Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 


memfe

Üye
ben kurdum
harita kodunu da oluşturdum ve yazdım
yalnız 3 koddan sadece en üsttekini girince kabul etti
diğer kodları istemedi
sonra bir sorun olur mu?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir sorun olmaz..yapmışsın..
 

bakienerji

Üye
Merhaba arkadaşlar,

lütfen yardımcı olun... umarım nadir arkadaşım bana yardımcı olabilirsin,

Ben de Nokia e72 telefon aldım, ovi map yükledim, ancak Türkiye haritası ayrıntılı değil.. 2 yıl önce Bursada yapılan bir ana yolu dahi göstermiyor.. Ovi nin güncel türkiye haritasını nasıl / nerden indirebilirim? program güzel ancak harita iyi değil, ya da başka güncel bir haritayı burada çalıştırabilir miyim?

ben de bu nedenle Ndrive, Garmin araştırıp indirdim, haritaları güncel ancak bu seferde başka problemler çıktı

1) Garmin xt , navigasyona başladıktan 1-2 dk sonra kilitleniyor, tekrar programı başlatmak gerekiyor
2) Garmini çözemeyince Ndrive v9 u indirdim, ancak bu seferde harita kilidini geçemedim. web tuşuna basıyorum sonra programda seri numarası soruluyor ama bir rakam girilmesi imkansız. Numara giremiyorsunuz, basılı tutsanda, üstkarakter tuşu ile de kullansanız numara yazmıyor... Sadece harfleri yazabiliyorsunuz. Bunun net bir çözümü var mı bilmiyorum, birçok forumda inceledim aynı problem var ama çözülememiş anladığım kadarıyla.

Ancak ndrive 3 yüklenirse bir patch ile data klasöründeki ndri3.ndr dosyası değişiyir, bu dosyanın oluşması için de sanırım 7 günlük harita aktive edilmeli.. bunu yaptım Ndrive 9 u kaldırdım, Ndrive v3 kurdum, ancak tam haritayı aktive edeceğim 7 günlük (ndri3.ndr dosyası oluşsun diye) bu sefer program dışarı atıyor kendini....

dostlar, bilenler... paylaşımcılar... ne yapayım.. hazır seri no ile uğraştırmayacak bir harita yok mu bir linkte bir yerde? ya da klavye konusunu nasıl aşabilirim?? klavye konusu aşılsa ****** ile sorun çözülecek sanıyorum

yardımlarınıza çok ihtiyacım var , teşekkür ederim
 

fb_captain

Üye
Öncelikle teşekkürler. Programı dediğiniz gibi Samsung i8910 HD telefonuma yükledim. Şu an çalışıyor. Ancak samsung için olan .sis dosyasını güncelleme hatası deyip yüklemedi. Fakat program yinede çalışıyor. Yaptığım işlemler şunlardır. Dosyayı telefonun hafıza kartına yükledim. Sesi Ndrive klasörünün içindeki voices klasörüne (sadece türkçe olanı)(ingilizce olan içinde vardı), Haritayı Ndrive klasörünün içindeki maps klasörünün içine yapıştırdım. Sonra Ndrive.sis dosyasını yükledim ve çalıştı. Yukarıda yazıldığı şekilde ******i de yaptım. Bende de sadece en üstteki karakterleri girmem yeterli oldu.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam kullanabilirsin..
 
sakut

sakut

Üye
program hakkında bır sorum var arkadaslar bu kayıtlı yerlere ekle dıye bir şey var ben sımdı ekleme yapıyorum ama ekledıklrımı sılmek ıstıyorum bu nasıl oluyor ve atıyorum ekledıhım yere ısım verecehım ısmı yazıyorum ama sılemıyorum yazdıklarımı yazıları sılme de nasıl oluyor tesekkurler..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kayıtlı yerlere girince ortadaki düğme siler..
 

fb_captain

Üye
kayıtlı yerleri silmek ve değiştirmek için ekranın ortasındaki i harfini tıkla. oradan tüm seçeneklere ulaşabilirsin
 

eros1905

Üye
beyler İNTERNET BAĞLANTISI istiyormu bu yerini göstermek için ?

eğer istiyorsa istemeyen birtane biliyorsanız ö.mesajdan belirtirseniz coq sevinicem...
 
sakut

sakut

Üye
ya benım htc snata o ozelıklerı kullanamıyorum ne yapabılıtrım
 
ceahun

ceahun

Üye
Haritaların da hepsini indirmemize gerek var mı arkadaşlar? sesleri anladık ta haritaların toplam boyutu çok büyük
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
istediğin haritayı indir..Türkiye Haritası'nın linkini ayrı verdim zaten..
 
draw1907

draw1907

Üye
ben herşeyi yaptım ama genaratordaki unlock kodunu kabul etmiyor invalid dior butun hepsine nedendir acep?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
programı kapat yeniden dene..
 

infernis01

Üye
arkadaşım ben yazılan herşeyi yaptım da generatörde yaptıgımız kodları nereye girecez bende web seçebilecegim seçenek te çıkmadı .... program kod felan istemedi...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada anlattım..
 
draw1907

draw1907

Üye
nadir olmuyor ya .tahmini bi 50 kere denedim ama hiç olmadı. kapatıp açıyom değiştirip değiştirip deniyorum ama malesef nedendir acep?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bütün programları bu konudan indirdin değil mi?
 
draw1907

draw1907

Üye
evet hepsini bundan indirdim. yükledim. generator kısmına kadar herşey normaldi o kısımda kaldım işte 2 gündür uyuz oldum. cihaz : NGAQ-GDJI-FS0F harida : BS-EEUR-TUR-*-2009.9 bana yardımcı olabilirmisin?
 


Üst Alt