Haber Yeni Nokia Telefonları Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
-Nasıl gördüğün ve göründüğün umrumda değil. Demek istediğim, yapılan bir şeyde tek kendinizi görmeyin.
Senlik bir şey değilse karalamayacaksın da.
-Ben neyse onu söylerim, satırlarımda rencide edecek bir şey olduğunu da düşünmüyorum. Kırıcı olduysam da bağışlayın.
Neyse kapayalım .
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer, byAndroid ve Buğra
ezioTD

ezioTD

Üye
Yedek olarak 3310 alacam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper, Bysnbad, Aybin.Kilic ve 2 diğerleri
Bysnbad

Bysnbad

Kapalı Hesap
yedek olarak alınabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: ezioTD
sailfish

sailfish

Üye
Nokia 3310 herkesi hüsrana uğrattı, hem tasarım hemde özellik bakımından tam bir hayal kırıklığı :(
Nokia 3310 herkesi hüsrana uğrattı, hem tasarım hemde özellik bakımından tam bir hayal kırıklığı :(
 
lazye

lazye

Üye
Nokia 3310 herkesi hüsrana uğrattı, hem tasarım hemde özellik bakımından tam bir hayal kırıklığı :(
Nokia 3310 herkesi hüsrana uğrattı, hem tasarım hemde özellik bakımından tam bir hayal kırıklığı :(
ben bu kanıda değilim tasarım konusunda bende bir hayal kırıklığına uğradım da dokunmatik olmaması ve wifi olmaması çokta saçma gelmedi bana bilinçli yapılmış bişey ben genel olarak beğendim 1200 mah var buda eski 3310 kadar hemen hemen şarj süresi aynı gibi olur düşüncesindeyim
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
efsaneler ölmez sadece şekil değiştirir 3310'da sadece şekil değiştirek yenilenmiş haliyle ortaya çıktı sonuçta efsane ölmedi :ehe :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
osmnbabaoglu

osmnbabaoglu

Üye
amiral bekleyen arkadaşlar gelmiyormuş:P :D
bekleyin biraz geliyor :D
şu çöp yorumunu atanlara cidden kıl oluyorum
ya birader alırsın almazsın o seni ilgilendirir
apple dışında alt seviye cihaz çıkartan yok size de bişey beğendirilmiyor
samsung lg huawei alt seviye çıkarınca laf yok Nokia çıkarınca çöp
ne yaptı bu Nokia size anlamıyorum
Zannedersin ki Nokıa kullanmamışlar :) Ey gidi NOKIA özletiyor :agla2:kendini Lumıa 520 kullanıyorum 2. tel olarak taş gibi çokta seri :thumbup:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysnbad
sailfish

sailfish

Üye
@lazye beni hayal kırıklığına uğrattı çünkü 3310 a dair özellikler ön planda değildi görünüşü klima kumandasını andırıyor, benim görüşüm şu yönde dış kapak çerçeve vs şimdiye kadar en sağlamını üretseler pil ömrünü çok dayanıklı yapsalar, belki tasarım olarak antende eklenebilir, hatta renkli ekran değilde siyah beyaz fakat pikselleri daha yoğun ekran kullanılabilirdi ama dayanıklılık ve uzun pil ömrü piyasayı sallıyacak şekilde olabilirdi, böyle sadece 3310 un ismini kullandılar başka bi işe yaramadı
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
lazye

lazye

Üye
@lazye beni hayal kırıklığına uğrattı çünkü 3310 a dair özellikler ön planda değildi görünüşü klima kumandasını andırıyor, benim görüşüm şu yönde dış kapak çerçeve vs şimdiye kadar en sağlamını üretseler pil ömrünü çok dayanıklı yapsalar, belki tasarım olarak antende eklenebilir, hatta renkli ekran değilde siyah beyaz fakat pikselleri daha yoğun ekran kullanılabilirdi ama dayanıklılık ve uzun pil ömrü piyasayı sallıyacak şekilde olabilirdi, böyle sadece 3310 un ismini kullandılar başka bi işe yaramadı
cihazı görmeden pil ve sağlamlık yorumu yapmak çok doğru olmaz renksiz ekran ve antenli tasarım olması kişisel fikrim 2017 de aşırı saçma olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation ve MaxipmaN
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
cihazı görmeden pil ve sağlamlık yorumu yapmak çok doğru olmaz renksiz ekran ve antenli tasarım olması kişisel fikrim 2017 de aşırı saçma olurdu
anten konusunda katılıyorum 2007de bile tarih olmuştu onlar şimdi ne yapacak millet anteni 3310 bu 5110 değil
ama sağlam olmalı eski 3310un en bilinen özelliğine kesinlikle sadık kalınmalı.
 
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Nokia 3310 tanıtım videosu ( konu arasında paylaşıldı mı bilmiyorum gözümden kaçmış olabilir )

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler ve Bysnbad
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Açılıştaki saat dikkatten kaçmadı 10:33
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


Üst Alt