

3-Birleştirtiğimiz Yeni hazırladığımız Dosyanın İÇİNDEKİLERİ ((sadece içindekileri)) SD Karttaki Gameloft klasörünün içindeki Games Klasörüne kopyalıyoruz (Eğer SD de Gameloft/Games Klasörü Yoksa Siz Bir Klasör Oluşturun)

APK en son kurup Wifi Açık Olarak Oyuna Giriyoruz

Samsung Galaxy W Çalıştı

Videoyu İzleyin
 
Remember Me

Remember Me

Üye
:tşk:
 

parmaksiz27

Üye
ben yükledim oldu.konuya açıklık getireyim.önce 1. sayfadan şu 3 partlık sd yi indiriyorsunuz(pc den) .hangi apkyi kullandığınız farketmez.sonra dosyaları çıkartıyorsunuz.com.böyle bir dosya oluşacak (com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM)onun içinde bir dosya var onun içindede .obb uzantılı olan. .obb uzantılı dosyanın en sonunda olan .obb yi .zip olarak değiştiriyorsunuz winrar dosyası ortaya çıkıyor.(main.108.com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM adlı dosya)bu dosyanın içindekileri başka dosyaya atmadan kopyalayıp android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM/files klasörüne atın.apkyi kurun wifi açık olsun.oyun çalışıcaktır.(şuna dikkat edin rar dosyasının içindeki dosyaları başka klasör içinde filese atmayın.)


adam king beyler 1 haftadır yapamıyordum bu yöntemle yaptım galacy ace 2 de sorunsuz çalıştı kasma yok.emeğe saygı kardeşim saol
 

connection123

Üye
:tşk:
 

MURAT16MURAT

Üye
bn indirdiğim 1 gb yi gçiyodu idirdim fakat 600 bu oynun sd dosyası değiil bnce yanlış olmuş bu arkdaşım

- - - Eklendi - - -

pardon buymuş ddniz gibi ypnca o boyuta geldi
 

speactor

Üye
Apk kurun oyunu açmadan sd kopyalayın açmıyorsa titanıum backupla yedek alın tekrar geri yükleyin veri +apk çalısır ben sorunsuz oynuyorum
 
geneluye

geneluye

Üye
v1.1.4 mod versiyonu bulamıyorum internette koyarsanız çok sevinirim
 


Üst Alt