avcitalip
Üye
Oyunları bozarsanız oyum yapımcıları nasıl kazanacak![]()
hakettikleri kadar kazansınlarOyunları bozarsanız oyum yapımcıları nasıl kazanacak![]()
hakettikleri kadar kazansınlarBiz korsan takılırsak adamda para almak için oyunu kısıtlayacak. Oyunun içinde isteyecek o parayı. Onlarda haklı ama çok istiyorlar>> Mesela Dungeon Hunter 3 beni gıcık eden bir oyun olmuştur bu yönüyle.
Ama benim asıl sinir olduğum şey oyunlar değil de : Devletin her ay aldığı telsiz kullanım ücreti. Ben zaten 4-5 ayda bir 10lira yükleyen bir insanım. Önceden alamadığı aylarıda TL yüklediğimde alıyor. 10liradan geriye beş beşbuçuk lira bir şey kalıyor. O da bana çok koyuyor.
Kullanmadığım ayların ücretini niye alıyorsunuz arkadaşım? Ayrıca zaten her konuştuğumuz da para veriyoruz. Bedavaya konuşmuyoruz ki neyin vergisi bu çok saçma.

Telsiz kullanım ücreti, gsm şirketlerinin önceden kendilerinin ödedikleri birşeydi daha sonra bunu kullanıcılarına yansıttılar.
eğer zaten birdaha yüklü fatura gelsin vodafone'a geçecem bu ücrette onlara geçecek 

İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.
Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz![]()

ödeyen kimeğer zaten birdaha yüklü fatura gelsin vodafone'a geçecem bu ücrette onlara geçecek
1-2 kere ödedik yapacak birşey yok![]()
![]()
Biz korsan takılırsak adamda para almak için oyunu kısıtlayacak. Oyunun içinde isteyecek o parayı. Onlarda haklı ama çok istiyorlar>> Mesela Dungeon Hunter 3 beni gıcık eden bir oyun olmuştur bu yönüyle.
Ama benim asıl sinir olduğum şey oyunlar değil de : Devletin her ay aldığı telsiz kullanım ücreti. Ben zaten 4-5 ayda bir 10lira yükleyen bir insanım. Önceden alamadığı aylarıda TL yüklediğimde alıyor. 10liradan geriye beş beşbuçuk lira bir şey kalıyor. O da bana çok koyuyor.
Kullanmadığım ayların ücretini niye alıyorsunuz arkadaşım? Ayrıca zaten her konuştuğumuz da para veriyoruz. Bedavaya konuşmuyoruz ki neyin vergisi bu çok saçma.
Hepsi aynı bu gsm şirketlerinin. Adam gibi kampanyaya denk geldin mi yaşadın yoksa ezerler. Ben geçen ay 15 TL'lik Hesabını Bilen Midi'ye geçtim. Bu ayın başında 38 TL'lik fatura geldi.

bende de hepsi 300 paketi var 300 dk heryöne,300 MB internet,300 SMS ücreti ise 30 TL fakat hiç 30 TL gelmedi şimdiye kadar geçen ay 70 MB telefon çekmiş kotam bittiğinde 55 TL geldi bakalım bu ay kaç TL gelecek asıl sömürgeci bunlar bu telefonculara o 20-30 TL ye satılan klıflar bile 2-3 TL den geliyormuş benim bir abim çalışıyor TİM'de maximum 5-6 TL diyor asıl sömürgeci Telefoncular ve operatörler![]()

symbian hersey parali

Çok haklısın asıl sömürgeciler gsm şirketleri.
- - - Eklendi - - -
Kim şunu googleda arattı
![]()

Sorun değil. Oyun içi para vs. Cheat Engine ile yapılabiliyor. Özellikle dead triggerda kullanmıştım.
Rambo PM ni kontrol etsene
Bilgisayarda da var aynı program. Asphalt 7'de çalışıyor mu bu?


Bilgisayarda da var aynı program. Asphalt 7'de çalışıyor mu bu?
Nasıl oluyor o abim Cheat engine markette var mı
Hepsinde çalışır![]()

