Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5
Sponsorlu Bağlantılar
6630bilal
Üye
kardeş ya dil dosyalarını yükledim sonuçta açtım proğramı ama açılan dosyada harflerin yerine soru işaretleri çıkıyor.
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
dil i ayarlardan Türkçe seçmelisin..
kırizantem
Üye
slm lar garmin ile birlikte çalıştırabilirmiyim acama ?
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
çalışır..
kırizantem
Üye
teşekkür ederim ilk yüklememde başarılı olamadım o yüzden sordumm gharmin sorunsuz yüklü ve çalışıyor lakin ndrıver yüklediğimden garmini açmaya çalışıyor nedense anlayamadım bi türlü
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
alakaları yokki..ben NDrive,Roue 66 ve Nokia Maps i aynı anda yüklemiştim..hepsinin çalıştırdığı haritalar farklı..
alperen1989
Üye
program icin cok tessekurler,
ben bu programi yukledim, peki icinde speedcams ler yuklu mi yoksa ayri mi yuklicez
biraz var ama araştırma yapman gerekiyor..bulup kendin yükleyeceksin..
naklovy
Üye
speedcam ne işe yarıyor ben ndrive ın sitesine teli bağladım ve güncelledim; speedcam ı yükledi
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
speedcam hız kamerası demek..yani radar falan gösteriyor..
orhanertul
Üye
Nihayet Yükleyebildim nokia 58 EM ye. Sorunsuz çalıştı..Emeğine sağlık teşekkür ederim...
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım...
kırizantem
Üye
emeğinize sağlık dün akşam hiç fazla uğraşmadan yükleme işlemini gerçekleştirdimm garmin gözükmesi haf kartı taradığı içinmiş hayır deyip sizin anlatımınızdaki uygulamayı telden kurdum sorunsuzz
bs46
Üye
Nadir Bey 3-4 ayrı navi programı yüklemişiniz bunun hangisi daha kullanışlı acaba
Hepsini tek tek yükleyip denemek isterdim ama çok zaman alcak gibi duruyor.
Hepsi için ayrı ayrı teşekkürler...
romiere
Üye
paylasim icin tsk gercekden cok basit bi kurulusu var cok detayli degil denilmis ama fransada yasiyorum fransa ispanya almanya haritalari oldukca detayli yalniz radar dosyalari yok elinizde var ise fransa radar dosyasi yukleyebilirmisiniz
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
netten bulabilirsin..ya da NDrive ın sitesine bak..
CONNECTED7
Üye
garmini 1 hafta kullandım şimdi bunun haritasını indiriyorum anlatılanlara göre iyiyebenziyor NADİR bey ilgilerinize teşekür ediyorum.
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
sağolasın sen de iyi günlerde kullanırsın İnşallah..