Haber Yeni Nokia Telefonları Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
2 Mart'a kadar devam ediyor diye biliyorum etkinlik. Bu süreçte Nokia 8 tanıtılmayacak mı, bu konu hakkında bir bilgi yok mu?

Bu arada görüşüm şu yönde Nokia 3 ve 5 elbet satılacaktır. Ama bence N9 tasarımı çok sevilmişti mesela, N9'un sd835, 4gb ram, 20 üzeri mp arka kamera, 16 da ön kamera koyarsın. Xiaomi gibi yazılımsal detaylar da eklediğinde peynir ekmek gibi satar.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve Buğra


Cadillac34

Üye
3310 bu mu şimdi? Eski tasarımı koysalarmış bari.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Yeni 3310 ü sevmeyen tek ben miyim? Eskisinden eser yok oyuncak telefon gibi duruyor, sağlamlığından şüpheliyim. Eski takozlugu göremedim. Snapdragon 430 lu redmi 3s in 3 milyon sattığını düşünürsek,nokia nın snap 430 lu telefonlarının çok satacağıni düşünüyorum 25-30 milyon satar bir senede
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, Buğra ve Cadillac34
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Herkes N9 veya lumia conseptl.erinden birinin icinde

Snap 820
Adreno 5xx 8 cekirdekli bir islemci
4gb ram
20 mp arka
8 mp on selfie kamera
3200 mah batarya
5.2 inc gorilla glass ekran
Usb tp c
Quick Sarj

Tellefon bekliyor ama nokia hala ayni kafada devam sanirim android piyasasindada tutunamaz eski kafada ozellik kirparak telefon cikariyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Buğra
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Öncelikle anlık haber için teşekkürler kardeşim, hele konu Nokia olunca sevinçten kendimi tutamıyorum diyebilirim.
Nokia'dan ufaktan böyle ataklar görmek güzel, kim ne derse desin Nokia eski ünvanına kavuşacaktır.
Sindiremediğiniz şeyleri kötülemeyi bırakın artık!
Şuan ufak bir şirket, biz kullanıcılar için elinden geleni yapıp büyümeye çalışıyor. Biraz şans tanımayı deneyin!
Amiral gemisi de yolda, en kısa zamanda duyurusunu yapacaklardır.


@Buğra 2 Ufak hata gözüme çarpttı; 1. Nokia 6'ya 5 yazmışsın, diğeri de 3310'un fiyatı resmi sitesinde 49 Euro yazıyor.:hmmm
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Bysnbad ve Buğra
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Öncelikle anlık haber için teşekkürler kardeşim, hele konu Nokia olunca sevinçten kendimi tutamıyorum diyebilirim.
Nokia'dan ufaktan böyle ataklar görmek güzel, kim ne derse desin Nokia eski ünvanına kavuşacaktır.
Sindiremediğiniz şeyleri kötülemeyi bırakın artık!
Şuan ufak bir şirket, biz kullanıcılar için elinden geleni yapıp büyümeye çalışıyor. Biraz şans tanımayı deneyin!
Amiral gemisi de yolda, en kısa zamanda duyurusunu yapacaklardır.


@Buğra 2 Ufak hata gözüme çarpttı; 1. Nokia 6'ya 5 yazmışsın, diğeri de 3310'un fiyatı resmi sitesinde 49 Euro yazıyor.:hmmm
Blackberyy gibi batma potasinda olan bir firma bile ust donanim cihaz cikariyosa nokia nie cikartmasin bu gercegi kabul etmemiz lazim nokia eski nokia degil
Birseyleri Kirparak yukselemessin ustune ekleyerek devamli yukselirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
@BLasTeaR eyvallah düzelttim :)
 
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Blackberyy gibi batma potasinda olan bir firma bile ust donanim cihaz cikariyosa nokia nie cikartmasin bu gercegi kabul etmemiz lazim nokia eski nokia degil
Birseyleri Kirparak yukselemessin ustune ekleyerek devamli yukselirsin
Güzel arkadaşım biz de çıkartmayacak demiyoruz ki zaten. 2017'ye gireli daha 2 ay oldu olacak.
Yok yani nedir bu celal acele??
Daha 2 ay içinde 5-6 cihaz duyurdu daha ne olsun, daha da duyuracak.
Giriş seviyesi olarak duyurduğu cihazlar orta-üst segment cihazlarla tokatlıyor resmen.
Alacakmışsınız gibi yorum yapıp üstüne de kötülüyorsunuz, çok istiyorsan sabredeceksin.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcnpl4 ve Buğra
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Güzel arkadaşım biz de çıkartmayacak demiyoruz ki zaten. 2017'ye gireli daha 2 ay oldu olacak.
Yok yani nedir bu celal acele??
Daha 2 ay içinde 5-6 cihaz duyurdu daha ne olsun, daha da duyuracak.
Giriş seviyesi olarak duyurduğu cihazlar orta-üst segment cihazlarla tokatlıyor resmen.
Alacakmışsınız gibi yorum yapıp üstüne de kötülüyorsunuz, çok istiyorsan sabredeceksin.
Yapan adam en basta yapardi nokia bu ayni kkafada
Kotulemiyorum bn nokiayi nokiayi cok seviyorum ama bu ozellik kirpmasi hayal kirikligi yaratiyo
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR, Murat Alper ve Buğra

MaxipmaN

Üye
Oyuncak gibi olmus 3310 :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: TheLastWarrior ve Buğra

Cadillac34

Üye
Neyi tartışıyorsunuz arkadaşlar? Bir telefon için yorumda birbirinizi yemediğiniz kaldı.
 
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
Ya lütfen şu cihazlara bakarmısın hangisi Nokia'ya benziyor? Bu tasarımlarda onlarca cihaz var üretilen. Nokia 3 dedikleri cihaz bildiğin Sony Xperia çakması olmuş. 5 ve 6 ise Vestel Venüs tarzı ikinci hatta üçüncü sınıf cihazları çağrıştırıyor. Hala tasarım özürlüler. Lumialar bile daha özgün daha şıktı.
3 konusunda haklısın xperiaya cidden benziyor ama sadece tasarım yüzünden cihazı çizmek gaddarlık olur
dahası 3 nokianın giriş modeli ama xperianın tepe modelinin sahip olduğu tasarımı kullanıyor ve sitede okudum ekran camı gövde ile neredeyse bitişik
eski lumia tasarımını sevsem de kullanmamaları daha iyi zira tasarım benzerliği dezavantaja yol açabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve Buğra
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Ben şimdiden 3310 almayı düşünüyorum. Uzun şarj ömrü beni hayal kırıklığına uğratmazsa ilerde akıllı telefona alternatif olarak ek olarak bir tane gerizekalı bir telefon almak iyi fikir olabilir bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, dark_13, Buğra ve 1 kişi daha
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Yapan adam en basta yapardi nokia bu ayni kkafada
Kotulemiyorum bn nokiayi nokiayi cok seviyorum ama bu ozellik kirpmasi hayal kirikligi yaratiyo

Yapsa başta yapardı de ne demek?
Elop gelene kadar Nokia istikrarlı şekilde ama yavaş yavaş toparlanıyordu. Microsoft'tan gelen Elop Nokia'ya Ceo olunca el değiştirmiş oldu böyle olunca da Nokia iyice batmış vaziyette oldu. Ortak ol. Zarar ettir ve değerini düşür. Sonra satın al. İyi fikir. Yani lafınızı ''Nokia''ya değil, başlarına geçen ''Ceo''ya söyleyin. Aslında bunda Nokia'nın da suçu var, Gurur yapıp başta geçseydi bu durumda olmazdı.
Söyleyecek çok söz var da, umarım Nokia hayranları için bir an önce kendini toparlayıp bizlere güzel cihazlar sunar.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheLastWarrior
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Allah aşkına bilip bilmeden konuşmayın yaa. Yapsa başta yapardı de ne demek??
Elop gelene kadar Nokia istikrarlı şekilde ama yavaş yavaş toparlanıyordu. Microsoft'tan gelen Elop Nokia'ya Ceo olunca el değiştirmiş oldu böyle olunca da Nokia iyice batmış vaziyette oldu. Ortak ol. Zarar ettir ve değerini düşür. Sonra satın al. İyi fikir. Yani lafınızı ''Nokia''ya değil, başlarına geçen ''Ceo''ya söyleyin. Aslında bunda Nokia'nın da suçu var, Gurur yapıp başta geçseydi bu durumda olmazdı.
Söyleyecek çok söz var da, umarım Nokia hayranları için bir an önce kendini toparlayıp bizlere güzel cihazlar sunar.
Basta yapsaydi deeken saglam guclu bir donus yapip milleti etkiliyebilirdi ama olmadi
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
nokia 8i bekleyenler beklediğinize değecek emin olun
canlı yayınıvar ama daha tanıtılmadı merak ettiğim hangi işlemciyi kullanacak samsung pintiliğin kralını yapmakla meşgul eğer nokia biryolunu bulur sd835li bir modeli mwcde tanıtılırsa o zaman görün şamatayı rakipten highlight introsunu çalan sombra gibi olur :D
 

Cadillac34

Üye
Ben şimdiden 3310 almayı düşünüyorum. Uzun şarj ömrü beni hayal kırıklığına uğratmazsa ilerde akıllı telefona alternatif olarak ek olarak bir tane gerizekalı bir telefon almak iyi fikir olabilir bence.
Gerizekalı mı? :kop: Bahsettiğin 3310 mu? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Bab-ı Umut
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Insallah yuksek bir cihaz yaparda dediklerimi yutturur bana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34

Cadillac34

Üye
Aslına bakarsanız; 3310 özellik olarak iyi ama tasarım olarak 6303'ün tasarımından farkı yok diyebilirim.
 
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
Ya lütfen şu cihazlara bakarmısın hangisi Nokia'ya benziyor? Bu tasarımlarda onlarca cihaz var üretilen. Nokia 3 dedikleri cihaz bildiğin Sony Xperia çakması olmuş. 5 ve 6 ise Vestel Venüs tarzı ikinci hatta üçüncü sınıf cihazları çağrıştırıyor. Hala tasarım özürlüler. Lumialar bile daha özgün daha şıktı.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
nokia3 bildiğin güncellenmiş lumia 925
5 lumia 625in modernize edilmiş hali
6ya gelince o da lumia 620-930 karışımı ki tüm bu lumialar venüs serisinden eski sayılır
yani benziyor deyip eziklediğin venüs serisizaten nokia tasarımını kullanıyor ama nedense nokianın tasarımını başkası kullandığında hiç farkeden olmuyor.
misal iphone 6 bildiğin lumia925-625 çakması ama takan yok ama bahse girerim nokia 5e iphona benziyor diyecekler
Insallah yuksek bir cihaz yaparda dediklerimi yutturur bana :D
seviyoruz ama düşkırıklığına uğradık :D
hadi hadi kabul et :D
valla bende istiyorum üst düzey birader ama üst düzey için sd 835 gerek o da samsung yüzünden kilit altında şimdisd821 ile çıkıp sonrasında samsungun gölgesinde kalmaktansa biraz bekleyip samsunga kafa tutmak daha mantıklı
 
  • Beğen
Tepkiler: TheLastWarrior


Üst Alt