Rıza Soylu
Üye
2 Mart'a kadar devam ediyor diye biliyorum etkinlik. Bu süreçte Nokia 8 tanıtılmayacak mı, bu konu hakkında bir bilgi yok mu?
Bu arada görüşüm şu yönde Nokia 3 ve 5 elbet satılacaktır. Ama bence N9 tasarımı çok sevilmişti mesela, N9'un sd835, 4gb ram, 20 üzeri mp arka kamera, 16 da ön kamera koyarsın. Xiaomi gibi yazılımsal detaylar da eklediğinde peynir ekmek gibi satar.
Bu arada görüşüm şu yönde Nokia 3 ve 5 elbet satılacaktır. Ama bence N9 tasarımı çok sevilmişti mesela, N9'un sd835, 4gb ram, 20 üzeri mp arka kamera, 16 da ön kamera koyarsın. Xiaomi gibi yazılımsal detaylar da eklediğinde peynir ekmek gibi satar.




Bahsettiğin 3310 mu? 