Yeni telefon alacağım yardım

Sponsorlu Bağlantılar

lolaman

lolaman

Üye
Samsungun o sabit tasarımı olmasaydı dünya pazarında 2.olamazdı(1.Apple) galiba :D
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
iyi güzelde gioya baktım pek hoşuma gitmedi gerçi ekranını mahvetmiş arkadaş ondan olabilir :D 603 kullanan var mı hiç onların görüşleri daha faydalı olurdu
Ben 603'ün siyahını kullanıyorum. Cahillerin yorumlarını başta okudum zaten öncelikle Ace ve Gio 603ten üstün değildir. Telefondan anlayan herkes bilir bunu. Neyse konuya dönelim 603'de 1000 nit parlaklık ClearBlack ekran var güneş ışığında bile net görüntü verir. Siyah modelini tavsiye ederim son derece şık. 5 mp kamerası gayet güzel çekiyor fixed focus işe yarıyor. 720p hem de 30 fps'de HD video çeken telefon zaten 640x360 çözünürlüğünde de Gioyu da Ace'i de rezil edicek performans veriyor. En başta 1 ghz işlemcisi var telefonun kullanmadan atıp tutuyorlar sen onlara bakma 603 al için rahat olsun. Son olarak Ace ve Gio'da olmayan USB On the Go, TV çıkışı ve geleceğin teknolojisi NFC var. Bilgisizlik kötü bişey tabi hala daha Ace'i ve Gio'yu üstün tutanlar var.

----------Eklendi @ 19:43:58 ---------- Yazıldı @ 19:41:05 ----------

x5 in giodan farkı yok mu? 3.8 inç 480x800 ekran - 512 mb ram - 800 mhz snapdragon işlemci(gionun 800 mhz işlemcisinden daha iyi) - 1500 mah batarya- 5 mp led flash autofocus kamera 720p HD video kaydı (2.3 le video ve kamera kalitesi çok yükseldi)- flashplayer 11.1-adreno 205 ekran kartı vb... dahada fark yok diyosanız diyecek bişey yok...


550-600 arası en iyi telefon ideos x5 tir ve rakibide yok zaten o fiyata... 603 kullanmadım ama tek artısı eski mimarili 1 ghz işlemcisi...
burada karılaştırmalarda var

Tek artısı 1 ghz işlemcisi değil+NFC+USB On the go+Clearblack+1000 nit parlaklık şimdilik aklıma gelen bunlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çamaçıkan
lolaman

lolaman

Üye
Nokia iyi bir marka olmasayaydı batmanın eşiğinde olmazdı.O yüzden VERTU adlı modelini başka bir markaya sattı öyle değilmi?
 
baranselona

baranselona

Üye
Ben 603'ün siyahını kullanıyorum. Cahillerin yorumlarını başta okudum zaten öncelikle Ace ve Gio 603ten üstün değildir. Telefondan anlayan herkes bilir bunu. Neyse konuya dönelim 603'de 1000 nit parlaklık ClearBlack ekran var güneş ışığında bile net görüntü verir. Siyah modelini tavsiye ederim son derece şık. 5 mp kamerası gayet güzel çekiyor fixed focus işe yarıyor. 720p hem de 30 fps'de HD video çeken telefon zaten 640x360 çözünürlüğünde de Gioyu da Ace'i de rezil edicek performans veriyor. En başta 1 ghz işlemcisi var telefonun kullanmadan atıp tutuyorlar sen onlara bakma 603 al için rahat olsun. Son olarak Ace ve Gio'da olmayan USB On the Go, TV çıkışı ve geleceğin teknolojisi NFC var. Bilgisizlik kötü bişey tabi hala daha Ace'i ve Gio'yu üstün tutanlar var.

----------Eklendi @ 19:43:58 ---------- Yazıldı @ 19:41:05 ----------


Tek artısı 1 ghz işlemcisi değil+NFC+USB On the go+Clearblack+1000 nit parlaklık şimdilik aklıma gelen bunlar.

ve 690 lira? 100 lira fazla verip daha küçük ve düşük çözünürlüklü ekran-flaşsız kamera-340 mb rom lu telefon al diyosun... 1000 nit parlaklık demişsin sürekli 1000 nit te kullanınca batarya ne hale geliyor acaba?
 
qsaw

qsaw

Üye
x5 in giodan farkı yok mu? 3.8 inç 480x800 ekran - 512 mb ram - 800 mhz snapdragon işlemci(gionun 800 mhz işlemcisinden daha iyi) - 1500 mah batarya- 5 mp led flash autofocus kamera 720p HD video kaydı (2.3 le video ve kamera kalitesi çok yükseldi)- flashplayer 11.1-adreno 205 ekran kartı vb... dahada fark yok diyosanız diyecek bişey yok...


550-600 arası en iyi telefon ideos x5 tir ve rakibide yok zaten o fiyata... 603 kullanmadım ama tek artısı eski mimarili 1 ghz işlemcisi...
burada karılaştırmalarda var

:nono:Sadece işlemcimi

1ghz işlemci ygulamalarınız ve oyunlarınız için daha güçlü ve hızlı bir işlemci ,hafiflik ,daha küçük boyut sayesinsde rahat taşınabilirlik ,çok daha hızlı veri aktarımı v3.0 bluetooth
,OTG ,radyo var ,çok daha parlak led ekran teknolojisi ,daha fazla batarya gücü
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Yahu o özellikleri napalım android olduktan sonra parlaklıkmış otgymiş tv çıkışıymış önemli değil bunlar
 
lolaman

lolaman

Üye
Adam sizin yüzünüzden telefon almaktan vazgeçecek neredeyse :D
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
ve 690 lira? 100 lira fazla verip daha küçük ve düşük çözünürlüklü ekran-flaşsız kamera-340 mb rom lu telefon al diyosun... 1000 nit parlaklık demişsin sürekli 1000 nit te kullanınca batarya ne hale geliyor acaba?
512 MB RAM, 1 GB ROMlu 603 her türlü çin malı X5ten üstün X5'in de kamera lensinin ne kadar kaliteli olduğu(!) biliniyor ayrıca Batarya performansı da iyi merak etme ;)

----------Eklendi @ 20:32:23 ---------- Yazıldı @ 20:31:39 ----------

Yahu o özellikleri napalım android olduktan sonra parlaklıkmış otgymiş tv çıkışıymış önemli değil bunlar
Yemişim androidini herşey oyundan ibaret değil bunu anlatmaya çalışıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Nokiacıydım ama şu belleyi.çıkarmayıp insanları bekletmesinden sıkıldım androide geçmek en doğrusu.

----------Eklendi @ 20:36:09 ---------- Yazıldı @ 20:33:45 ----------

Benim için oyun önemli senin için değilse de amacına uygun telefon almışın hayırlı olsun eğer nokia symbianı geliştirirse mağazayıda falan bende 603 alırım çok hoşuuma gidiyo ancak bu gidişle nokianın yüzüne bakmam
 
lolaman

lolaman

Üye
Nokia 10 seneye kalmaz iflas eder benden söylemesi.Öyle batmış bir şirket.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Sana katılmıyorum 2016 da batar
 
lolaman

lolaman

Üye
Bende zaten 10 seneye kalmaz dedim senin verdiğin tarih doğru olabilir.Zaten Android 4.0 çıkınca millet nokia mağzasının önünden geçmez Nokia da fiyatları düşürür ve son adım olarak batar.İflas etmeden önce N8 500 tl ye düşecek ve bende hemen alacagım :D destek için değil ama sonuçta şimdiki telefonumdan iyidir.Nokia batar kesin batmaması için beleş telefon dağıtıp milleti kendine çekmesi gerek bu da zor biraz gerçi beleşe N8 verseler bende giderdim ne yalan söyleyeyim ama senin dediğin gibi 2016 da batar kesin o batınca diğer firmalar tavan yapacak çok satmaya başlayacak ve onlarda fiyatları düşürecek sonra yeni modeller ve bakmışız ki hayat devam ediyor.Nokia bunu hak etti zaten bi belle için insanları ne kadar bekletti neredeyse 1 yıl olacak çok yalancı ve fırsatçı bir şirket geçen adam telefonunun sim yerine hafıza kartı kaçmış servise göndermiş adam yapmışlar yollamışlar ama hafıza kartını yollamamışlar işte nokia bu kadar cahil ve fırsatçı bir şirket bundan sonra asla ve asla nokia almayacağım...
 
Çamaçıkan

Çamaçıkan

Üye
    Konu Sahibi
hepinize özellikle beklediğim cevapları veren The Dark Knight'a teşekkür ederim. 603'te karar kıldım. Androidin kullanışı ve görünüşü o kadar canlı gelmiyor bana zaten kendimi bildim bileli nokiadayım :ehe
 
lolaman

lolaman

Üye
Nokia batınca el salla olurmu :bye2:
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
hepinize özellikle beklediğim cevapları veren The Dark Knight'a teşekkür ederim. 603'te karar kıldım. Androidin kullanışı ve görünüşü o kadar canlı gelmiyor bana zaten kendimi bildim bileli nokiadayım :ehe
Rica ederim yalan yanlış bilgilerin etkisinde kalmamana sevndim şimdiden hayırlı olsunn
 
lolaman

lolaman

Üye
Elbette bir kaç sene sonra görüşürüz bakalım kimin firması batacak kimin firması yoluna devam edecek.Nokia androide geçmezse merkez binasını taşlarlar..
 
Türe

Türe

Üye
üstüne 100 koy wave 2 al :oke:
 
lolaman

lolaman

Üye
Adam haklı nokia almada ne alırsan al hem bada 2 geldimi tatından yenmez.
 
qsaw

qsaw

Üye
Bende zaten 10 seneye kalmaz dedim senin verdiğin tarih doğru olabilir.Zaten Android 4.0 çıkınca millet nokia mağzasının önünden geçmez Nokia da fiyatları düşürür ve son adım olarak batar.İflas etmeden önce N8 500 tl ye düşecek ve bende hemen alacagım :D destek için değil ama sonuçta şimdiki telefonumdan iyidir.Nokia batar kesin batmaması için beleş telefon dağıtıp milleti kendine çekmesi gerek bu da zor biraz gerçi beleşe N8 verseler bende giderdim ne yalan söyleyeyim ama senin dediğin gibi 2016 da batar kesin o batınca diğer firmalar tavan yapacak çok satmaya başlayacak ve onlarda fiyatları düşürecek sonra yeni modeller ve bakmışız ki hayat devam ediyor.Nokia bunu hak etti zaten bi belle için insanları ne kadar bekletti neredeyse 1 yıl olacak çok yalancı ve fırsatçı bir şirket geçen adam telefonunun sim yerine hafıza kartı kaçmış servise göndermiş adam yapmışlar yollamışlar ama hafıza kartını yollamamışlar işte nokia bu kadar cahil ve fırsatçı bir şirket bundan sonra asla ve asla nokia almayacağım...
androidi savunurken profil resmin çok çarpıcı oluyor

----------Eklendi @ 21:00:50 ---------- Yazıldı @ 20:59:28 ----------

hepinize özellikle beklediğim cevapları veren The Dark Knight'a teşekkür ederim. 603'te karar kıldım. Androidin kullanışı ve görünüşü o kadar canlı gelmiyor bana zaten kendimi bildim bileli nokiadayım :ehe
şimdiden hayırlı osun symbian android takıntın yoksa güzel tel bende şahsen galaxy ace yi android in görünüşü yüzünden almadım hiç beğenmedim
 
  • Beğen
Tepkiler: serseryy44 ve Silinen Üye 737108


Üst Alt