Haber Yeni Nokia Telefonları Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
elleşme oğlum :D
trol mrol ne olduğu değil ne gösterildiği önemli :D
samsungun ve appleın hep yaptığı şey :D
 


Koradam

Üye
elleşme oğlum :D
trol mrol ne olduğu değil ne gösterildiği önemli :D
samsungun ve appleın hep yaptığı şey :D
Bir şey gösterdiği yok ki. Kendi kendinizi avutuyorsunuz :D MP ile kamera performansı değişir sanıyorsunuz her şeyden öte . phonearena troll bir başlık açmış sende bunu yiyorsun
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Nokia'nın piyasaya girme girişimlerinde kullandığı modeller, satış ve pazarlama politikası ile özellikle eski nokia hayranlarının verdiği tepkiler gösteriyor ki;

Nokia, piyasayı dar görüşlülüğü nedeniyle yenilere terkettiği andaki durumundan öteye bir farklılık göstermiyor.
Sanki, uyutulmuş da şimdi uyandırılmış gibi..

Atı alan Üsküdar'ı geçmiş...
Bundan sonra da olacak bir şey yok gibi görünüyor.

Ya da eski kullanıcıları ile belli bir yaş ve sonrasının piyasasına girecek biraz yer ettikten sonra da reel piyasada olması gereken modelleri üreterek bir bir piyasaya sürecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
bilişimcii

bilişimcii

Üye
Çok iyi ya.
 
Bysnbad

Bysnbad

Kapalı Hesap
pazarada pek bisey yapıcaklarını sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
3310 bile s7'yi eziyorsa ben artık diyecek söz bulamıyorum kamera konusunda :ehe :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Nokia modelleri kamera konusunda hep ezici olmuştur.
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR, Bysnbad ve Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaşlar o kamera karşılaştırması şaka amaçlı troll yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, Bysnbad ve Koradam
maxirabit

maxirabit

Üye
€, 4'e geldiği için o fiyatlar x4 olacak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
yeumyang

yeumyang

Moderator
3310 u pek beğenmedim oyuncak telefon gibi duruyor ama yedek cihaz olarak alınabilir daha güzel tasarım olarak bekliyordum diğer iki cihazda fena değil üst segment te gelecektir pazarı yokluyorlar bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
5 6 S2 ye Bennziyo la :D
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Hep daha çok özellik; daha uzun pil ömrü, yüksek megapixelli kameralar, kocaman ekran, sd830 falan istiyorsunuz da kimsenin ticari düşündüğü yok. Henüz ayaklanmaya başlamış bir firma Nokia. Tek güvencesi önceki yıllarda (m.ö.) kazandığı prestij. Piyasada güvende hissetmek için önce alt ve orta segmentte ürün çıkararak düşük gelir düzeyli, elindeki cihazdan sizler gibi teknoloji "manyağı" insanların beklediği çok yüksek işlemci hızı, multitasking vs beklemeyen kesime hitap etmeye çalışıyor. Nokia eski kafa, tasarım özürlüsü diyorsunuz ama Japon plastik fabrikası Samsung'un 5 MP'lik kamerayı sağ taraftan sol tarafa alıp j2, s3 bilmem kaç diye alfabedeki tüm harfleri birer seri olarak çıkarmasına laf etmiyorsunuz.
Whatsapp yok unut :D
Bu eleman da sanırsın Nokia'da görevli personel. Orasından burasından "kesin bilgi, yayalım" dercesine bilgi üretiyor. Sevmiyorsan sevmiyorsun arkadaş saçma sapan manipülasyonlarla insanların zihnini bulandırma
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysnbad, Buğra ve BLasTeaR
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Bu çağda 3310 biraz zor gider:tebessüm: ama alan olur heralde:dry:

3310 u pek beğenmedim oyuncak telefon gibi duruyor ama yedek cihaz olarak alınabilir daha güzel tasarım olarak bekliyordum diğer iki cihazda fena değil üst segment te gelecektir pazarı yokluyorlar bence

Bunu gelip sizlerin zevkinize göre yapmıyorlar zaten.
Her yaşa ihtap edecek şekilde ama genelde dokunmatik telefonlara alışamayıp tuşlu telefonları tercih edenlere (genelde yaşlılarımıza) ve yedek/ikinci bir telefon olarak şarjı uzun gitsin yeter diyenlere yönelik bir cihaz.
Al alma size kalmış ama lütfen bir şeyi yargılayıp kötülemeden önce ne için olduğunu düşünün, bu dünyada bir kendinizi görmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

Koradam

Üye
Hep daha çok özellik; daha uzun pil ömrü, yüksek megapixelli kameralar, kocaman ekran, sd830 falan istiyorsunuz da kimsenin ticari düşündüğü yok. Henüz ayaklanmaya başlamış bir firma Nokia. Tek güvencesi önceki yıllarda (m.ö.) kazandığı prestij. Piyasada güvende hissetmek için önce alt ve orta segmentte ürün çıkararak düşük gelir düzeyli, elindeki cihazdan sizler gibi teknoloji "manyağı" insanların beklediği çok yüksek işlemci hızı, multitasking vs beklemeyen kesime hitap etmeye çalışıyor. Nokia eski kafa, tasarım özürlüsü diyorsunuz ama Japon plastik fabrikası Samsung'un 5 MP'lik kamerayı sağ taraftan sol tarafa alıp j2, s3 bilmem kaç diye alfabedeki tüm harfleri birer seri olarak çıkarmasına laf etmiyorsunuz.

Bu eleman da sanırsın Nokia'da görevli personel. Orasından burasından "kesin bilgi, yayalım" dercesine bilgi üretiyor. Sevmiyorsan sevmiyorsun arkadaş saçma sapan manipülasyonlarla insanların zihnini bulandırma
Samsung 5mplık kamera kullanıyor olabilir fakat sensörü yeni nesil sensörler ve AF desteği de sunuyor Optik olarak da fiyatı için makul . 3300 da ise sırf var olsun diyerek eski nesil AF desteği olmayan bir kamera koymuşlar. S30 kullandığından ötürü Whatsapp yok dedim .
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
bilisimler

bilisimler

Üye
Bunu gelip sizlerin zevkinize göre yapmıyorlar zaten.
Her yaşa ihtap edecek şekilde ama genelde dokunmatik telefonlara alışamayıp tuşlu telefonları tercih edenlere (genelde yaşlılarımıza) ve yedek/ikinci bir telefon olarak şarjı uzun gitsin yeter diyenlere yönelik bir cihaz.
Al alma size kalmış ama lütfen bir şeyi yargılayıp kötülemeden önce ne için olduğunu düşünün, bu dünyada bir kendinizi görmeyin.
Malesef ben sizin gibi düşünmüyorum .
1. Bunları benim zevkime göre yapmadıklarını bende biliyorum çokta hefesli deyilm
2. Benim burda kimseyi küçümsediğim yok o sizin görüşünüz rahatsız olan başka arkadaşlar varsa söyleyebilirler ki ben yanlış bir şey veya küçümseme yaptığımı düşünmüyorum.
3. Alıp almamak tabiki bana kalmış.
4. Dünyada sadece kendimi görüp görmemem sizi ilgilendirmez konuyu dallandırmayalım lütfen
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
yeumyang

yeumyang

Moderator
Bunu gelip sizlerin zevkinize göre yapmıyorlar zaten.
Her yaşa ihtap edecek şekilde ama genelde dokunmatik telefonlara alışamayıp tuşlu telefonları tercih edenlere (genelde yaşlılarımıza) ve yedek/ikinci bir telefon olarak şarjı uzun gitsin yeter diyenlere yönelik bir cihaz.
Al alma size kalmış ama lütfen bir şeyi yargılayıp kötülemeden önce ne için olduğunu düşünün, bu dünyada bir kendinizi görmeyin.
5 yıl 1110 kullanan biri olarak Nokia'nın hemen hemen her modelini biliyorum tasarım olarak 3310 kötü olmuş şimdi alacak olsam yine temiz 1110 alırım yaşlı kesim yine tasarıma bakıyor özelliklerini elestirmedim zaten bu telefonu alan özelliğe bakmaz sağlamlığı bataryası tasarımına bakar hitap sekliniz de hiç hoş degil
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sakin birbirinizi kırmayın firmalar babamızın malı değil sonuçta isteyen istediği eleştiriyi yapabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer, bilisimler, Cadillac34 ve 3 diğerleri
byAndroid

byAndroid

Üye
1100 banada daha tatlı geliyor. 3310 niye bu kadar popüler ki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer ve Buğra


Üst Alt