Yeni telefon alacağım yardım

Sponsorlu Bağlantılar

qsaw

qsaw

Üye
Nerede lolaman orada polemik ! Adam size görüşünüzü sormuş sanki herhangi bir markayı üstün göstermek için para alıyormuş gibi tartışma yaratmanıza gerek yok yani.
el altından para alıyoz çaktıma :ehe
 


lolaman

lolaman

Üye
Belki samsung bana para veriyor :D Belki ben samsungu övdükçe bana daha güzel hediyeler verecek. :D
 
lolaman

lolaman

Üye
Hem mesaj sayısı artıyor hem eğleniyoruz sen neden bozuyorsun ki bizi :D
 
estorak

estorak

Üye
Olur mu gençler takılın siz :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Siz mesaj sayısı arttırmak için konuşmayın bence yoksa forumda adınız çıkar benim çıkmıştı şimdi sakinim .
 
lolaman

lolaman

Üye
Onu laf olsun diye dedim ben şu an ciddi bir tartışma içindeyiz :D
 
qsaw

qsaw

Üye
Siz mesaj sayısı arttırmak için konuşmayın bence yoksa forumda adınız çıkar benim çıkmıştı şimdi sakinim .
sakin olmaya devam et ama sen tekdin biz grup yaptık :D bide bu incinin linklerini verebiliyormuyuz?
 
lolaman

lolaman

Üye
Anladım ben tamam sen rahat ol inci dediğin anda anladım senin çakallığını :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Verme bence ama sen bilirsin...
 
lolaman

lolaman

Üye
Çakal carlos olan sana olacaktı yani vampir dişli kırmzı saçlı bi canavardan kim korkar dimi :D
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
bence kesinlikle 603 yada c6-01 al.nedenini çok kez söyledim ama yine söylüyorum:
c6-01 için:8mpix çift led flash,720p hd video,gorilla glass(bunu ofiyata hiçbi telde bulamazsın),360x640 piksel ekran(gio galiba 240x320idi),3.2",usb otg(bu androidin hiçbirinde yok galiba).256 mb ram(120-140mb boş),ayrıca s^3 için olan tüm oyunları stabil oynatır (ancak androidde böyle birşey göremezsin,o gio yarısını açmaz hdlerin),680 mHz.bunlar yeterli olur herhalde..
 
  • Beğen
Tepkiler: qsaw
Çamaçıkan

Çamaçıkan

Üye
    Konu Sahibi
iyi güzelde gioya baktım pek hoşuma gitmedi gerçi ekranını mahvetmiş arkadaş ondan olabilir :D 603 kullanan var mı hiç onların görüşleri daha faydalı olurdu
 
lolaman

lolaman

Üye
ben zaten gio demiyorum ki Galaxy Ace diyorum...
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
iyi güzelde gioya baktım pek hoşuma gitmedi gerçi ekranını mahvetmiş arkadaş ondan olabilir :D 603 kullanan var mı hiç onların görüşleri daha faydalı olurdu

603 değilde c6-01 kullanıyorum.603ün ram ve hızca üstünlüğü var ama tel çok boş gibi.yani hafif c6ya göre.görüşümü yukardaki mesajda belirttim:oke:
 
baranselona

baranselona

Üye
kesinlikle 603 almayayım yani? gioda 800mhz, 256ram var neredeyse yarısı 603ün :D

x5inde pek farkı yok gio'dan aslında

x5 in giodan farkı yok mu? 3.8 inç 480x800 ekran - 512 mb ram - 800 mhz snapdragon işlemci(gionun 800 mhz işlemcisinden daha iyi) - 1500 mah batarya- 5 mp led flash autofocus kamera 720p HD video kaydı (2.3 le video ve kamera kalitesi çok yükseldi)- flashplayer 11.1-adreno 205 ekran kartı vb... dahada fark yok diyosanız diyecek bişey yok...


550-600 arası en iyi telefon ideos x5 tir ve rakibide yok zaten o fiyata... 603 kullanmadım ama tek artısı eski mimarili 1 ghz işlemcisi...
burada karılaştırmalarda var

 
qsaw

qsaw

Üye
iyi güzelde gioya baktım pek hoşuma gitmedi gerçi ekranını mahvetmiş arkadaş ondan olabilir :D 603 kullanan var mı hiç onların görüşleri daha faydalı olurdu
camı görilla glass değil galiba gorilla çizilmez de :D hem samsung hep bir tasarımda kalmış dikdörtgen
 


Üst Alt